Obama a declarat: SUA nu e o tara crestina !!!
Noul nostru preşedinte a declarat de două ori că SUA nu mai este o ţară creştină. Apoi, la prima sa vizită peste mări a declarat liderilor musulmani: “noi nu ne considerăm o naţiune creştină… ne considerăm o naţiune de cetăţeni care suntem legaţi de ideale şi un set de valori. Eu cred că Turcia modernă a fost fondată pe nişte principii asemănătoare”. Ce desfigurare brutală a adevărului. Turcia este o ţară care măcelăreşte, asupreşte şi persecută pe cei ce nu sunt musulmni.
Preşedintele Obama a refuzat să aprobe Ziua Naţională de Rugăciune(o singură zi!) şi a declarat printr-un decret ca luna Iunie(o lună întreagă) să fie “Luna lesbienelor, homosexualilor, bisexualilor şi a transsexualilor”. Puteţi citi întreaga declaraţie dând click aici. În contrast, Ronald Reagan a declarat anul 1983 fiind “Anul Bibliei”.
Ramaneti in credinta si nu renuntati la Isus Hristos cu niciun chip! Dati lauda Domnului caci zilele de prigoana se apropie pentru crestini. Dumnezeu sa va binecuvanteze !
Stire preluata de pe
accept2day.blogspot.com
- Resurse Crestine
- Vizualizări: 10234
- Comentarii: 90
- Categorie: Revista
- Tipareste
- Trimite Prietenilor


(4 vot(uri), medie: 4 din 5)

























iulie 14th, 2009 at 15:44
Sunt de acord cu Obama. SUA nu mai e de mult o tara crestina
iulie 14th, 2009 at 16:05
Obama a spus adevarul. Un american are in medie 11 parteneri sexuali.Rata divortului este 50 % , cea mai mare din lume. Majoritatea copiilor nu sunt cu doi parinti biologici. Sunt rare cazurile in care tineri evanghelici traiesc in puritate sexuala. Bisericile sun lipsite de tineret. Exceptie cateva megachurch unde nu stii exact unde esti. Daca nu ar sti pe cine reprezinta nu ar spune asta.
iulie 14th, 2009 at 17:00
Jos Obama
iulie 14th, 2009 at 17:06
Crestinii romani care l-au votat isi pot face “mea culpa” in comentarii la acest subiect!
iulie 14th, 2009 at 17:07
Oare chiar asa sa fie? Dar oare cand o sa vedem scrise numele tuturor celor ucisi in numele propagarii crestinismului?
iulie 14th, 2009 at 18:16
Se pare ca nu prea citesti .Mai mult esti un ignorant al realitati .
iulie 14th, 2009 at 18:23
Avem “frati penticostali ” ,inclusiv pastori care au votat cu Obama. Sa nu credeti ca acesti oameni regreta ca si-au dat votul unui oportunist .Crezul crestin este incompatibil cu platforma partidului democrat. Fara rezerve am spus multora “spune-mi cu cine votezi ca sa stiu cine esti “.
iulie 14th, 2009 at 21:25
cu siguranta si el[obama] este unul dintre aceia de care vorbea ap Ioan in prima sa epistola[2:18]iar alegerea lui obama a fost o repetitie generala pt instalarea “omului faradelegii” si”prin aceasta stim ca este ceasul de pe urma”.deci,fi-ti treji si vegheati…
iulie 14th, 2009 at 21:39
Daca Romania este o tara crestina, atunci si America este o
tara crestina. Dupa aceleias criterii.
iulie 14th, 2009 at 23:01
Intr-adevar venirea Domnului este asa de aproape, oare va gasi credinta pe pamant??In alte tari, crestinii platesc cu viata lor credinta lor,noi suntem asa binecuvantati, cu ce am fost mai buni ca ei? cu nimic.Ii multumim lui Dumnezeu pentru asta?Doamne vino!
iulie 14th, 2009 at 23:33
George 9: Nu puteti generaliza dle george, afirmatii de genul acesta da apa la moara secularismului! Esti sigura Edidia ca si IISUS AR SPUNE ?… Oare M. jakson nu spune suficient?
iulie 14th, 2009 at 23:47
Si Romania are M.J. ei si multiplele ei, sisteme politice.
