Revistă creştină de opinie şi atitudine
Articole Revista
Ruga unui fiu
Dincolo de visele mele,
Departe de tot ce gândesc,
Aud uneori printre stele
Cum plânge un glas ce-L iubesc…
Prea prins de-alergarea-mi nebună,
Prea mândru de ce izbutesc,
Adun tot din mâna Lui bună
Dar uit mult prea des să-I vorbesc.
Râvnind să vâslesc prin viaţă,
M-arunc în puhoiul lumesc…
Şi-atâţia arginţi am în faţă
Că ochii-mi ades obosesc.
Cuprins de puhoiul năprasnic,
Departe de Glasul ceresc,
O lume mă cheamă…şi groaznic…
De-a ei rece val mă lovesc
Sunt singur,Isuse, pe ape,
De mult ce mă zbat obosec,
Cândva Te aveam pe aproape
Iar azi…nici măcar Te zăresc…
Mi-e dor de un glas dintre stele,
Tânjesc să mai pot să-Ţi vorbesc
Plecat-am ca fiu din a Tale castele
Primeşte-mă iar, chiar şi rob, să-Ţi slujesc!
Daniela Bojor
- Daniela Bojor
- Vizualizări: 3207
- Comentarii: 70
- Categorie: Poezii
- Tipareste
- Trimite Prietenilor


(14 vot(uri), medie: 4.71 din 5)

























mai 24th, 2008 at 00:27
Mi-e dor de un glas dintre stele,
Tânjesc să mai pot să-Ţi vorbesc
Plecat-am ca fiu din a Tale castele
Primeşte-mă iar, chiar şi rob, să-Ţi slujesc…
inca o rugaciune,cred eu,din adancul tau,si cred ca multi vor fi atinsi de ea…binecuvantari ca acestea sper sa mai primim prin tine!
mai 26th, 2008 at 15:37
Superb…superb…superb…
M-ai impresionat intr-un mod deosebit de placut.
Nu pot decat sa spun SLAVA DOMNULUI si El sa reverse prin tine harul Sau in continuare.
GBU
mai 30th, 2008 at 10:40
Intradevar o noua capodopera!Gbu
mai 30th, 2008 at 20:11
Foarte frumos.Ultima strofa mia placut;Glasul dintre stele buna inspiratie Domnul sa te binecuvinteze
iunie 6th, 2008 at 10:46
Cea mai buna poezie de-a ta…. de pana acum! Transmite ceva, nu este doar un simplu joc de cuvinte. Este o rugaciune in adevaratul sens al cuvantului. Totusi, astept ziua cand voi citi prima ta poezie 100% vesela
.
iunie 8th, 2008 at 21:11
Da, este o poezie ce curge, are conţinut şi ingemaneaza in ea tema atat de draga tuturor: Intoarcerea fiului risipitor. N-am inteles totusi de ce ai abandonat ritmul in ultima strofa cand toate celelalte le-ai facut de: 9,8,9,8 silabe? Vreau de asemenea sa-ti corectez o mica greseala: “ale tale castele” nu “a tale castele.”
Bendiciones…
iulie 9th, 2008 at 14:06
Frmuoasa exprimare…e o poezie de suflet….
iulie 14th, 2008 at 17:54
Mai,…Daniela, trebuia sa faci teologie!
Frumos, f frumos! Domnul sa te binecuvinteze pe mai departe sa scri tot asa de suflet!
septembrie 11th, 2008 at 01:47
Fi binecuvintata Daniela ai un talent daruit de dumnezeu pentru a compune poezii sint frumoase.SUCCES INCONTINUARE
Am o intrebare la tine si reciti poezii?
septembrie 23rd, 2008 at 14:25
nu,Mary, nu recit poezii
cu toate ca stiu destul multe fiindca imi place enorm poezia dar nu stiu de ce nu o fac. Poate, cine stie, candva…
multumesc pt incurajare
septembrie 23rd, 2008 at 23:18
INFLACAREAZA DARUL CARE ESTE IN TINE K AI UN TALENT DEOSEBIT. MAI ZIDIT MULT…..CONTINU-A NU TE LASA.DUHUL SFINT SA TE INSPIRE IN CONTINUARE……DOMNUL SA TE BINECUVINTEZE
septembrie 24th, 2008 at 09:12
primul lucru pe care l-am facut azi de dimineata a fost sa recitesc po
eziata.RECUNOSC K MA REGASESC IN ACESTE VERSURI .D-L SA TE BINECUVINTEZE………..compune-nainte. cam cite poezi ai compus????????????
