Vine Domnul
Mi s-a răvăşit în gene somnul
Fuge visul undeva-n departe
Arde răsăritul, vine Domnul,
Vine Domnul să ne ia din moarte
Munţii se desfac în coji de nucă
Suflă vântul dezgolind copacii
Strigă noaptea gata sa se ducă
De durere ţipă-n câmpuri macii
Ploaia bate cu furie-n geamuri
Răsăritul arde vâlvătaie
Mâinile mi se preschimbă-n ramuri
Agăţate-n colţuri de odaie
Pe genunchi furtuna ne trânteşte
Semn înfricoşat pe nori apare
Pune, Doamne, semnul Tău de peşte
Să ne scape din necazul mare
Ţine-mi, Doamne, inima-n credinţă
Tot pământul se scufundă, iată
Toţi se-ascund şi gem de neputinţă
Ţine-mi, Doamne, inima curată
Vai şi vai, cad stele din genune
Curge-n lună sânge peste sânge
Soarele e negru de taciune
Lacrimi nu-s…doar ochiul Tau mai plange
- Sanja-Adriana
- Vizualizări: 2879
- Comentarii: 122
- Categorie: Poezii
- Tipareste
- Trimite Prietenilor



(14 vot(uri), medie: 3.29 din 5)
























ianuarie 28th, 2011 at 19:21
Soarele e negru de taciune
Lacrimi nu-s..doar ochiul Tau mai plange
sunt versurile finale ale poeziei
ianuarie 28th, 2011 at 20:01
e minunata!
ianuarie 29th, 2011 at 10:00
“Soare negru” vede numai cine-i aburit
si “Taciune” zice cel cu gandul nesfintit…
Cheama-ti lacrimile, maica, sa iti spele
trist sfarsit de versuri:parodie de manele!!!
ianuarie 29th, 2011 at 11:15
oarecine
iti place mai mult” soarele s-a facut negru ca un sac de par” cum scrie in Apoclipsa 6-12? ori nu ai ajuns pana acolo cu cititul Cuvantului lui Dumnezeu?
ma intreb cine sta in spatele tau si ma intreb daca numai rautatea te impinge la comentarii de acest gen ori…poate e doar invidia care sta la originea tutror relelor ?
ianuarie 29th, 2011 at 16:30
Cei ce-atacă-s prieteni cu prihana;
Versurile-acestea cantă bine.
Mi s-ar murdări desigur pana,
De l-aş urechea niţel pe “oarecine”!
ianuarie 29th, 2011 at 19:54
Da-i pace, abc, doar stim prea bine
ca lupu-i lup chiar daca sta in turma
Degeaba-si schimba blana “oarecine”
Dupa rostire poti sa-i dai de urma
ianuarie 30th, 2011 at 07:08
Urii mele ‘subtirele’ nu raspunde tu cu “dubla ura”,
Eu am indreptat-o spre manele, tu vanezi pe aratura;
Si iti iei pe “abc” haitas, voi cititi asa ceva-n Scriptura?
Voi sunteti cu varcolacii? Voi carati si stele in trasura???
Voi produceti semne-n soare si prefaceti luna-n sange ?
Vrei sa-l faci mai negru ca un sac de par? In locul tau as plange…
Lasa tu Apocalipsa, taine ei e-adanca… Tu du lumina in Catina!
Precum vad le cam amesteci: pui apa sfintita la un loc cu tina !!!
ianuarie 30th, 2011 at 08:38
unii nici de ziua lor nu-si schimba ura!
ianuarie 30th, 2011 at 13:55
@oarecine, lasa poezia pe seama celor care o pricep si au gust pentru asa ceva! “Vine Domnul” e o lectie despre cum se croseteaza stihurile. Ce stii tu de toate astea?!
ianuarie 30th, 2011 at 14:51
Doar celor ce-au primit o alba haina
Le desluseste Domnul orice taina
Nu-i treaba ta ce fac eu in Catina
Si nici nu-i pusa sub obroc Lumina
Vegheaza, doar atat iti spun, oiere
Ca vei muri de strangi prea multa fiere
Sa fii mai bun vrea Domnul sa te-nvete
Sa nu te-ascunzi mereu sub alte fete
Ori nu-ti ajunge chipul Lui de slava?
Ia seama, ca ti-e inima bolnava…
La multi ani si Domnul sa te binecuvanteze!
ianuarie 30th, 2011 at 16:57
Sa te alduiască Domnul, oierule dacă tăt ii zâua ta atăz!
ianuarie 31st, 2011 at 23:12
oarecine? un frustrat caruia ii lipsesc chestiunile elementare de crestinims…
februarie 1st, 2011 at 11:16
“Fuge visul undeva-n departe” – undeva in departe?! nu am mai auzit asa locatie!
“Vine Domnul să ne ia din moarte” – moarte fizica sau spirituala k dak vb de cea spirituala, Domnul nu te mai ia dak deja esti mort spiritual!
Si as putea continua cu un lung sir de “neconcordante” dar, fie, le las la locul lor k sa nu va amarasc inima cum ati facut-o domnia dvs altora care au indraznit sa posteze poezii pe pasi.ro.
Domnul sa se indure de tine k fumurile de mare poeta ti s-au urcat la cap! Ai mila, Doamne!
februarie 1st, 2011 at 14:24
Ilinca-daca asta ti-e numele
Aici nu e vorba de amarat inima ci de insusit observatii critice daca sunt justificate iar daca nu, de luat aminte ca s-ar putea sa fie si ceva adevarat.Nu e nici o suparare si nici nu poate fi vorba de amaraciune. Totul trebuie sa aiba ca scop desavarsirea lucrarii pe care o facem .
Nu e cazul sa-ti explic eu poezia de vreme ce ea nu ti-a ajuns la inima, dar , uite ..din moarte ar insemna de pe pamant- pamantul este sub domnia celui rau si unde este cel rau este moarte- ca sa ne duca la El in ceruri.Si unde fuge visul inca nu se stie, doar ca fuge undeva in departe, daca ai tu o locatie mai precisa te rog sa ne-o spui si noua.In ce priveste indurarea Domnului ar fi mai potrivit sa o ceri peste toti si pentru toti pentru ca toti suntem cum suntem dar ar fi bine sa incepi de la tine ca sa-ti areti smerenia.Daca sunt ori nu o mare poeta Domnul stie, deocamdata eu nu fac decat sa scriu ce am vazut, ce mi s-a aratat sau am trait si traiesc. Si nu am vreun merit special, asta sa iti fie clar, e doar Harul lui Dumnezeu care lucreaza in fiecare dupa bunul Sau plac.
februarie 2nd, 2011 at 09:40
Ilinca- da, e numele meu adevarat dar asta conteaza mai putin, important e ce facem…
Stimata Poeta, eu doar am observat ca dumneata critici neconstructiv poeziile altora iar daca indrazneste unul sa le critice pe ale tale, sari ca arsa. Un om de litere, sensibil si calm, nu si-ar permite sa judece versurile altora asa cum o face domnia ta! Unde e masura dragostei in ceea ce comentezi, unde e imbarbatarea?! Eu nu vad decat ca te vrezi o mare poeta, nu accepti sa ti se faca observatii dar treci imediat la atac impotriva altora, poate mai fara experienta, dar care au cu adevarat harul dat de sus de a scrie… Amintesc aici vag de Nelu Rosu, de aceasta d-soara Cristina Magdalena Francu care a luat Premiul I la un concurs organizat de Revista Cuvantul Adevarului anul trecut sau acum doi in urma… Se vede clar ca are har… Dar stii ce m-a surprins la ea? Faptul ca nu ti-a raspuns – apreciez tacerea ei, mai ales, tinand cont de faptul ca ea, in interviul publicat pe blogul ei, a spus printre altele, ca apreciaza poeziile DOMNIEI TALE! Iar tu arunci cu noroi in ea… Frumos din partea ta?! Eu ma smeresc zilnic… sunt satula sa vad ca altii se cred buricul pamantului…
februarie 2nd, 2011 at 14:06
Ofer aceste versuri unui comentator de peste deal:
Nu cad stele de pe cer
Fiindcă-i noapte, fiindca-i ger,
Fiindcă tu arunci o piatră
Sau ca lupii toţi le latră.
februarie 3rd, 2011 at 00:08
@Ilinca. Ţie ţi-am scris versurile de mai sus dar cum nu prea le ai cu poezia, se pare că am stricat fânul pe gâste. Nu-ţi mai da cu părerea in lucruri despre care n-ai habar. Convinge-mă că n-am dreptate, străduindu-te să scoti la iveală măcar un catren.
februarie 3rd, 2011 at 07:56
Cainii mei te latra
Daca mai arunci cu piatra !
Noaptea asta-n care-i ger
De-ai privi mai bine inspre cer…
februarie 3rd, 2011 at 09:37
Ilinca
ori nu intelegi ori esti realmente rauvoitoare.Am spus de la inceput ca prefer sa nu comentez poeziile crestine tocmai din cauza celor care gandesc ca si tine.Domnul sa-i binecuvanteze pe toti cei ce scriu spre lauda Lui .Dumnezeu rasplateste pe fiecare. Imi doresc insa sa intelegi ca trebuie sa si ai chemare ca sa faci un lucru.Se pare ca nu vrei sub nici o forma sa intelegi ca poezia inseamna altceva decat cuvinte multe,gen vagon de marfa,insirate cu rima in coada ,lozinci crestine si altele de acest fel.Vrei musai sa scrii, vezi ce ti se potriveste dar daca nu ai chemare, roaga-te, ca aceeasi rasplata o vei primi.Poezia nu este crestina si lumeasca, poezia este poezie, doar cei fara har au facut deosebirea asta si au admis ca se poate scrie oricum numai sa fie spre lauda Domnului.Am toata stima fata de Cristina si cred ca a inteles ce am vrut eu sa-i spun.Sa inteleg ca te-a rugat sa-i iei apararea? Sunt multe poezii care imi plac dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa ii semnalez ce mi se pare gresit. Ea poate sa isi insuseasca ori nu parerea mea, dar asa cum am spus e bine si sa ia aminte. Nu toti cei ce te lauda in gura mare iti vor si binele si iti spun cu toata sinceritatea ca daca vei continua cu acest fel de imbarbatare nu ii vei fi de folos cu nimic. Sunt la fel de exigenta cu tot ce scriu eu insami daca vine de la mine-adica daca ma apuc eu sa compun. Dar de regula nu o fac .Ori imi da Dumnezeu, ori tac. Si nu revin asupra celor scrise, e o stare, un gand. Dar nu de mine e vorba aici.