Framintarile politice si religioase in Romania Secolului XX-
lea, au fost foarte furtunoase si dureroase, cari au produs multe jertfe nevinovate. Cred intradevar caci aceste lucruri majore, nu sint la intimplare, vorba dvs.
iulie 15th, 2009 at 00:02
Laurentiu, Ce ar spune Iisus Hristos despre Romania si America
ar spune ce I-a spus Israelul poporul ales al lui Dumnezeu:
Matei 23:1-36. Ar vorbi unor Mari Preoti, Preoti, Pastori si
Lideri cari se fac raspunzatori inaintea lui Dumnezeu, pentru
starea spirituala a poporului.
iulie 15th, 2009 at 09:08
mai exista tari crestine in lumea de azi?
iulie 15th, 2009 at 09:29
dezamagitor!
iulie 15th, 2009 at 09:52
Celceciteste, eu am o curiozitate(feminina),pe ce planeta locuiesti ,din toate comentariile facute pana acum ,nu reusesc sa-mi dau seama.
O fi din cauza ca evoluam in medii diferite?
iulie 15th, 2009 at 10:14
Tari crestine nu sint, dar familii crestine au fost sint si vor fi. Si Biserica Crestina exista dela inceputurile ei. In
Rugaciunea lui Iisus Hristos, din Evanghelia lui Ioan 17, Iisus, se roaga Tatalui pentru aceasta “Biserica Slavita”.
iulie 15th, 2009 at 10:54
Asa cum aceasta tara nu mai este crestina ( asa spune el ) totusi sa stiti ca crestinii inca o tin in picioare si minia lui Dumnezeu inca nu se revarsa. Un adevarat om credincios ( adevarat nascut din nou ) inaintea lui Dumnezeu de multe ori valoreaza mai mult decit orase intregi. ( Israele pentru tine dau popoare )
iulie 15th, 2009 at 11:00
O tara mea, te doreste inima mea, spune o cintare veche. O alta cintare spune : Eu stiu un loc de pace plin. Cintari pe care nu le mai cintam astazi, dar arata o tara cu adevarat ca va fi crestina in intregime.
NU mare importanta de unde vi ( moldove,ardeal, banat, dobrogea ) Important unde te duci.
Eu merg spre casa( spune o cintare )
Ierusalime mi-e dor de tine
iulie 15th, 2009 at 12:40
Adevarat, -doru 17!!
iulie 15th, 2009 at 12:41
George 13:…Si eu ma fac vinovat de aceasta!?
iulie 15th, 2009 at 13:04
Cu durere in suflet dar trebuie sa recunoastem ca cele mai mari stricaciuni de pe fata pamantului sunt si vin din America dar ce este mai trist faptul ca Romania adopta, a adoptat si va adopta tot ce este mai rau si urat in lume, in Occident. Sa nu mai vorbim de modernismul si moda surorilor pe jumatate imbracate in biserici. Nu mai este aceea evlavie care era in timpul comunismului. Mergeai cu drag la adunare,la repetitii, la renovarea bisericii, in vizite la spitale, la frati in varsta ajutam la taiatul lemnelor sau diferite lucruri pe langa casa, chiar daca nu era program la biserica dar dupa scoala tot ne intalneam 3-4 tineri sa cantam la instrumente. Acum….parca e din ce in ce mai rece, mai modernism, mai la..moda….Daca in biserica e asa, sa nu mai vorbim in lume, parlament, bisericile de stat,
Auzi, copil la 13 ani isi omoara mama si incearca sa-si otraveasca tatal, Preotii isi fac de “fluiera in altar cu alti barbati in pat” etc,etc……
Unde locuiesc fratii romani se bazeaza cine are masina si casa mai luxusoasa. Cand se intalnesc la biserica vorbesc numai despre afaceri si ce masina au mai cumparat desi sunt datori vanduti in banci.si nimic nu e a lor ci a bancilor.
Asta e tara crestina? Asta e crestinism adevarat? e numai formalism. Greu este sa mai fii cu adevarat crestin in ziua de azi
iulie 15th, 2009 at 14:05
Omul are dreptate! Nu poti numi o tara crestina doar pt. ca e crestina iar in spatele numelui se fac atatea grozavii….