septembrie 25th, 2008 at 23:03
super poezia…. daca nu reciti tu pot so recit eu ???
septembrie 28th, 2008 at 16:59
adi, mi-ai umplut inima de bucurie, sa stii! daca a existat un singur om caruia i-a folosit poezia asta inseamna ca a meritat sa o scriu si-I multumesc Lui pt asta.
Da, Mirecea, poti sa o reciti ca poate o sa mai foloseasca cuiva.Fiti binecuvantati!
octombrie 3rd, 2008 at 22:45
Versurile suna,dar spune-ne,te rugam,de ce ai devenit fiu risipitor,de ce nu ai ramas acasa si de ce doresti sa cuceresti inimi cu o greseala?
octombrie 3rd, 2008 at 23:43
micheline
Intrebarea ta imi spune ca tu nu citesti Biblia si prin urmare nu stii ca si tu esti un fiu risipitor, pe care Parintele ceresc il asteapta sa se intoarca din pribegia acestei lumi, acasa. In Luca 16:11-32 ne putem regasi fiecare dintre noi, cu diferenta ca unii s-au intors iar altii ratacesc inca.
octombrie 4th, 2008 at 08:18
Cornel
Vezi,de unde stii de care sint eu?!
Eu intrebam pentru ca declaratia de a fi ratacitor era facuta.Nu am spus eu nimanui ca rataceste,ca sa nu trag concluzii pripite si sa nu ma fac vinovat in fata lui Dumnezeu.
Voiam sa stiu ce-l impinge pe cel care pleaca sa plece,de ce nu a ramas si de ce greseala devine cintec(incintare?).
octombrie 5th, 2008 at 10:25
micheline, nu-mi spune ca tu nu ai cazut niciodata…ca nu te cred! nu-mi spune ca tu nu ai risipit niciodata binecuvantarile pe care le-ai primit…ca nu te cred! toti, oricat de buni suntem sau incercam sa fim, facem, mai devreme sau mai tarziu, lucrul asta: toti plecam risipind… asa cum si tu ai plecat odata! si nu-mi spune ca nu ai facut-o pt ca esti om si sunt sigura ca ai facut-o. Nu sunt in masura sa dau sfaturi dar lasa-m totusi sa o fac: bucura-te de viata, renunta la critici si IUBESTE cu TOATA fiinta ta. nimeni nu e perfect! Si inca o chestie te rog din suflet: citeste Max Lucado “In mana harului”, te rog.
(mihai, nu fac reclama la catre
doar ca merita citita! sa nu stergi parte asta:P
octombrie 5th, 2008 at 10:40
micheline, nu-mi spune ca tu nu ai cazut niciodata…ca nu te cred! nu-mi spune ca tu nu ai risipit niciodata binecuvantarile pe care le-ai primit…ca nu te cred! toti, oricat de buni suntem sau incercam sa fim, facem, mai devreme sau mai tarziu, lucrul asta: toti plecam risipind… asa cum si tu ai plecat odata! si nu-mi spune ca nu ai facut-o pt ca esti om si sunt sigura ca ai facut-o. Nu sunt in masura sa dau sfaturi dar lasa-m totusi sa o fac: bucura-te de viata, renunta la critici si IUBESTE cu TOATA fiinta ta. nimeni nu e perfect! Si inca o chestie te rog din suflet: citeste Max Lucado “In mana harului”, te rog.
(mihai, sper sa nu stergi asta ca nu fac reclama la carte
doar ca merita citita
octombrie 6th, 2008 at 20:50
Ce sa iubesc?imperfectiunea???
Cu toata fiinta mea?