Daca te-ai smeri asa cum sustii ai avea si intelepciunea sa taci. Abia dupa ce te vei satura de tine insati poti sa incerci sa spui ca te-ai saturat de altii dar eu cred ca de se va intampla asa nici nu vei mai deschide gura. Ajuta-ne, Doamne sa intelegem ca iubirea nu ne indeamna la ascunderea greselilor ci la umblare in adevar.Dintre unul care ma lauda si unul care ma critica il voi alege intotdeauna pe al doilea.
Domnul sa te binecuvanteze!
Cum urca seva-n trunchiuri de alun
Si doar presimti cum suna in urcare
Asa mi-a gandul luminat si bun
Ce l-am primit iubindu-Te mai tare
Orice cuvant sa am si tot e mic
De-ar fi sa scriu in graiurile toate
Nu pot s-adaug, nici sa scad nimic
Si sa mai spun ceva nici ca se poate
februarie 3rd, 2011 at 12:58
@sacristiana
Mulţumesc pentru “băţul de alun”! Biciuşca mea uscată de “avellano”, pentru copiii neascultatori, s-a cam rupt. M-aş mai domoli şi eu cu şficiuitul, insă prea mulţi neaveniţi joacă tontoroiul pe aici!
O mica observatie: penultimul vers are nevoie de zece picioare metrice. In graba, i-ai lasat unul pe dinafara! “Nu pot s-adaug, nici sa scad nimic”
februarie 3rd, 2011 at 14:32
multumesc abc, dar numarand am vazut ca totusi are 10 picioare:
nu pot s-a da ug nici sa scot ni mic
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
probabil te referi la au din cuvantul adaug care nu este diftong ci hiat.
dar poate fi schimbat cu “nu pot sa pun dar nici sa scot nimic”
vreau sa-ti spun ca nu m-a amarat observatia ta, dimpotriva.Un zambet bun si-o strangere de mana de la mine te rog sa primesti.
februarie 3rd, 2011 at 20:42
daca unui autor i se aduc acuze, faptul ca e crestin nu ii ia dreptul la replica. faptul de a scrie poezie nu ii pune pe autori in postura mielului care merge la macelarie fara a spune un cuvant. sora Adriana a replicat ireprosabil. are dreptate. nu a sarit ca arsa si nici nu a criticat neconstructiv poeziile altora , tot ce a scris sora in dreptul acelor poezii fiind real, poeziile respective avand greseli evidente. nu trebuie nimeni sa se supere daca i se trimite o sugestie. nimeni nu e perfect. cine vrea sa se perfectioneze trebuie sa primeasca si sfaturi.
februarie 4th, 2011 at 09:50
Nu m-a rugat nimeni sa ii iau apararea… Eu fac ce imi dicteaza inima si constiinta… Va urez inspiratie divina in continuare si… sa va ganditi de 2 ori inainte de a critica pe altul, fie chiar si o observatie constructiva! P U N C T
februarie 4th, 2011 at 11:05
@sacristiana
Daca-i hiat, trebuie sa accept, mai ales cand o spui nu doar tu ci si Dictionarul Explicativ al Limbii Romane! Era nonsens ca tocmai in expresia: “Nu pot s-adaug nici sa scat nimic”, sa lipseasca ceva!:)
februarie 4th, 2011 at 13:04
Ilinca
Tocmai inima si constiinta mea m-au facut sa scriu ce am scris pentru ca nu era spre folosul meu ci al celor care au pe inima sa Il laude pe Dumnezeu prin poezie.Daca au fost primite sfaturile ma bucur sincer , daca nu, asta e .Totusi am credinta ca toti aceia ce scriu- si mie imi suna de asemenea- se vor gandi de doua ori inainte de a face public un text, in sensul ca vor cauta sa cizeleze, sa-i imbunatateasca calitatea si asta este un mare castig.
Pe de alta parte vreau sa-ti atrag atentia ca eu nu am emis judecati critice la adresa persoanei ci m-am limitat strict la textul prezentat. Imi pare sincer rau ca tu ai ales sa ma judeci cu atat mai mult cu cat nu ne cunoastem .Este o atitudine cat se poate de reprobabila si, iti dai seama ,cu totul contrara normelor de conduita crestina.
Dar Dumnezeu ne invata sa ne cerem iertare si eu sunt prima care o fac cerandu-ti sa-mi ierti orice cuvant care ti-a adus vreun prejudiciu de imagine.
Acestea fiind zise , ma folosesc si de apanajul varstei , pun eu punctul final.Domnul sa te binecuvanteze!
februarie 5th, 2011 at 08:25
abc
am apreciat intotdeauna ironia fina si umorul de calitate.Ma bucur ca ne-am intalnit.Intre timp, asa cum era de asteptat, a aparut un al dolea abc…”Oarecine ” sa fie?
februarie 7th, 2011 at 23:04
Sa-mi fie cu iertare ca intervin desi comentariul meu nu are de-a face cu poezia postata. Ma vad nevoita sa fac unele precizari:
1.Ilinca, apreciez intentia dvs de a ma “apara” dar nu e corect sa faceti (anti)reclama in vazul tuturor. Nu ma cunoasteti si nu va cunosc, de aceea as aprecia si mai mult daca mi-ati lasa un e-mail pentru ca vreau sa vorbim. Puteati foarte civilizat sa va exprimati opinia despre versurile autoarei dar fara sa faci referire la mine! Va rog, intrati pe blogul meu si lasati-mi adresa dvs de e-mail. Multumesc…
2.Criticilor mei grabiti -Sanja Adriana si suita dvs de extremitati ale alfabetului abc si zyz- : v-as fi recunoscatoare daca, pe viitor, in ceea ce priveste “scrisul” meu, va veti pastra parerile pentru dvs. Multumesc!
februarie 7th, 2011 at 23:27
dupa cum e obiceiul site-ului, e de asteptat ca dna Magdalena Francu sa fie facuta praf pt ceea ce a scris la punctul 2. in mod normal ar trebui sa intervina personajul care se ascunde sub vagul pseudonim xyz si sa puna lucrurile la punct (in opinia lui). acest distins domn, specialist in manevrari inutile de cuvinte pretentioase, pare a fi un fel de caine de paza al site-ului, gata sa latre si sa muste la/pe oricine care trece printro anumita zona de interes. ii inteleg frustrarile si lantul care il tine si-l priveaza de adevarata liberatate. cum de obicei recurge la ironii si alte vorbe acre (s-o fi botezat in otet?), am expus acestea ca sa se simta in elementul lui. acum, spre final, o mica parere: poeti care scrieti de la Domnul si pt Domnul, nu va mai aruncati margaritarele cui nu trebuie. restrangeti bine cercul unde pot fi citite poeziile voastre. nu cred ca aveti nevoie de reclama.lasati-L pe Domnul sa lucreze cum stie El.
februarie 8th, 2011 at 01:36
@magdalena
Daca nu-mi stergeai comentariul decent prin care descifram frumusetea poeziei scrisa de Adriana, acceptam sa-mi dai sfaturi. E un nonsesc ca sa-i spui cuiva sa-si pastreze parerile pentru el insusi! Chiar daca sunt o extremitate a alfabetului consider ca-n aceasta zona de abc a literaturii te gasesti matale! E o parere si am voie sa mi-o exprim, cu riscul de a fi din nou sters.
februarie 8th, 2011 at 07:21
In cazul acesta ar fi mai bine sa nu publicati poeziile d-stra, stimata Magdalena Francu- nu era mai simplu sa le tineti in sertar? Daca tot le considerati tabu de ce le expuneti in vazul tuturora?
Ma intreb care ar fi fost reactia in cazul unor aprecieri favorabile? Toti avem dreptul la opinie si daca aceasta nu va convine nu aveti decat sa o ignorati.
Se pare, stimata Ilinca, ca nu ai atribuit “fumurile” cui trebuia.
februarie 9th, 2011 at 08:14
abc
no vale la pena.
Starea de automultumire este cel mai mare dusman al crestinului si nu numai.Suficienta aroganta, ochelari de cal.
februarie 10th, 2011 at 20:46
Doar pentru ca am scris ca nu vreau ca d-stra si cei doi necunoscuti -abc, respectiv xyz- sa imi comentati poeziile, nu inseamna ca am “fumuri”. Accept observatii de la oricare alte persoane dar de la voi trei, nu. Ce e asa greu de priceput?
Cat priveste “ochelarii de cal” si “suficienta aroganta”, nu eu le detin, ci altcineva. Se pare ca v-ati cocotat pe un piedestal iar abc si xyz stau de paza prin preajma, si de acolo de sus, credeti ca aveti autoritatea lingvistica de a comenta versurile altora, fie ele chiar si timide incercari.
Eu ma stradui sa dau tot ce-i mai bun in scris si recunosc ca nu intotdeauna reusesc aceasta. Dar as fi curioasa sa stiu cum scriati d-stra la inceput sau la varsta mea. Nu-i asa ca e nevoie de timp, de perseverenta, de inspiratie, de cunostinte lingvistice si de multe altele?!