Omul a spus adevarul! Ceea ce se ascunde in spatele crestinismului. Dar numai America e o asa zisa “tara crestina”?
iulie 15th, 2009 at 15:06
Laurentiu, post 21. D-ta cred caci ai o dorinta sincera de a sluji lui Dumnezeu, si daca aveti o ravna, ca tot poporul roman sa se apropie de Dumnezeu din nou, cu toata inima,si
va luptati sa implementati acest lucrul cit depinde de d-ta,
acest lucrul va fi placut lui Dumnezeu.
iulie 15th, 2009 at 15:39
Marcel, nu vine tot raul din America. Multe lucruri bune vin de acolo:teologi mari, oameni de stiinta, muzicieni. America investeste foarte mult in cercetare, evolueaza mai repede decat majoritatea tarilor si unde e evolutie si raul evolueaza, respectiv imbraca forme diferite, mai des si mai variat decat in celelalte regiuni. Cred ca din aceasta cauza avem impresia k vin toate de acolo.
Pe de alta parte nu vad mai mare rautatea de acolo, in sistem democratic, fata de rautatea ascunsa, marsava a sistemului comunist;..chiar mai rau mi-e comunismul.
Personal, compar comunismul cu biserica caldutza din apocalipsa, biserica pe care o vomeaza si biserica din america, k pe cea care e rece.
Nu spun k traim vremuri mai putin rele, doar incerc sa nuantez ce ai spus tu.
iulie 15th, 2009 at 16:13
Nu ma refer numai la America ci la intregul Occident. Nu vreau sa spun ca America are numai parti negative dar din pacate Romania adopta numai partile negative din America si Occident. Comunismul e rau, e foarte rau dar democratia e si mai rea.
Era pe vremea comunismului Avorturile in floare? erau homosexualii si lesbienele la putere? erau vrajitoriile cum sunt azi peste tot?
Cand eram in Romania si spunea cineva cu frica : “ala e homo…” si tu intrebai ce e aia?
In acelasi timp in America era un subiect la ordinea zilei, chiar si copii stiau si erau obisnuiti cu asa ceva.
Pacat ca Romania adopta ce e mai rau in lume.
iulie 15th, 2009 at 16:20
“Nu-mi da nici saracie, nici bogatie, da-mi painea care-mi trebuie. Ca nu cumva, in belsug, sa ma leapad de Tine, si sa
zic: “Cine este Domnul?” Sau nu cumva, in saracie, sa fur, si sa i-au in desert Numele Dumnezeului meu”.(Proverbe 30:8-9)
iulie 15th, 2009 at 17:01
@all. Postarea mea a fost doar un comentariu pe fuga la urmatorul citat din articol: “Ramaneti in credinta si nu renuntati la Isus Hristos cu niciun chip! Dati lauda Domnului caci zilele de prigoana se apropie pentru crestini. Dumnezeu sa va binecuvanteze !”.
Pana la semnele vreunei prigoane crestine, ar fi bine ca ei insisi crestinii sa constientizeze ca au ajuns sa fie intr-un numar mare eliminandu-i fizic pe altii. De aceea declararea unei tari ca fiind crestina este echivalenta cu statutul de stat islamic al Iranului.
@carmen. Fa-o pe desteapta cu altii, nu ma intereseaza vorbele de dragul vorbelor.
iulie 15th, 2009 at 22:58
Decretele Prezidenţiale privind Libertatea Pacatului..,(transformată in libertinaj),…….-
_______________________
Pentru asfel de pacate Dumnezeu va ,,GRABII JUDECATA SA”.-
iulie 16th, 2009 at 01:39
Pacat? “Cine uraste pe fratele sau este un ucigas.”
iulie 16th, 2009 at 02:09
Toate Marile Imperii, S-au Inaltat si au cazut. Istoria
Universala consemneaza, foarte minutios, motivele reale, cari
au determinat pe Dumnezeu sa intervina.
iulie 16th, 2009 at 20:33
Ai dreptate Marcel, cred ca ai si o solutie pe masura!
iulie 16th, 2009 at 20:41
George 24: …si cu atat mai mult cu cat va exista ,o singura incredintare, o singura invatatura,un singur DOMN IISUS HRISTOS RASTIGNIT,un singur calvar, o singura biruinta, moarte si rasplatire!
iulie 16th, 2009 at 20:46
celceciteste28: Sunt sigur ca emotionalul tau are si alta replica pentru Carmen! Iarta-ma!