Un fel de “merge si asa”?
octombrie 7th, 2008 at 12:00
atat de imperfecti cum suntem Dumnezeu ne iubeste cu toata fiinta lui care a creat universul intreg,cu toata inima lui care s-a zdrobit de tot atunci cand a murit…iti place sa fi impotriv tuturor crezand cac esti de partea celor drepti…sa nu uiti ca s-ar putea sa gresesti si vorba lui Pascal,daca noi gresim iubind,nu pierdem nimic,dar daca tu gresesi urand imperfectiunea ai pierdut totul…micheline,cautati camaruta in care poti sta de vorba cu Dumnezeu,apoi haide si vorbeste oamenilor…
octombrie 7th, 2008 at 17:12
gavrilas
din ce-am mai scris si pina acum vei vedea ca IUBESC CU TOATA FIINTA MEA ce e declaratie sincera de iubire.
Doar ca imperfectiune=si cu bine si cu rau,si atunci a iubi= a trada.Cind esti constient(mai ales atunci) ca te-ai ratacit TACI,tocmai pentru ca NU STII SA IUBESTI,de aceea s-a si produs ratacirea.Daca Iuda ar fi tacut,ce-ar fi iesit?
Daca n-a tacut,DUMNEZEU ARE INIMA ZDROBITA SI NOI SINTEM IN EXTAZ RELIGIOS PENTRU ASTA.Cum suna?
PS.In “camaruta” sau in “afara camarutei”,nu e acelasi Dumnezeu,nu e aceeasi atmosfera(de ginduri)?
Sau ar trebui sa fie.
octombrie 8th, 2008 at 12:33
chiar te numesti micheline beaulieu? daca da iarta-ma,dar suntem mai multi care citim zi de zi comentariile de la tine si am vrea sa stim cine vorbeste,daca se poate bine inteles…nu sunt Iuda,dar de multe ori am tradat si eu tot ce era mai sfant in mine,si atunci am zis,gata dumnezeu nu ma mai iubeste,dar chiar in acele momente amare ma atingea pe umar aratandu-mi dragostea lui…Iuda nu a tacut nu pentru ca noi sa fim in extaz de fericire religioasa(nu suport cuvantul ‘religie’),ci pentru ca noi sa fim salvati..esti salvata?…asta pentru ca iubda a fost trimis de isus sa faca ce are de facut…micheline,nu am nimic cu tine,vreau doar sa stiu ce te motiveaza sa critici asa de aspru oameni care acum pasesc pe calea asta noua si care vor sa vorbeasca mai in versuri mai in proze de unele din experientele lor,atat,si sa te mai rog sa nu ii mai ranesti,pentru ca dumnezeu ii iubeste!!!
octombrie 8th, 2008 at 13:06
micheline, eu am vrut sa incehei discutia si sa nu mai zic nimic tocmai pt a nu mai lungi povestea dar hai ca-ti zic: poezia asta nici nu stiu de ce am scris-o de fapt, nu a fost scrisa intr-un moment al ratacirii mele ci intr-un moment cand aveam o partasie destul de faina cu D-zeu. poezia mi-a venit asa ca din senin, ma crezi sau nu dar numai dupa ce am scris-o si mi-a zis o prietena nepoca ca a ajutat-o poezia mea mi-am dat seama ca mi se potriveste si mie si ca am scris-o poate pt altii dar in acelasi timp si pt mine(se potrivea pt acele momente cand mai uitam de El).Nu m-am gandit mult la ea si nu am schimbat mai nimic ci am lasat-o cum a venit asa ca daca vrei poti sa ma criti in continuare dar vezi sa Il superi pe Cel care cred eu ca mi-a dat-o.Fii binecuvantat/a!
octombrie 8th, 2008 at 15:55
gavrilas
-poti aseza cuvintele cum vrei,conteaza intentia si motivatia lor.poezia inalta,poezia ucide.Nu e nici o critica,SINT IDEI.
_unde e si bine,si rau,Dumnezeu nu se simte bine
-unde e si bine,si rau,ranirea apare automat
-pe Iisus,cind ati fost intrebati daca sa moara sau nu,CATI L-ATI SALVAT?
-ce-ai putea face cu numele meu?discutam,si atit.Poate sa ma cheme(sau sa te cheme) si papa pius.
octombrie 8th, 2008 at 16:00
daniela
Daca ai partasie doar din cind in cind cu Dumnezeu(si aia…faina!!!),denota ca nu stai mereu cu El,deci nu-L cunosti pe de-a-ntregul.