Regret sincer ca am intrat in dispute cu d-stra desi eu chiar va apreciez poeziile. Deranjant este faptul ca nu incetati sa “lamuriti” pe unul sau pe altul de felul meu scriitoricesc. Si nu vad corect acest lucru! Demonstrati-mi ca nu e asa prin a nu ma mai vorbi, va rog!
februarie 11th, 2011 at 19:09
2.Criticilor mei grabiti -Sanja Adriana si suita dvs de extremitati ale alfabetului abc si zyz- : v-as fi recunoscatoare daca, pe viitor, in ceea ce priveste “scrisul” meu, va veti pastra parerile pentru dvs. Multumesc!
Nu ce ai spus ci cum ai spus a deranjat si din moment ce ai un volum de poezii tiparit nu te mai poti scuza ca esti in epoca inceputurilor timide.Ce e asa de greu sa accepti o critica? Daca nimeni nu-ti arata scaderile cum vrei sa te perfectionezi? Iar aceste scaderi nu o sa ti le arate decat cineva care in adevar are tangenta cu poezia, cineva care are capacitatea de a dicerne valoarea de nonvaloare.si, fie ca iti place, fie ca nu, abc, xyz, se numara printre astfel de persoane si eu asemenea data fiind formatia mea lingvistica si multe altele de care nu e neaparata nevoie sa se stie.
In ce priveste scrisul meu de la inceputuri , da-i pace, nu vreau sa se zica iar ca ma cocot cine stie pe ce inaltimi.Eu nu compun si nici nu am avut de gand sa o fac. Nu as fi niciodata in stare sa scriu de la mine ce scriu. Aud, redau, cizelez putin masura, ritmul, rima.Cum aud muzica asa aud si poezia.Cand nu aud, tac. Simplu.
Imi pare rau ca ai luat-o ca pe un afront.
februarie 11th, 2011 at 22:59
Chiar daca sunt luat uneori peste picior ca-mi ascund identitatea dupa trei litere, las putin modestia deoparte si spun ca doar in comentarii sunt ăsta (cel din extremitatile alfabetului). In particular am publicat si eu cate ceva pe ici pe colo, in doua site-uri, unul crestin, altul laic. De aici am fost imprumutat si ma gasesc prezent prin reviste (chiar cu poezii), in massmedia, pe bloguri sau siteuri diverse, cu numele real. N-am facut nici un efort sa ma autopromovez si nici sa-mi public vreo carte. Pentru prima data am fost provocat sa-mi numar referintele si m-a surprins faptul ca am peste 500. O fi mult? O fi putin? Oi avea sau n-oi avea autoritatea lingvistica sa comentez niste incercari literare?
februarie 11th, 2011 at 23:36
@sacristiana
Cred ca retii o intamplare din urma cu cativa ani de pe “agonia”.
Numele Frentiu, iti spune ceva?
Era pe vremea cand se vota poezia lunii si spre dezamagirea mea, cativa l-au nominalizat pe “asa zisul poet” Frentiu, castigator. Nu-mi venea sa cred, pana in momentul in care cel ce-l propusese drept castigatorul lunii pe Frentiu, a pus cartile pe masa aratand ca totul nu a fost decat o cacealma.
Parca-mi suna si acum in ureche nontalentul si prolificitatea aradeanului din SUA! Scotea versurile de parca ar fi aruncat manifeste. Asa ceva n-ar trebui sa se intample in siteurile crestine, nonvaloarea si valoarea adunate de-a valma. Ar fi pacat sa nu se promoveze talentul veridic.
Recunosc faptul ca m-am folosit de comentariile de la poezia Magdalenei spre a-i ataca pe toti novicii poeziei. Cristina Francu are de altfel si creatii promitatoare!
februarie 12th, 2011 at 15:38
da , am avut dreptate, a venit Mama Omida sau Bratara si aici, se putea sa nu contamineze totul.
februarie 15th, 2011 at 00:36
dupa cum am constatat din prima, pe site-ul asta nu e loc de postat nimic din margaritarele sufletului pt ca nu stii niciodata cine va veni sa le calce in picioare. din fericire, m-am oprit destul de inspirat. din pacate, asistam la certuri si neintelegeri care, evident, nu vin decat din prea multa fire pamanteasca. orgolii, ambitii, sensibilitati, ironii… totul sub deviza “site crestin si de opinie”. raman extrem de dezamagit sa vad o noua cearta jenanta, singura consolare fiind un gand de-al apostolului Pavel, care, vazand ca unii vesteau Evanghelia din duh de cearta si din slava desarta, s-a consolat scriind filipenilor: Ce ne pasă? Oricum: fie de ochii lumii, fie din toată inima, Hristos este propovăduit…
februarie 15th, 2011 at 08:34
Axel.Eu zic sa stai prin preajma.Impreuna cu Oierul incercam sa tinem departe porcii,in special pe CCC si cohorta sa de dusmani ai crednitei,dar suntem doar doua persoane.Poate cu tine avem mai multe sanse.
Totodata ,te anunt ca ai luat o decizie inteleapta.Daca ai posta ceva margaritare din biblie,CCC si acolitii te-ar sfasia din prima.
februarie 15th, 2011 at 08:47
oarecare
CCC nu vrea decat sa-ti deschida ochii, sa-ti analizezi cu adevarat credinta, sa te verifici pe tine insuti.De trambitasi nu ducem lipsa dar eu iti sau un sfat: uita-te bine la cine-ti susura in ureche si-ti mangaie cornitele si fii atent! Oierul zicea ca scurma prin gozuri asa ca ar fi foarte posibil ca in loc sa departezi porcii sa te trezesti ca de fapt esti unul dintre ei.Ia de aici ce crezi ca ti se potriveste.
februarie 15th, 2011 at 10:34
Axel, oarecare se flateaza, se bate singur pe umar in oglinda. In primul rand imaginatia inflamata ii spune ca exista vreo coalitie impotriva presupusei sale credinte. In fapt, din cand in cand il intep cand prostiile pe care le scrie se duc spre intrarea in delir. In cel mai bun caz are probleme grave de incredere in propria persoana, iar cand ii scuturi putin firavul bagaj de cunostinte se ascunde in spatele clamarii credintei. Ca sa vezi, raul de mine ii ataca credinta, nu ii pune in lumina neputinta. In paralel cu asta Oierul a intra in hora ieftina a unui presupus razboi, ofensat fiind de faptul ca nu ii apreciez scriitura. Asta nu inseamna ca nu il apreciez ca om. Despre Oier sunt convins ca este un om bun, insa nu prea mai are puterea de a vedea lucrurile si din alta perspectiva. De aceea a ajuns si el in situatia penibila de a se radicaliza impotriva oricarei forme de stiinta despre care ii poate vorbi cineva. Il cred ca suna a blasfemie sa vorbesti despre lucruri care nu pun in centru Creatia divina, insa cred ca suntem in momentul in care putem vorbi cu siguranta ca baza faptica, observabila a lumii pune sub semnul intrebarii baza faptica Bibliei.
februarie 16th, 2011 at 10:49
da, abc, imi aduc aminte de el, era deja de tot rasul.Intre crestini insa se pare ca merge orice.Aceleasi cuvinte, aceleasi expresii, rar ceva original, imaginatie, ioc, rima si ritm, mai incolo, cand vor trece de inceputurile slabe care tot inceputuri raman.Si asta se cheama HAR.No comment.
Sunt cateva exceptii desigur: Stefan Culda care in ciuda unor erori de cadenta si,uneori, intrebuintarea unor cuvinte mult prea des folosite, este altceva totusi-am citit o poezie de-a lui pe care mi-as dori-o si aici(As vrea sa-Ti aud vocea), Greta care paseste bine,Georgeta apoi…in fine…si care sunt dispusi si sa aplece urechea la cateva sfaturi bineintentionate.
februarie 16th, 2011 at 11:29
@sacristiana
De ce nu ne-am cultiva simtul frumosului, mai ales cand prezentam divinul si spiritualitatea! Versurile de doi lei jignesc mai ales pe autorii lor. Personal le clasific drept flatuentze ale exprimarii. Ceea ce ma inspaimanta e debitul unor astfel de “literati” suferinzi de meteorism creativ.
februarie 16th, 2011 at 11:40
“suferinzi de meteorism creativ”
Dumnezeu nu dispretuieste inceputurile slabe.
februarie 16th, 2011 at 12:02
Cata vreme vor exista persoane ca CCC si acolitii sai(din care faci si tu parte sanja si orice persoana care se pune de acord cu minciunile sale),cautatorii Domnului vor gasiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii doar intuneric.Zero lumina,zero intelepciune.
Cat despre oier,m-am intersat de el.Are referinte bune de la cel putin 10 pastori.Mai bine v-ati vedea de pocainta voastra inainte de a vorbii de altii.Na ca v-am biciuit putin.Da-i de ghini nu di rau ca ashe mai iese raia din voi.
februarie 16th, 2011 at 12:03
@carmen
Exista unii, “asa zisi poeti” care vor fi in apogeul creatiei lor simpli incepatori. La acestia ma refeream eu si tare m-am temut ca cineva considera aceste referinte indreptate doar la cei care scriu in Revista Pasi. Plimba-te prin creatia de sorginte crestina cu imaginatia ascutita si o sa ramai cu o dezamagire greu de exprimat.
februarie 16th, 2011 at 12:06
@oarecare
Iti dedic aceasta zicala: “Spunand unui om caine ai inceput deja sa latri!”
februarie 16th, 2011 at 12:31
ABC.Iti dedic aceasta zicala:”Securistu-si schimba haina dar naravul ba”
februarie 16th, 2011 at 12:42
Dar pe ceilati alti o suta, daca nu mai multi, i-ai intrebat, oarecare, ce parere au despre susnumitul? Stii cu cati pastori, s-a luat in coarne si i-a atacat in trufia si stilul caracteristic de-acum?
Daca e asa de pocait ia spune-i sa vina in Romania, sa traiasca si el aici ca tot romanul patriot nu sa verse lacrimi de crocodil din sezlongul lui de belgian.Iar in ce priveste ajutoarele, da-i pace! Domnul sa rasplateasca dar vreau sa-ti spun ca de vrei sa ajuti pe cineva o faci cu ce ai mai bun-ca pentru Domnul-.Ia intreaba-l de ce nu si-a dat albiturile lui de pat unora care nu aveau sau credea el ca nu au, in loc sa dea rufe gaurite, patate, etc.Am ajuns milogi, mai oarecare, de ne este bun orice vine din afara? nu avem si noi de unde da?
Si de minciuni si de amenintari ce ai de zis? Asta e barca in care calatoresti, oarecare si nu te duce unde doresti ci in directia opusa. Vezi ca nuiaua si toiagul e in mana Domnului nu a ta si nu este exclus sa le simti in curand pe propria spinare.
Nu la intamplare este CCC aici, dar iti trebuie ceva mai multa lumina ca sa poti pricepe.
februarie 16th, 2011 at 12:59
eu v-am inteles, “voi” n-ati inteles publicul de aici.
februarie 16th, 2011 at 13:05
oarecare
tine-o tot asa si daca spui ca acum ai 26 ani, dragul de tine ai toate sansele ca la 40 cat are Remus sa fiti “frati adevarati”.
februarie 16th, 2011 at 14:42
Oamenilor, iertati-l. Chiar nu isi intelege boacanele.
februarie 16th, 2011 at 17:23
@Sanja.Aduci niste acuzatii grave la adresa lui Zaharia,acuzatii care nu cred ca pot fi probate.Pastorul meu(Bora Elisei) l-a vorbit de bine iar pastorul meu e recunoscut in comunitatea penticostala din Romania si Diaspora.Cat despre CCC,doar insulte injurii ironii si blasfemii au iesit din gura lui.Nu cred o iota din cuvintele sale. Asa ca va zic din nou.Nu mai agresati cititorii de buna credinta.Nu faceti cinste nici voua,nici Domnului,iar CCC face de asemenea reclama proasta stiiiiiintei prin faptul ca se poarta ca un copil obraznic.
februarie 16th, 2011 at 23:40
@oarecare
Sa-mi spui securist dupa cele suferite de mine in regimul comunist, te descalifica ca persoana. Ce sa faci daca l-ai luat pe Bonte mentor, cel care vede in toti pastorii vechi, securisti, pe motiv ca nu a fost admis si el la teologie.
februarie 17th, 2011 at 12:16
Nu acuz, se acuza singur.In ce ma priveste, cu oamenii fara caracter nu stau de vorba. Si cum personajul in cauza se numara printre ei, consider subiectul incheiat.Ca sa parafrazez: multi vor spune: Doamne, nu am adus noi ajutoare, nu am asistat la sfintirea bisericilor,nu am fost noi pe unde umblai Tu,nu am scris despre Tine? Nu le-am dat noi la cap tuturor dusmanilor Tai, gen CCC, sacri, abc, xyz, Carmen? s.a.m.d.
Raspunsul il stii:PLEACA DE LA MINE!
februarie 18th, 2011 at 09:49
ma mir ca sora Sanja a ajuns sa scrie atat de dur. oare scrie altcineva si se semneaza cu numele ei?
februarie 18th, 2011 at 11:13
lucian, ai doua haine: pe care o dai , daca o dai, fratelui tau? pe cea noua sau pe cea purtata putin? Ai doua masini: dai una fratelui tau? Raspunde sincer si ai sa vezi ca Adevarul e dur, nu eu.Iar in ce priveste poezia: Ai talent, ai chemare, ai har: Scrie! Nu ai, roaga-te!Dar nu o face de mantuiala, ascunzandu-te in spatele numelui de crestin.
februarie 19th, 2011 at 07:22
“E usor a scrie versuri cand nimic nu ai a spune,
Insirand cuvinte goale, ce din coada au sa sune…”
Asa a scris Eminescu si n-am intalnit vreodata un argument valabil care sa desfiinteze aceasta paradigma.
In situatia, deci, ca “poezia ar fi doar poezie”, neavand valente de invatatura, de iluminare, descoperire sau nazuinti – asa cum pretinde Sanja si universal aprobativ se repede si abc-ul – ma intreb cum cad in versurile ei, “stelele din genune” ??? (Genune = prapastie, hau, abis). Cel putin in terminologia religioasa lucrurile se intampla excact invers.
Sunt destul de multe lucrurile care in registrul poetesei si a crestinei Sacristiana se prezinta pe dos.
A cazut pe un biet oier pacostea de a le suporta povara!
Iata:
“Ia intreaba-l de ce nu si-a dat albiturile lui de pat unora care nu aveau sau credea el ca nu au, in loc sa dea rufe gaurite, patate, etc.Am ajuns milogi, mai oarecare, de ne este bun orice vine din afara? nu avem si noi de unde da?”
Asa ii scrie doamna S unui tanar care in repetate randuri a spus ca este interesat si integrat in fapte de ajutorare. Si n-o face in spatiu privat ci striga pe ulita sa auda toti. Ce sa inteleg din asta, ca vrea lenjerie de pat ?! Sau ca are rufe gaurite si patate ? Le are de la mine cumva ? Stiu, se intampla ades ca cei care intind mana, sa ia nu sa dea, sa devina nemultumiti si in loc de multumesc sa rosteasca reprosuri si blesteme. Traim in lumea si in secolul in care traim si cu oameni de care avem, de care suntem, de fapt.
Am inteles ajutorarea ca o randuiala asezata de Dumnezeu si am facut ce am putut in acest domeniu cu bucurie si fara sa astept laude, respect, recunostinta.
Ma simt nevoit sa raspund reprosurilor de mai sus prin aceea ca am dus si distribuit mai multe tone de ajutoare: alimente, obiecte casnice, imbracaminte, incaltaminte, jucarii pentru copii, biciclete, fotolii rulante pentru handicapati… cu titlu de donatie din partea Bisericii Romane de aici, din partea unor biserici si fundatii belgiene si a unor familii belgiene (vecini, colegi de munca, patroni pentru care lucram si evident si din partea noastra).
Chiar nu ar putea cucoana sa-mi provoace o mai mare rana sufleteasca decat improscand cu noroi in sentimentele crestinesti frumoase, care i-au facut sa daruiasca, ale atator oameni pe care ii cunosc si ii pretuiesc !!!
“Albiturile de pat” ale familiei, cu care nu pot intelege ce treaba are ea, au fost puse cu dragoste la dispozitia familei Sanjei atunci cand m-a rugat sa fiu gazda pentru fiica ei, pentru ginere si fratele lui… Daca adaug aici ca am ramas acasa sa le fiu gazda desi familia noastra avea o invitatie in Spania (sotia, ginerele si fiica mea impreuna cu copiii lor au plecat, eu am ramas) pentru ca le-am promis oamenilor ca in data respectiva le voi fi gazda, daca spun si asta o sa-mi ziceti “oier-fariseu”, nu-i asa stimati domni si doamne pe care va gadila condeiul?!
Si daca nu s-ar fi simtit la noi ca acasa, ar mai fi poposit oare la casa mea si la intoarcerea din Irlanda peste doua saptamani? Cu acel prilej au cunoscut-o si pe sotia mea, care i-a primit si gazduit cu bucurie. Oare stie fiica ei ceva despre toate flecariile si calomniile cu care se intrece pe sine Sacristiana ?
In alta ordine de idei:
“Nu acuz, se acuza singur.In ce ma priveste, cu oamenii fara caracter nu stau de vorba. Si cum personajul in cauza se numara printre ei…”(!!!)
Asa scrie aici pe site la distanta de cel mult doua zile de mesajul care mi l-a lasat pe messenger prin care isi exprima dorinta sa reia convorbirile cu mine ; si la care, evident, n-am raspuns. Oare domnita Carmen care zicea ca se stie cu barfa si barfitorii, nu are nimic de spus in cazul de fata ???
Mai adaug doar atat: Eu, oierul, chiar cred in existenta lui Dumnezeu si intr-o Judecata Divina spre deosebire de vedeta site-ului- ccc. Si spre deosebire de “regina poeziei pe pasi.ro”, cred si in lumina si in adevar si in descoperire dumnezeeasca; si pretuiesc pocainta ca mod de viata. Am si minusuri si scazaminte si pacate, intre care la loc fruntas se numara si acesta ca ma iau in furci cu carcotasii…
Daca cineva intelege asta, e bine, iar celor care nu inteleg le cer iertare.
Despre celelalte acuzatii, inclusiv scenariul “judecatii de apoi scris de sanja” (!?) chiar ar fi important de zis ce trebuie zis, dar si asa…
februarie 19th, 2011 at 15:27
cam multe controverse a starnit aceasta poezie apocaliptica. in afara de acel “pune Doamne semnul Tau de peste”, nu vad nimic gresit. avem in fata o poezie adevarata in care putem distinge multe elemente care sa ii dea note reale de originalitate. nu cred ca o astfel de poezie merita atatea contre. Dorin
februarie 19th, 2011 at 16:23
“Vai şi vai, cad stele din genune” cum ti se pare ?
februarie 19th, 2011 at 21:26
Pentru tine oierule, trebuie sa para greu de tot. “Cad stele din genune” nu e o figura de stil, asa cum nu sunt nici cuvintele lui Zaharia (desigur nu Bonte):
“In ziua aceea nu va mai fi lumina; stelele stralucitoare se vor ascunde. Zaharia 16:6.