Deci nu ameninta in numele Lui(mai ales daca “crezi” ca El ti-a dat-o).
octombrie 8th, 2008 at 16:59
micheline:
Stii ce faci tu acum???
Faci exact ceea ce “Fiul cel Mare” a facut in Pilda fiului risipitor…Luca 15:29-32
Tu te crezi singur neprihanit, si ati bati joc de dragostea pe care Isus Cristos o arata “Fiilor Risipitori…”
Luca 5:32 “N’am venit să chem la pocăinţă pe cei neprihăniţi ci pe cei păcătoşi.”
Sunt sigur ca stii cine era “fiul cel mare…” Erau fariseii cari ascultau aceasta pilda. Ei se CREDEAU singuri neprihaniti si ne avand nevoie de pocainta. Ei CREDEAU ca Il cunosc pe Dumnezeu.
DA !! Noi pocaitii suntem Fii risipitori. Noi suntem cei mai pacatosi. Noi suntem cei ce nu meritam sa ne numim fii, ci robi.
“Din pacate” – noi nu suntem asa “sfinti” ca tine, si scriem si noi poezii nu ca niste “Sfinti” ci ca niste pacatosi pt ca asta suntem…
@Daniela:
Nu lua seama…
Sunt sigur ca poezia e inspirata de la EL…
Pt mine poezia inseamna mult..
octombrie 8th, 2008 at 20:59
ok…eu sunt tirlinca,pt micheline…nu uita,e adevarat ca Lui nu-i place raul si binele,dar vrea sa spele raul dintro viata muradara,Lui nu-i place zona gri dar vrea sa aduca soare si in inima ta..si-ntr-a mea,si-n a fiecaruia…si oricat de repede ar bate vantul,norii nu dispar intro secunda,raul nu moare instant…totul are nevoie de timp,dar oricat de alb-negru am fi noi,harapi-albi,EL nu fuge de noi ci e aici prezent…uite gandestete la asta…ai imputernicire de la Isus sa mergi sa evanghelizezi,da? si asta e chiar o chemare a crestinului…si tot predicand evanghelia prin biserici sfinte si in alte locuri dai peste un grup de oameni nu prea sfinti,drogati,murdari de pacate pana in adancul inimii lor…ce faci? o iei la fuga stapanindu-ti greata,sau ramai sa evanghelizezi si acolo? eu zic ca Isus ar ramane…si cel ce vrea sa spuna ‘nu’,mai bine sa-si lege o piatra de moara de gat si sa se arunce in mare…ai grija ce ce gandesti,vorbesti si faci papapius,s-ar putea sa dai socoteala…si nu-ti doresc!
octombrie 8th, 2008 at 23:21
mircea
fiul cel mare a sezut acasa,linga tata.de ce-ar fi fariseu?
octombrie 8th, 2008 at 23:31
gavrilas
-stii cum sa atingi drogatii fara sa devii unul de-al lor,ca vad ca la legat pietre de moara de git la cine refuza sa intre intre cei care au calcat propria viata si sansa in picioare,stii.
-si daca vad drogatii si chem comisia antidrog,in loc sa le povestesc despre iubire,cind lor le place distructia,pot?
-prea o luati personal!discutiile sint de IDEI,dar probabil ati aderat prea mult la unele si le-ati asimilat,pina au devenit personale.Ideile circula,se rostogolesc,ne incinta,ne informeaza,ne lamuresc.
-si daca ies bine cind dau socoteala,ce te faci?
octombrie 9th, 2008 at 11:58
papei pius,
da stiu cum sa ma ating de drogati fara sa devin unul de al lor…inainte sa scriu acel mesaj ma intorsesem de la o evanghelizare care am facut-o impreuna cu cei de la alege viata printre studenti si am intrat intro camera de unde ma priveau oameni care erau pe alte taramuri pline de iarba…chemi brigada antidrog si ce rezolvi?in loc sa-i trimiti in Rai ii bagi la puscarie…sau dupa ce iai trimis acolo crezi ca au sa mai asculte predicile tale???…vorbesti de libertatea ideiilor,dar nu sti ca libertatea e valabila atunci cand nu raneste pe cel de langa tine???este un cuvant in biblie care te opreste sa faci asta…cauta-l! isus a lasat cerul pentru asi arata dragostea in fapte…poate reusesti sa iti lasi masca asta a ideilor jos si sa vorbesi mai personal,fara sa te rostogolesti in jurul propriei tale axe…
octombrie 9th, 2008 at 23:23
gavrilas
-daca le-ai vorbit,te-au auzit?