Ai ceva impotriva daca din acea ascunzatoare (genune) stelele vor incepe sa cada, in perspectiva apocaliptica a vremurilor sfarsitului?
februarie 19th, 2011 at 22:41
“vai si vai, cad stele din genune…” omeneste nu ar prea avea cum sa cada stelele din genune, insa din punct de vedere artistic se poate si se accepta. “cad” e accentuat si strica putin citirea.
februarie 20th, 2011 at 07:35
Pentru tine, abc-darule pare atat de usor orice… Data viitoare sa te faci dex, ca tot ti-ai asumat toate literele, toate combinatiile. Asa se face ca din genune, de ce or fi locuind acolo oare ? (hau, prapastie, abis) stelele – demonii probabil – cad peste noi. Cei inchisi in hades au alt statut !
Pentru muritorul de rand stelele sunt pe cer si ca semn al sfarsitului veacurilor si al Venirii Domnului, astrele vor suferi transformari, prefaceri, inclusiv vor cadea stele. Dar de sus in jos, nu de jos in sus, respectand sistemul de referinta conventional. La voi pana si relativul devine anarhic !
februarie 20th, 2011 at 14:27
Transfigurate in figuri de stil, versetele biblice prinse in versuri, traduc cititorilor frumusetea lingvistica a exprimarii prin litere.
Doar doua versuri va pun inainte:
– “Munţii se desfac în coji de nucă”
“Atunci vor incepe sa zica muntilor: “Cadeti peste noi!” Si dealurilor: “Acoperiti-ne!” Luca 23:30. sau Osea 10:8, Isaia 2:19 ori Apocalipsa 6:16.
Personal am ramas uimit de acest munte – coaja de nuca, din varful condeiului poetei. Oamenii cautau sa fuga si sa se ascunda: Cadeti peste noi si acoperiti-ne, ascundeti-ne!
Frumoasa metafora pusa in aceste circumstante: “Muntii se desfac in coji de nuca.”
Aceeasi idee transcede si in versul:
– “Pune, Doamne, semnul Tău de peşte”
Ca simbol al crestinismului timpuriu, pestele era semnul de identificare in vremurile de asuprire ale crestinilor. Se spune ca cel ce voia sa verifice interlocutorul sau daca e sau nu crestin facea cu degetul in nisip un semicerc iar celalalt trebuia sa suprapuna peste acel semicerc un altul, ce lasa imaginea de peste. Literele ce formau in greaca numele de peste Ichthys se traduceau in forma: “Isus Cristos, Fiul lui Dumnezeu, Salvatorul nostru”.
Versul din poezie: “Pune, Doamne, semnul Tău de peşte”, nu-i altceva decat implorarea ajutorului.
Acel Sigma de la sfarsitul cuvantului ΙΧΘΥΣ dorind sa spuna: “Salveaza-ne!”, “Mantuieste-ne, Doamne!” ori conform versului anterior. “Acoperiti-ne cojilor de nuca!”
Trbuie sa ai talent spre a condensa intr-o asa exprimare, Cuvantul Bibliei ori trebuie sa primesti transcedental astfel de adevaruri! Domnul sa o inspire pe mai departe pe Sanja si s-o tina langa El!
februarie 21st, 2011 at 19:22
dorin si abc
sincer nu mi-am facut probleme in legatura cu “din” sau “in” genune, am scris asa cum mi s-a parut ca am auzit pentru ca intai a fost cantecul si pe masura ce cantam a venit si textul pe care l-am inregistrat pe reportofon. Abia dupa aceea am revenit asupra lui.Dar daca deranjeaza poate fi inlocuit cu “in” data fiind definitia data genunii in DEX.
februarie 21st, 2011 at 20:21
@oierule
Din perspectiva cosmica termenul de sus si jos e inexistent. Las-o balta cu fizica!
Apropo, cum ti-au iesit fatarile anul asta? Cati dubleti ai printre miei si cate oi sterpe?
Sa stii ca nu-mi ajung literele din DEX! Matematicienii folosesc si literele alfabetului grecesc.
februarie 21st, 2011 at 20:27
Doamne !
iar m-a amestecat oierul cu oile lui, si doar i-am spus de-atatea ori sa ma lase in plata Domnului.
februarie 21st, 2011 at 21:24
oierule, nu e nevoie sa vorbesti prodomo.Nu e nevoie sa te justifici.Ai dat ajutoare patate si asta e,le-ai primit si tu dar nu asta era ideea.Ideea era ca ne-am obisnuit sa dam ce avem cat de cat acceptabil in loc sa dam ce este mai bun. Claro? Daca dai ajutoare, verifica intai si daca nu sunt la cele mai inalte standarde nu le da. Ori da-le pe ale tale, daca te lasa nevasta. Dai in Numele Domnului, nu-i asa? Si cum e Numele Domnului te-ai intrebat?
Lasa tu copiii mei pe care i-ai gazduit, ti-au multumit pentru tratatie, de ce astepti laude in gura mare? Nu ti i-am bagat pe gat, ti-am zis doar ca se indreapta spre Anglia si te-ai oferit sa-i gazduiesti ca sa cante si in biserica voastra.Nu denatura, te rog, ca nu e frumos.
Nu-mi place sa fiu suparata pe nimeni, si sa stii ca realmente mi-a parut rau , dar inainte de a-ti scrie totusi am primit doua mailuri de la tine ori semnate de tine cu niste fotografii.
Oricata ranchiuna ai avea impotriva mea eu te rog doar sa nu mai minti: NICIODATA nu ti-am cerut vreun ban si nici nu am obiceiul sa o fac dat fiind faptul ca nu am de unde da inapoi. Eu chiar nu mint.A spune unui asa zis prieten ca iar nu ai lemne dar ca, asa ca intotdeauna, Domnul nu te va lasa nu seamana de nici o culoare cu a cere bani ca sa cumperi. Chiar in seara zilei aceleia Dumnezeu mi-a trimis banii de care am avut nevoie, ba cu mult mai mult, fara sa cer.Si daca mai vorbeam iti mai ziceam cum ieri nu mai aveam graunte pentru gainile mele cuminti si frumoase si ma intrebam ce voi face- stiut fiind deja ca nu am bani- si cum, peste fix 3 ore, s-a oprit la poarta o masina . Am primit un sac de graunte , plus doua puicute.Si si telemea si lapte si inca altele de care ti s-ar face rau sa le stii.De la cineva care sta tare departe si nu are nimic cu biserica la care merg eu.Si doar m-am gandit.Ce nu-ti place? Ca doar ma gandesc si Domnul imi trimite? Inseamna ca ma gandesc dupa voia Lui.Dar sa stii ca nu Ii cer Domnului de mancare pentru mine. Sunt trei lucruri pe care nu I le cer niciodata: Mancare, bautura si imbracaminte. Astea m-a incredintat El Insusi ca mi le va da.Ba inca pe deasupra.Si El nu zice ca sunt lenesa.
Te rog deci sa nu mai faci nici o referire la persoana mea, daca ai ceva de zis impotriva vreunei productii literare, fa-o, dar in rest: abtine-te! Am sa fac la fel.Dar te voi taxa intotdeauna de vei scrie prostii sau prost.
februarie 21st, 2011 at 22:53
@sacristiana
E perfect asa cum ai scris!
Unde crede oierul ca s-ar putea ascunde stelele daca nu intr-un hau adanc si misterios? “stelele stralucitoare se vor ascunde” Zaharia 16:6
E posibil ca detestatii oameni de stiinta ai oierului sa fi descoperit deja acea genune, chiar in centrul Galaxiei noastre “Calea laptelui” (dar nu de oaie!)sic!
http://www.mediafax.ro/stiinta-sanatate/gaura-neagra-gigantica-in-centrul-galaxiei-noastre-3648610
februarie 22nd, 2011 at 07:20
Postarile 65 si 66 (pentru moment) sunt exemple clare de situatii in care am face mai bine sa ne abtinem pentru ca :
- abc a citit limpede ca ma refeream la un sistem cosmic de referinta conventional si nu l-am propus/inventat eu,
- domnita Carmen a facut adesea in trecut observatii unor comentarii ca au iz de barfa, la asta ma refeream. Chiar nu am amestecat-o cu oile, mai ales ca pare sa renege acum acest pacat care a innegrit paginile de fata !!!
februarie 22nd, 2011 at 07:55
@oierul
Fii consecvent cu tine insuti si nu te amesteca in probleme care te depasesc. Lumea a mai evoluat si specialistii “all in one” au disparut de secole. Cuminteste-te si vei primi doza de respect minim ce ti se cuvine!
februarie 22nd, 2011 at 09:03
oierule, raspunsul e la moderare- dar pe scurt te-am rugat sa nu
faci din acest site o vendeta personala .Si sa termini cu minciuna.Nu fabula si nu atribui altora gandurile tale.
februarie 22nd, 2011 at 10:48
Ca de obicei “cineva’ are nevoie de iluminare de sus ca sa dea drumul comentariilor
februarie 23rd, 2011 at 18:59
SANJA ADRIANA A CERUT IN MOD REPETAT AJUTOR MATERIAL DE LA SUBSEMNATUL. A FACUT DE ASEMENEA PRESIUNI IN MAI MULTE RANDURI SA INTOCMESC IN NUMELE EI CRERE LA CONDUCEREA BISETICII ELIM PENTRUI BANI. NU AM FACUT CEREREA SOLICITATA SI NICI NU I-AM DAT NICIUN FEL DE AJUTOR MATERIAL.
Semnez si raspund Bonte Zaharia & Oierul
februarie 23rd, 2011 at 21:03
Domnul sa te judece, oierule! Punct.
februarie 23rd, 2011 at 23:02
@oierule
Parca mi-e rusine mie de ceea ce ai scris tu mai sus!
februarie 24th, 2011 at 05:03
Matei 25:41-44
Apoi va zice celor de la stanga Sa: Plecati de la mine, BLESTEMATILOR…caci am fost flamand si nu mi-ati dat sa mananc-mi-a fost sete si nu mi-ati dat sa beau(…)am fost gol si nu m-ati imbracat…
Bravo, ZAHARIA BONTE!
In sfarsit ti-ai dat arama pe fata.
februarie 24th, 2011 at 08:12
Cu litere mari ti-ai inscris numele in cartea celor osanditi.Matei 25:46
februarie 26th, 2011 at 16:05
sanja nu cere, dar bate apropo…
februarie 28th, 2011 at 10:30
dany, daca tu ma intrebi cum traiesc si eu iti spun adevarul consideri ca indirect te-am rugat pe tine sa ma ajuti? Dar te-ai gandit ca in locul meu pot fi sute de astfel de oameni, chiar langa tine, pe langa care treci fara sa-i vezi? Daca simti asa cum ai scris inseamna ca e nevoie sa-ti intrebi mai mult sufletul cum sta la capitolul “iubeste-ti aproapele”.Uite, eu iti zic ca omeneste- dat fiind faptul ca nu dispun nici macar de cei doi banuti- nu am cum sa platesc lumina, telefonul si internetul.Bat un apropo ca sa ma ajuti ori te indemn sa te rogi pentru mine si sa ma intaresti in Credinta?
Mi-am facut un chat pe skype: “crestini cu fapta” in care am adresat o chemare tuturor celor ce sunt apropiati ca zona geografica dar nu numai.Mi-am dorit sa nu ne limitam DOAR LA DISCUTII PE NET CI SA NE IMPLICAM ACTIV IN VIATA CELOR CU CARE VORBIM UNEORI DE MULTA VREME, INDIFERENT DE CONFESIUNE.Sa ne intoarcem la modul de vietuire al primilor crestini.Pur si simplu sa traim si sa ne iubim la fel,din toata inima, fara gand de judecata, doar din dragoste de Dumnezeu si de oameni.Vrei sa stii cati au raspuns si cati m-au incurajat?
februarie 28th, 2011 at 10:56
Danutz-ule, daca n-ai capacitatea sa vezi intr-un nevoias, pe insusi Domnului Isus – Matei 25:45, cine te mana sa fii persiflant, sa ocarasti?
februarie 28th, 2011 at 11:25
bat apropo la inimile inchise, da, dany.Si numai pentru mine.
februarie 28th, 2011 at 11:25
erata: Si NU numai pentru mine.
februarie 28th, 2011 at 19:33
dany, poate pentru unul ca tine sunt aici ca sa nu poti spune: nu am stiut, nu am auzit…
februarie 28th, 2011 at 21:38
sacristiana :
Cred ca toti au inteles apelul tau,
ma intreb ,cum de prin biserica ta nu ti-ai gasit de lucru si spun asta la modul cel mai serios.
Nu de putine ori am auzit familii tinere crestine dragute , care aveau nevoie de cineva care sa-i ajute cu copiii, atat in tara cat si in strainatate.
Imi amintesc de unul din fratii mei care spunea mereu cand avea copii mici, daca as gasi o femeie romanca care sa-mi ajute sotia si in acelasi timp sa-mi invete copiii limba romana (mama nu e romanca).
Undeva este “o buba”.
Nu te judec Doamne fereste, dar uneori noi credem ca meritam mai mult si pe buna dreptate , dar poate tocmai aici vrea DUMNEZEU sa lucreze, EL ne ridica pe fiecare , dar atunci cand vrea EL , si poate , nu in viata asta.
Voi fi sincera cu tine si te rog sa ma ierti, ti-am vazut unele fotografii si nu mi-au placut nici faptul ca incerci sa atragi atentia prin toate mijloacele, credema ca ti-am simtit durerea si nu te judec dar petrece timpul asta in rugaciune si vei avea mai multe rezultate.
februarie 28th, 2011 at 23:31
nu despre mine e vorba, carmen. Daca asta ai inteles te inseli,si iar Nu asupra mea am atras atentia.Dar Dumnezeu se poate folosi de mine pentru a va vorbi. Totul este cum stiti sa ascultati. Si mai ales ce intelegeti.
Dar ca sa-ti raspund la nedumeriri: la mine in comuna nu sunt familii dragute crestine, de fapt sunt tarani simpli ortodocsi cu totii care nu-si tocmesc ajutoare ca sa-si creasca copiii si asa destul de putini ca numar.Sau poate imi sugerez sa fug in strainatati ca sa am bani destui si sa nu plang ca mi-e greu.Nu plang ca mi-e greu- cum i-am zis si oierului , Dumnezeu nu m-a lasat niciodata- dar plang pentru ce vad ca se intampla in sufletele multora.
Pe de alta parte dat fiind faptul ca Dumnezeu mi-a purtat pasii prin multe locuri nu am avut cum sa fiu membra intr-o singura biserica care sa ia asupra ei grijile mele si oricum nu as fi acceptat asa ceva niciodata.Pe unde am fost,ma refer la Spania, am meditat copiii romanilor de acolo, dar in alte parti doar am cantat si am luat aminte la ce se intampla in jurul meu.
In ce priveste rugaciunea; daca luai seama bine ai fi vazut ca fiecare cuvant spus de mine ESTE o rugaciune.Iar rezultatele le vad. Oare le vezi si tu? Cu fiecare rugaciune mai primesc un cantec, o poezie, bucurie dar si tristete.
Zici ca nu vrei sa ma judeci si deja ai facut-o doar ca nu pe mine m-ai judecat ci pe tine.Eu nu sunt nimic, am repetat si repet, Dumnezeu este totul.Si sunt mandra de El nu de mine si Il laud pe El nu pe mine si pe El vreau eu sa-L fac cunoscut nu pe mine.Si Lucrarile Lui minunate si grija Lui de care de atatea ori in slabiciunea mea de om m-am indoit.Dar imi doresc sa invat si invat cu fiecare pas pe care il fac.INVAT CREDINTA. Nu e usor.
Nu stiu ce poze ai vazut ,cu ani in urma am postat cateva dar am renuntat repede la acest obicei.Tocmai pentru ca nu toti inteleg o stare de bucurie si unii mai habotnici pot sa afirme ca dansez- dar sa stii ca imi place si sa dansez- cand in fapt eu topaiam de bucurie. Eram destul de naiva ca sa cred ca vor intelege si cei ce se uita la ele.
Si cum am terminat ce am avut de spus, indiferent ca ti-a placut tie sau nu ori altora-nu pentru placere am spus ci pentru luare aminte-ma retrag definitiv.
Domnul sa va binecuvanteze abc, xyz, CCC, dos Passos, axel, Nina, Remus si pe toti cei ce ati avut rabdarea sa ma ascultati pana la capat si, poate, sa ma intelegeti.Si pe voi ce m-ati gazduit pe acest site.Iar celor pe care i-am suparat fara sa o fi dorit le cer iertare.
martie 1st, 2011 at 17:33
Din nou revin Sacristiana :
Desi as putea sa-ti fiu copil, voi spune ceea ce gandesc .
O femeie singura, vaduva, este o prioritate pentru biserica.
Nimeni nu face “misiune” dupa capul lui.
A scrie poezie de calitate este un dar de la DOMNUL.
A “cerceta” problemele oamenilor nu este treaba oricui, a canta muzica de calitate este iarasi un dar.
Rugaciunea adevarata este “in odaita”.
Cunosc cazul de la Ruginoasa si sper ca n-ai fost in grupul care a luat bataie de la popa si cealalta gasca de smecheri.
Iar faptul ca unii au ” fugit”sau nu in strainatate ca sa castige mai mult, eu nu l-as spune cu “ignoranta”, deoarece la ei apeleaza sau au apelat cei care au o problema financiara.
Eu nu te acuz ca te-ai plans, dar am lucrat cu oamenii care primeau “ajutoare”si m-am scarbit de ei deoarece majoritatea numai carteau si aveau de comentat in loc de a multumi.
Si ceea ce ma doare, este faptul ca, adevaratii nevoiasi sufera pentru- ca, vezi tu, cineva face “mofturi”si nu se uita la ceea ce-au primit fara merit ci la ceea ce au altii cu sacrificii uneori foarte mari.
“simpli tarani care nu-si tocmesc oameni sa le creasca copii”,
o persoana atat de sensibila si cunoscatoare a limbii romane , trebuia sa gaseasca o alta fraza , scuzama dar asta am simtit.
Nu fi suparata pe mine .
martie 1st, 2011 at 21:30
La unii de aici nu va este rusine sa faceti batjocura de o femeie in nevoie ??? Ati auzit bine, ” harnicilor” ???
martie 2nd, 2011 at 09:23
raspuns carmen
-nu sunt vaduva
-nu am facut parte dintre cei ce au avut de suferit la Ruginoasa
-nu am facut misiune dupa capul meu merg doar unde ma trimite Dumnezeu, indiferent de placerea sau neplacerea mea
-cercetarea semenilor nostri este treaba fiecaruia dintre noi
-cei ce au fugit in strainatate dupa bani nu s-au increzut in Dumnezeu care este Acelasi oriunde
-daca oierul nu ar fi scris minciuni ca razbunare nu ati fi stiut ca nu am nici un ban dar acum, stiind, nu am auzit pe nimeni sa zica: Vreau sa te ajut, as vrea sa iti fac o vizita
-toti suntem nevoiasi pentru ca nimic nu este al nostru
-toti primim fara merit
-nu exista sacrificii mari, tot ce dai dai de bunavoie si Dumnezeu iti rasplateste, dar dai ce ai mai bun, suntem copii de Imparat
-taranii nostri isi cresc singuri copiii iar simpli inseamna fara farafastacurile pe care le au cei ce traiesc in asa zisul mediu urban-am spus-o spre cinstea lor
-poeziile si cantecele sunt un dar de la Dumnezeu si le-am daruit la randul meu.