-brigada antidrog inseamna politie pentru cei care vind droguri si salvare pentru drogati.Dezintoxicati si odihniti,apoi pot asimila idei.
-raul-poate fi ucis?;daca nu “ranesti” raul,se produce o aclimatizare a sinelui cu satana,ca nu te mai spala nici apa simbetei.
-a folosi idei?;la inceput a fost cuvintul.
octombrie 10th, 2008 at 12:03
si cuvantul era dumnezeu…sti ce facem acum?ne certam ca doi copi de aia mici care au luat pe nu in brate…poate o sa ai de cazut din sfera ta moale a ideiilor si-ai sa te lovesti de ceva tare si amar,poate nu,dar oricum sa nu uiti,nu e bine sa ranesti!!! Isus a biruit raul prin bine!daca vrei sa corectezi pe cineva care scrie nu il rani,mai ales ca n-ai habar prin ce a trecut de-a lungul vietii lui…daca te vezi undeva deasupra in ideile tale se prea poate sa nu fie locul tau acolo…oricum nu are sens si nu cred ca o sa reusim sa mantuim pe cineva prin cearta,asa ca mai bine sa lasam pe cei ce o fac prin poeziile lor sa o faca lasandu-se sub har…as vrea sa vad vreun vers de al tau,micheline,si asteaptate sa fie criticat…
octombrie 10th, 2008 at 13:04
gavrilas
-nu ma cunosti
-NU TE CUNOSC
-mi-ai pregatit tu “ceva tare si amar cind vin din lumea ideilor?
-ideile stau deasupra,nu in pamint,deci nu au forta de a rani,decit daca cel care se simte ranit sau cel care raneste le-a mutat…domiciliul
-norocul meu e ca Dumnezeu ne aseaza locurile,nu oamenii
-CE E HARUL,de fapt?
-poeziile cuprind cuvinte si transmit,vorba ta(?) preferata-idei.
-poezia mea?-voila!
octombrie 10th, 2008 at 13:42
mamei mele,plingind
Nu ma mai satur de lacrimi,mama.
Bob cu bob le-as aduna,
si le-as pune-n palma ta-
caus pentru inima mea.
Tu,de-mi zici,oftind,ca-s pui,
lacrima in lume nu-i.
Spune,mama,dumneata,
Spune,si-am sa ramin.
In viata.Atirnind de ochii tai.
octombrie 10th, 2008 at 13:42
criticati-ma!
octombrie 10th, 2008 at 20:23
micheline:multumeste-i lui Dumnezeu daca n-ai cazut niciodata,si vegheaza neincetat sa nu cumva sa aluneci si mai trist sa nici nu realizezi ca esti in hau ,eu am o mare expierienta de viata cu urcusuri si coborisuri si chear cu o cadere masiva dar Dumnezeu i-sa facut mila si ma urcat pe stinca pe care nu as fi putut sa urc nici o data fara ajutorul lui.”ATENTIE MARITA MINDRIA MERGE INAINTEA CADERI D-L SA TE PAZEASCA “(de judecata lui)mult har si multa intelepciune pentru intreaga familia lui ISUS.
octombrie 10th, 2008 at 20:31
ce treaba are poezia cu mandria !
octombrie 10th, 2008 at 20:39
MARY
Cine sau ce TE-A IMPINS?
Nu e mindrie,doar ma tin tare de bine.
Sau e?!Nu mai e nimeni ca mine!!!
Sau e lumea toata?
Nu ma feresc de judecata lui Dumnezeu;este chiar salvarea pentru totdeauna.Doar ca este putin diferita fata de ce-si imagineaza lumea.
octombrie 10th, 2008 at 20:45
nici ca mine !
octombrie 10th, 2008 at 20:53
Micheline, din pacate ursuzul nu se bucura nici macar pentru o poezie bine facuta.Inteleptul stie de ce !
octombrie 10th, 2008 at 21:29
BH …pe mine m-ai uitat ,eram prin preajma ?