-toate rugaciunile sunt adevarate, fie ca sunt in odaita fie ca sunt pe drum, in biserica sau oriunde striga sufletul tau
-Credinta fara fapta este moarta. Bunul samaritean nu l-a intrebat nimic pe cel lovit nici nu i-a dat solutii de indreptare.L-a luat pus si simplu in brate si l-a ingrijit
-cand vei inceta sa mai dai sfaturi si sa oferi solutii celor despre care nu stii nimic si pe care ii judeci din aiurite, nu voi mai fi suparata.
-Intrebarea mare care se pune este: Oare voi vedea macar pe unul dintre voi pe aici prin Catina?
martie 2nd, 2011 at 20:14
carmen,desi nu am mai dorit sa o fac ti-am raspuns totusi, e la moderat
martie 2nd, 2011 at 23:20
@88
Am spus ,vreau sa te ajut dar nu ai raspuns
martie 3rd, 2011 at 06:58
mircea, ma iarta. dar nu am citit.Scrie-mi si o sa-ti raspund.
martie 3rd, 2011 at 08:29
Buna primavara, dragi romani !
Ma vad nevoit sa intervin doar in cateva cuvinte – nu inseamna insa ca incepe ‘campania carcotitului de primavara’ – in ciuda faptului ca am luat in serios scrisele sacristei
citat din post 67:
“Te rog deci sa nu mai faci nici o referire la persoana mea, daca ai ceva de zis impotriva vreunei productii literare, fa-o, dar in rest: abtine-te! Am sa fac la fel.Dar te voi taxa intotdeauna de vei scrie prostii sau prost.”
Chiar nu inteleg de ce trebuie sa suporte cineva – si asta in spatiul public – o caruta plina de ocari si sa n-aiba dreptul sa se apere ? Si de ce nu are voie un om, oricine ar fi el, sa-si astearna niste ganduri (de mintea lui, cu mana lui, pe doaga lui, cu greselile lui…) si sa le impartaseasca si cu altii, fara ca sa-l dispretuiasca si sa-l ocarasca si sa-l huleasca o femeie care ar putea avea si alte trebi ???
Apoi, citat din postarea 88 pe moment :
“-daca oierul nu ar fi scris minciuni ca razbunare nu ati fi stiut ca nu am nici un ban dar acum, stiind, nu am auzit pe nimeni sa zica: Vreau sa te ajut, as vrea sa iti fac o vizita”
(!?)
Repet ce am mai spus: nu am scris, nu am spus minciuni despre sacristiana, nu am nici un scop razbunator, am dorit doar sa o fac constienta despre faptul ca un crestin are si o demnitate pe care trebuie sa ne-o respectam fiecare.
Mi-a cerut ajutor si acesta este adevarul, chiar daca de o mie de ori nu recunoaste, insa pentru ca am ajuns sa cunosc situatia mai indeaproape i-am spus ca nu vede de la mine nici un leu si nici un euro !!! Daca vrea o bicicleta sa se deplaseze mai usor, daca vrea unelte sa-si lucreze gradina, daca vrea materiale si seminte si unelte, lucruri in casa…
Regula a fost ca atunci cand noi am mers in misiune umanitara ea ne-a anuntat ca pleaca de acasa si n-a mai raspuns la corespondenta. O singura data s-a intamplat altfel, dar n-am reusit sa-l conving pe sofer sa schimbam ruta.
Suntem multi pe-aici doar pe doaga noastra !!!
Nu am facut cerere catre conducera adunarii noastre in numele ei, desi as fi vrut sa-i sustin cauza, pentru ca nu a fost de acord sa ceara aviz favorabil din partea unui pastor din zona unde locuieste. Ca sa nu ramana datoare a scris cu foc aici pe site ca oierul de mine se ia in coarne cu toti pastorii, lucru complet neadevarat. Polemicile mele cu unii pastori au fost la obiect si nu au condus niciodata la circ si scandal public. Oricum au fost putine de tot; sunt in relatii excelente cu zeci de pastori, inclusiv cu pastorul meu, adica al adunarii unde sunt membru. Si daca am spus ca sunt membru intr-o adunare cretina, asta inseamna ca am si niste obligatii si sarcini pe care ma straduiesc sa le indeplinesc. Intre ele sunt chiar ceastea privind literatura crestina si ajutorarile.
Cui nu-i este limpede faptul ca prin ceea ce scrie ea cu mana ei, nu doar ca cere ajutor material, dar mai ales reproseaza si imputa oricui faptul ca el, cititorul plangerilor ei, nu trece la executare imediata, neconditionata???!!!
Imi declar cu toata sinceritatea si cu inima deschisa fata de toti sa prezint crezul meu in domeniul ajutorarilor, a milosteniei si a actelor de caritate. Acest lucru se impune cu prioritate, mai ales pornind de la zecile de comentarii referitoare la Sacristiana, persoana pe care mi-am aratat in mai multe randuri disponibilitatea de a o ajuta, dar nu dupa reguli stabilite de ea, ci dupa randuiala bisericeasca si dupa posibilitatile noastre, nu dupa pretentiile ei.
Cititorului obisnuit de pe acest site i-as oferi ca punct de referinta faptul ca Biblia face mai multe prezentari ale acestor categorii de persoane – cersetorii – si niciodata nu-i incrimineaza. Dar a nu se uita ca si persoana care solicita mila are o demnitate pe care in primul rand ea trebuie sa si-o respecte, precum si noi toti ceilalti.
A cere toata ziua si dupa aceea a agresa in fel si chip si a-l face mincinos si a-l declara pierdut pe cel care nu s-a lasat sensibilizat de nevoile celui lipsit, ori n-a putut pur si simplu sa se achite de datoria pe care “subiectul” i-o pune in carca – aceasta categorie de oameni cunoscand Sfanta Scriptura doar din perspectiva interesului si nevoilor lor… – este un fapt deosebit de grav si el trebuie curmat.
Multumesc adminilor daca imi vor permite acest demers.
martie 3rd, 2011 at 09:15
sacristiana
O primavara frumoasa si sa fii sanatoasa !
martie 3rd, 2011 at 13:38
Fii linistita, Adriana, caci peste putin timp, Domnul iti va trimite izbavire si toti vrajmasii tai vor ramine de rusine.
martie 3rd, 2011 at 17:28
iti recunosti cuvintele, oierule? Ce as fi vrut eu sa cer? Nu cumva ma gandeam ca ar fi putut sa ma ajute sa public cartea de cantece in care am investit 500 de euro ca sa le pun pe note-sunt 250 de cantece- si mi-ar mai fi trebuit inca 300 de euro ca sa o tiparesc? Cei de la editura au zis ca la atat pot sa lase pentru mine. Le-as fi cedat drepturile toate doar sa apara cartea ca nu ma interesau banii ma interesa ca oricine sa poata sa le aiba cu text si portativ.Am scris mai multor edituri in acest sens dar nu mi-a raspuns decat tacerea.Si erau edituri crestine. Poeziile le-am tiparit din ce mi-a dat Domnul.Si dupa ce mi-ai dat copia unei cereri a unei femei sarmane nu am zis eu ca renunt pentru ca sunt altii mai amarati?
sanjacristeatiberian: si ce sa zic acolo?
zahariabonte: pe adresa asta (crae apare si pe site) scriki problema ta, nevoia ta. Va ajunge la conducere si poate te vor intelege, mie mi se spune care este hotararea lor si este una nefavorabila
sanjacristeatiberian: pai atunci de ce sa mai scriu?
sanjacristeatiberian: daca eu le spun ca vreau sa public una carte de cantece?
sanjacristeatiberian: nu cred ca am sa o fac. te-am intrebat asa ca sa vad care e situatia pe acolo la voi si cam in ce directie se indreapta ajutorul
sanjacristeatiberian: da, cine stie
zahariabonte: si imi trimiti si mie o copie pe mail atextului ca sa pot eventual inyyterveni in cunostinta de cuza
zahariabonte: din ce scrie pe mail poti intelege, iar de nu… mai mult nu stiu !
sanjacristeatiberian: lasa, ca sunt altii mai necajiti ca mine:(
este adevarat, oierule? Asta este ajutorul pe care ti l-am cerut si de fapt nici nu l-am cerut.
martie 3rd, 2011 at 18:10
ar fi bine daca ati rezolva problema in particular si apoi, dupa ce veti fi ajuns la o intelegere, sa postati pe site concluzia. nu va sta bine… contextul in care au loc aceste neintelegeri nu e deloc potrivit
martie 3rd, 2011 at 20:35
Coruptie domnilor , asta-i baiul, la toate nivelele!!!
vai ce vremuri!!
martie 3rd, 2011 at 21:10
In principiu textul este original! Trebuie facut precizarea ca ai operat corecturi pasajelor scrise de tine si ca ai ocolit cu grija propozitii edificatoare pentru lamurirea disputei, inclusiv formula cu care ai deschis discutia despre nevoia ta de ajutor, sacri…
Ai face bine sa retragi cuvintele:
“…ajutorul pe care ti l-am cerut si de fapt nici nu l-am cerut.”
De data asta nu de la mine ai cerut, ci de la biserica, doar ca pretindeai s-o fac eu pentru tine. Vezi bine ca se face acolo referinta repetata la un mesaj-mail al carui text este mult mai lamuritor. Tot pe acolo este si discutia despre avizul pastorului tau, despre care spuneai ca nu exista si atunci ti-am zis sa vorbesti cu un pastor din zona, oricare sa-ti dea un aviz-recomandare…
In alta ordine de idei, nu stiu nici un caz in care Biserica Elim Bxl sa fi sponsorizat vreo carte, vreun autor, edituri sau opere de arta. Nici nu cred ca o va face vreodata. Noi avem aici zeci de cantareti solo mult mai binecuvantati de Domnul cu har muzical decat va inchipuiti d-voastra, dragi cititori.
Repet ce am mai spus solicitarile (adevarat unele sub forma de apropo-bate saua… si mai ales reprosuri gata fabricate dinainte, precum cele care inunda in toate comenturile ei de mai sus !) de la S au curs in mai multe randuri, aceasta a fost doar una dintre ele.
Mai adaug si mirarea pentru cuvintele scrise mai sus de Carmen. Chiar nu stiu la ce te referi, domnita; in cazul de fata si dinspre noi cei din Belgia nu are loc cuvantul coruptie, fii buna si nu mai arunca vorbe la intamplare !
martie 4th, 2011 at 01:38
Eu ma delimitez de aceste lovituri sub centura si-mi exprim aprecierile in dreptul Sanjei ca poeta. Are un talent in care merita investit si sunt de acord ca cei care pot, sa o ajute.
Oierului nu prea am ce sa-i mai spun. Gesturile sale defaimatoare nu-i fac cinste. Nu toti nevoiasii sunt vrednici de dispret. In persoana unora se substituie Domnul Isus!
martie 4th, 2011 at 05:57
abc, credeam ca ai inteles ca nici un moment nu m-am gandit la mine choiar daca, in aparenta, eu sunt persoana in cauza.
martie 4th, 2011 at 05:58
na, ca in graba am gresit.Corectez: Chiar
martie 4th, 2011 at 07:59
Asumandu-ti sa spui adevarul, trebuie sa-i porti si poverile.
martie 4th, 2011 at 12:48
Oierul
postul 97 , a fost o gluma.
martie 4th, 2011 at 12:53
Cunosc o persoana( daca e necesar pot sa-i dau numele) , care a scris versuri in ultimii ani din viata.
Biserica s-a implicat si i-au publicat poeziile, eu am cumparat un exemplar.
martie 4th, 2011 at 15:27
Si iar nu ai alta treaba, Carmen, dacat sa semeni ceatza!!! Eu ma refeream la Biserica ELIM Bruxelles, si chiar nu am nimic impotriva daca biserica voastra ii tipareste Sacristei toate volumele. Daca vrei iti dau si adresa bisericii noastre sa faci aceleasi demersuri; eu nu m-am opus, dimpotriva am insistat sa faca cerere. Doar ca i-am prezentat si un caz din zeci-sutele de solicitari pentru ajutor ce primim continuu…
Biserica Romana Elim Bruxelles;
Rue Stephanie nr 107 – Laekeen 1020 – BELGIA
martie 4th, 2011 at 15:49
Oierul :
Te rog frumos sa-mi scuzi gluma(le),
nu-mi permit sa fac demersuri la o biserica care nu m-a cunoscut si apoi e o alta “religie”.
Nu ma ocup de astfel de treburi, din 2005-2006, eram proaspat intoarsa in tara si impresionata de multe situatii .
Cred ca nu m-am exprimat prea bine mai sus dar asta e sunt obosita nu prea ma pot concentra.
martie 5th, 2011 at 07:24
Pace tie Carmen ! Nu sunt eu nici! peste masura de suparacios, nici fara limita de ambitios, ramanem prieteni, dar paremi-se ca tot din cei care am fost. A se observa totusi ca “oierul de mine” nu se tine scai de tine sa-ti intoarca ori sa-ti suceasca mereu vorba.
Chiar si pentru mult prea desele atentionari la care ma vad mereu obligat imi pare rau, sincer regret.
martie 5th, 2011 at 07:50
Multumesc nelu post 96 pentru atentionare. Sunt de aceeasi parere cu tine si cer iertare fiecarui cititor de pe aici pentru situatia neplacuta in care am fost si sunt mereu pus.
Admin mi-a promis – in mod tacit – ca-mi permite sa postez un articol despre cum inteleg eu “oierul” si poate multi alti crestini simpli si cu frica lui Dumnezeu sa-i ajutoram pe saraci conform cu porunca sfanta a lui Dumnezeu data noua prin Scriptura Sfanta. Am inceput sa lucrez la el.
Din alta privinta… chiar nu ti-as dori ca vreun ins din ceatza, botezat cu trei litere din alfabet, sa te terfeleasca in fel si chip, sa-ti puna in pomelnicul lui cu ponosluri si blesteme, numele; si cel de familie si cel mic si pseudonimul (!) si sa scrie toate uraciunile si provocarile care-i trec lui prin bostan, Sa-ti pangareasca pana si ziua aniversara… Doar pentru simplu fapt ca nu-ti faci un idol din ceea ce crede el ca este idol !
Chiar nu il cunosc si n-am habar cine este acest abc ! Un crestin normal nu si-ar permite sa poarte desagi cu atata ura, nici sa iasa de zeci de ori la atac cu o persoana reala, cu persoane reale, iar el sa joace rol de fantoma !!!!
Sper ca este totusi scuzabil gestul meu de a ma apara, mai ales ca cei doi ataca si randuieli bisericesti biblice.
Altfel nu fac presiuni asupra adminilor sa nu posteze ce nu-i de postat; nu intru in sevraj daca imi cenzureaza chiar si cuvantul de aparare… Traim vremuri grele, Doamne ai mila !
martie 5th, 2011 at 10:09
Oierule, vad ca-ti desarti sacul de ura si pretinzi ca altul ar face-o! Vino cu argumente la ceea ce ai spus despre mine mai sus.
Eu tin sa-ti fac de cunoscut ca-i rusinoasa postura pe care o adopti, foarte rusinoasa. Iti cere cineva sa-l ajuti, facand-o in mod discret, iar tu, precum in poezia lui Toparceanu “Povestea unui greier mic”, dupa ce ca nu-l ajuti, umpli lumea toata ca a mers la tine si ti-a cerut ceva. Am scris sincer ca mi-ar fi rusine in locul tau. Asa ceva tine de caracterul cuiva si de buna crestere!
Unde sa mai spun de invectivele aduse la adresa lui CelCeCiteste pe acest site. Tu chiar nu-ti vezi lungul nasului? Iar despre poezie, ti-am spus sa stai de o parte ca nu le ai cu asa ceva. E vina mea in asta? Se pare ca te-ai cocotat in plop, nu in dud si s-a rupt creanga cu tine. Atentie la copacii in care mai aspiri sa urci de-acum incolo!
P.S Ar fi normal sa-ti motivezi acuzatiile referitoare la blestemele pe care le-as fi proferat eu! Asa ar cere buna cuviinta.
Despre faptul ca nu ma cunosti, prefer o discutie incognito cu tine, altfel risc, precum sacristiana, sa fiu nu stiu ce personaj al deconspirarilor tale rauvoitoare. Sic!
martie 5th, 2011 at 10:55
da-i pace, abc, cu astfel de oameni nici nu trebuie sa ai a face doar sa-ti scuturi praful de pe incaltaminte.
martie 6th, 2011 at 22:56
@sacristiana
Eu nu sunt suparat pe Zaharia si il consider fratele meu, chiar daca el imi atribuie calitatea de a nu fi “un crestin normal”. L-am provocat si eu nitel facandu-i loc in comentariul de la poezia ta: “Ajuta-ma Doamne”. Crede-ma ca nu m-am putut abtine sa-l numesc “furnicelul din dud”. Prea i se potrivea replica scrisa de Toparceanu si…ce era sa fac? Mi-a intrat in bataia pustii si nu m-am putut abtine. Ii cer scuze daca s-a suparat pret de 2 zile pe mine iar soarele a ajuns ca sa apuna peste mania sa!
martie 6th, 2011 at 23:50
nici eu nu sunt suparata, abc, doar ca din ceea ce face se desprinde caracterul unui om.Sa te apuci sa faci public ,dar nu nuamai atat, ci si sa denaturezi sensul celor spuse in mod privat, doar ca razbunare. mi se pare insa josnic.
martie 7th, 2011 at 01:02
Cred ca si-a dat seama de greseala facuta, desi cu intarziere. Sunt curios daca-mi accepta scuzele iar fata de tine daca are intentia sa si le ceara!
martie 7th, 2011 at 09:06
Ferice va fi de voi când oamenii vor spune tot felul de lucruri rele şi neadevărate împotriva voastră!
martie 7th, 2011 at 10:16
@Anghel
De ce nu scrii tot versetul?
“Ferice va fi de voi cand, DIN PRICINA MEA, oamenii va vor ocari, va vor prigoni şi vor spune tot felul de lucruri rele şi neadevărate împotriva voastră!” Matei 5:11
Domnul vorbeste despre oamenii necredinciosi, nu despre frati!
Reprosul facut oierului vine referitor la vicii ascunse in caracterul sau si nu in probleme ce tin strict de spiritualitate.
martie 8th, 2011 at 00:06
O ramura de azahar, tuturor fiintelor feminine ce au pasit pe aici!
martie 11th, 2011 at 08:58
e bine ca s-a terminat aceasta telenovela
martie 11th, 2011 at 10:17
Telenovela s-a terminat, durerea a ramas
martie 11th, 2011 at 12:10
E o realitate cruda, nu telenovela, Luciene! Tot asa spuneai daca erai tu in rolul principal?
martie 28th, 2011 at 11:34
“Cu braţe de veghe şi minte sihastră,
Cu lacrimi de stele suite la cer
Aşa mi se face făptura măiastră,
Aşa sunt venită în lume să cer.”
- Asta scria Sanja intr-o poezie de-a ei (Asa sunt venita) si vad bine ca dupa cum scrie si face: CERE! Pfff
martie 28th, 2011 at 12:11
eu am venit sa cer amintirea celei care eram in gradina Tatalui sa-i ajut si pe altii sa intelega cine am fost si cine suntem.Tu ce ceri?Cer dragoste si mila.Tu ce ceri?Cer faptele bune pe care le-am avut odata si ascultarea de dinainte sa fiu pe pamant. Tu ce ceri?
iunie 1st, 2011 at 22:30
Madi, tu de fapt esti Zaharia Bonte. Mai lasa rautatile deoparte si pocaieste-te, ca sa fii mintuit.