E USOR A SCRIE VERSURI ,
CAND DIN COADA AU SA SUNE…
Am avut si noi un LUCEAFAR al poeziei romanesti si a finalizat cu o caramida-n cap asa ca atentie , poeziile pot fi periculoase ,trebuie citite cu echipamentul de protectie :casca ,manusi ,salopete etc.
octombrie 10th, 2008 at 21:33
Luindu-mi echipamentul de protectie si citind NTSM , am trecut la delectarea poeziei adevarul ca e tare de tot…fotografia !
octombrie 10th, 2008 at 21:36
foaie verde ,foi de prun
mi s-a rupt carut-n drum
si-am ramas cu roatele
ca s-mi trag PACATELE !
octombrie 10th, 2008 at 21:37
Dragul meu nu este o critica este un sfat dintr-o mare si lunga expierienta de viata cu D-zeu {(fara D-zeu )si iar cu Dumnezeu , probabil sint de virsta mamici tale sau poate mai invirsta dar nu asta este important,important este stunci cind faci un comentariu ca cel de genul de mai sus sa-l faci cu multa intelepciune si blindete.DUMNEZEU SA TE OCROTEASCA CU BRATUL SAU PUTERNIC.
octombrie 10th, 2008 at 21:40
MICHELINE ai notiuni de chineza ,din cate am inteles pe acest sait se vorbeste intr-un dialect chinez de aceea nu ne putem face intelesi ,mai nou am inceput un studiu intensiv de limba chineza cum i-l termin voi deveni mai comunicativ cu …ADEPTII CRESTINI ,daca da roade iti trimit si tie cursul !
octombrie 10th, 2008 at 21:41
asa este …
dar niciodata nu sti ce se ascunde in
spatele”" unei fotografi
octombrie 10th, 2008 at 21:43
la cine te referi mamaie !
octombrie 10th, 2008 at 21:47
AVERTISMENT :
Doamna MARY pe net circula foarte multi virusi asa ca intrebarea mea grijulie pentru varsta dumnevoastra :
Ati fost injectata antivirus ?
octombrie 10th, 2008 at 22:00
Pardon BH
ce prezinta pentru tine interes:
poezia sau
poza!
#43 foarte frumoase versurile tale, ai dovedit ca ai talent.
Felicitari si succes!
octombrie 10th, 2008 at 22:08
ma inspirat poza
mitica!
si mai stiu una ….
octombrie 10th, 2008 at 22:10
cea mai scurta rugaciune
TATAL NOSTRU ,IN VECI AMIN!
octombrie 10th, 2008 at 22:16
Chiar te rog BH!Scrie-ne urgent versurile tale!
sunt topit de nerabdare,
daca este cazul i-ti trimit si eu ceva poze!
octombrie 10th, 2008 at 22:25
cu spatele
sau cu fata !
octombrie 10th, 2008 at 22:31
trebuie sa mai compun o strofa
sa fie mai mare
pana atunci ….aveti putintica rabdare !
octombrie 10th, 2008 at 22:32
SANDU:
dragul mamaiei cind treci prin greutati si necazuri esti pregatit pentru orce adica nici un virus pamintean nu te mai poate dobori nici cel care circula pe net.
Eu iti doresc multa sanatate ,har pace si binecuvintarile cerului si ale pamintului.
octombrie 10th, 2008 at 22:36
am si eu poze de la gradinita (grupa mica)foarte reusite
am mai facut pt.buletin si livretul militar
dar acestea sunt secrete !
poezia * este pasiunea vietii mele
octombrie 10th, 2008 at 22:43
BH
Asteptam cu nerabdare poeziile tale de o inestimabila valoare,
la pozele tale putem renunta!
octombrie 10th, 2008 at 22:43
SANDU:
dragul mamaiei nu te ingrijora pentru mine ,cel ce ne iubeste pe toti imi poarta de grija
IAR cu privire la ce sau cine ma impins foarte multe cauze care nu se pot scrie in acest comentariu
Poezia nu are nici o legatura cu mindria ci comentariu facut ,este parerea mea ca a fost facut mai mult din orgoliu si mindrie.
Nu vreau sa te supar iar daca am facut-o involuntar mii de scuze.
octombrie 10th, 2008 at 23:33
mamaie cred ca ai incurcat borcanele !
octombrie 10th, 2008 at 23:38
multumesc mult pentru apreciere ,mitica!
noiembrie 22nd, 2008 at 17:40
versurile tale au o muzica interioara care e pacat sa nu fie cantata… te intreb daca ar fi posibil ca acestor versuri sa le punem linie melodica?
probabil vor fi cantate de un grup din biserica baptista arganda del rey, madrid…doar daca avem acordul tau..gen folk, sau pop…
noiembrie 23rd, 2008 at 05:05
in ce priveste pe unii de mai sus ce au lasat mesaje… tocmai care sustinea sus si tare ca el nu a cazut nicodata… cu doar cateva mesaje mai jos, am di vazut caderea lui… mandria merge intainte caderii… si aceasta a dovedit-o prin “prezentarea” unor versuri cu el insusi autor…
Doamne… ajuta-ne sa ramanem statornici in smerenie!
p.s: Dana… poezia ta se potrivete cu un eseu pe care l-am scris… am sa ti-l trimit pe mess
noiembrie 24th, 2008 at 00:26
da bine,smeritilor vesnici,bucuria s-ar parea ca nu are motiv sa plinga dupa voi.
noiembrie 25th, 2008 at 23:23
ei micheline,vezi cum te manifesti la criticarea versurilor tale??? atunci de ce te miri ca raspundem la fel ca tine criticilor tale?
decembrie 8th, 2008 at 22:45
…vorbe aruncate in nestire,oricine poate sa scrie..urat de tot!
..nu multi au darul de a scrie..cu mult mai putin cei care se grabesc sa critice…
cat despre tine drag autor…Dumnezeu sa te ajute sa scrii cat mai mult..esti unul din acei putini care au darul.
decembrie 10th, 2008 at 19:40
zezetha, m-ai prins intr-un momant cand chiar aveam nevoie de asta…multumesc din suflet
Fie ca Dumnezeu sa ne pastreze pe TOTI in inima Lui.
decembrie 10th, 2008 at 22:08
in inima Lui,asa stiu eu,nu se intra nici murdar,nici neinvitat,nici neimbracat potrivit
va hotari Dumnezeu,deci,cind,cine,cind,cum,sa ne pastreze,ca sa nu ne facem vinovati de impostura.
sigur,avem la indemina cuvintele,dar rostul lor pur,Dumnezeu il are.
vorbeam,asa,ca pentru mine,fara sa vreau sa ranesc pe nimeni.
ianuarie 10th, 2009 at 22:52
frumoasa poezie..Domnul sa te binecuvanteze!
februarie 3rd, 2010 at 03:38
micheline beaulieu, faci o mica mare confuzie, nici unul din cei ce au apreciat aceste versuri nu cred ca au vrut sa felicite autoarea pt ca a ajuns in aceasta stare,(defapt din marturisirea ei nici nu era in aceasta stare), deci nu suntem in extaz religios pt ca Dana “este un fiu risipitor”,mie personal imi place poezia pt ca e ca un semnal de alarma,ma indeamna sa ma evaluez sa vad cum e relatia mea cu Domnu,sa spun STOP!vacarmului acestei lumi, goanei dupa realizare profesionala,dupa implinirea dorintelor, viselor, stabilitate financiara,bunastare a familiei, asigurarea unui viitor copiiilor, etc…lucruri dupa care tanjim si adesea satan ne sopteste sunt nevoi legitime,dupa voia lui Dumnezeu, El vrea sa fi fericit,sa ai belsug de paine, sa fi cap nu coada, etc…si muncim din greu, nu mai avem timp de familie, de prieteni, de Dumnezeu…si nu cred ca exista crestin care sa nu fi trecut prin astfel de perioade, cand in final sa cada istovit si dezamagit de el, in fata lui Dumnezeu simtindu-se atat de departe de El si dorind prezenta Lui prezenta in care te odihnesti gasesti implinire,pace,bucurie chiar si in mijlocul furtunii.
Daca implinesti versetul acesta:”sa iubesti pe Domnul,Dumnezeul tau,cu toata inima ta,cu toata puterea ta si cu tot cugetul tau;si pe aproapele tau ca pe tine insuti”(luca10:27),in fiecare zi, atunci, parerea mea,tu nu ai nevoie de jertfa lui Isus, poti fi mantuita prin eforturile tale, si implicit nu ai cum sa te regasesti in aceasta poezie.