iulie 16th, 2009 at 20:48
bine , Laurentiu, dar hai sa trecem la practica ,ce-ai face daca ti-ar sta in putere sa-ti cada in mana cineva ;ex-PUSTAN-
ai face lafel cum a facut DAVID cand i-a taiat numai coltul mantalei lui Saul ——–si apo vine marturia lui SAUL ,”TU esti mai bun decat mine DAVID” asta nu i-a schimbat atitudinea dar stii cum se zice cel putin prin zona mea”gura pacatosului adevar graieste”.
scuzama, dar eu vreau sa aud ceva practic ca teorie nici nu-ti trece prin cap cata stiu.
iulie 16th, 2009 at 21:24
carmen 35: El deja mia cazut in !… Iar daca sincer te referi la a sta fata in fata cu el,acum e o imagine dea dreptul imposibila,l-as asculta cu rabdare,as face tot ce-i posibil sa-i simt starea si, poate ca in final, as monologa cu glas tare: Este adevarata istorioara cu ucenicii,DOMNUL IISUS,si cainele mort, sau, chiar in momentul acela DUHUL SFANT imi va da tot ceea ce trebuie!
iulie 16th, 2009 at 21:31
care sunt roadele DUHULUI mai citestele ,,,,,,,,,,,,,,nu stii de ce DUH esti insufletit.
iulie 16th, 2009 at 21:57
Si daca ar fi un duh rau il vei scri tot cu majuscule?
iulie 17th, 2009 at 15:50
Oare exista vreun articol scris aici in care sa nu fie cearta si contrazicere? Cred ca degeaba va mai numiti crestini pentru ca de contrazis si certat o fac si cei din lume.
Mai bine v-ati ruga pentru tarile in care v-a pus Dumnezeu sa locuiti pentru ca nimic nu e la voia intamplarii
iulie 17th, 2009 at 21:09
Nu numai Sua este o tzara nercrestina dar si Romania este!!!!
iulie 17th, 2009 at 21:57
Inteleptul invata si din…! Poate acordul dat de Sf Ap PAVEL, IN ACEST SENS limpezeste mai dovedit!
iulie 18th, 2009 at 20:51
Marcel@adi post 26:
Crede-ma…nu stii nimic despre avorturile de pe vremea comunismului! Iar homosexualitatea si lesbianismul nu reprezinta un curent aparut de curand ci niste prectici vechi de cand lumea…ca noi am trait si poate traim in continuare (intr-o oarecare masura) intr-un spatiu limitat asta e alta poveste…
iulie 20th, 2009 at 13:26
raspuns pt comm 3 (Iedidia), daca nua i ce sa scrii mai bn sa taci, pussy
iulie 21st, 2009 at 10:25
Alexandra, sa inteleg ca tu stii mai multe despre avorturi?
Si mai bine as trai intr-un spatiu “limitat” cum ii spui tu decat in mijlocul “Babilonului”
Am urmarit bisericile din diaspora, din occident cat si cele din Romania. Am lucrat in R.Moldova intr-o bis. Baptista dar si in Ucraina, Ceea ce au pierdut romanii dupa ravelutie, am gasit la Chisinau. o biserica penti de la noi din tara e mai rau ca una adventista iar o bis. Baptista din Moldova e mai buna ca una Penti de la noi.
Frati care odinioara predicau cu Har in tara acum au niste predici filozofice in America. In America greu gasesti o biserica sa “fie plina cu har” pocaitii s-au modernizat mult de tot si au luat chipul veacului acestuia.
In germania daca mergi la biserica e ca si cum te duci la spectacol. La bis. romanesti ar mai fi ceva,ceva dar si acolo e multa cearta si desbinare. Vorba ceea: “doi Romani, trei Biserici”
Asa erau programele inainte? Am asistat la o cearta in germania la o biserica romana panticostala. In ajun de craciun cand am ajuns la program in loc de rugaciun si cantari despre nasterea Domnului fratii se bateau si se injurau cum stiau ei mai bine pe romaneste pentru un “petec de scaun la amvon”
Nu te supara dar daca se intampla asta pe vremea lui Ceausescu acesti oameni erau dati afara din bis. si localul inchis.
O fi fost rau pe vremea comunismului dar totusi nu ai avut restrictii de mers la adunare. Eu nu am vazut in generatia mea pe niciunul care sa fie maltratat pentru credinta cu exceptia pionerilor nostri ca N. Moldoveanu Wurmbrand etc,
Noi am avut libertatea de a merge la adunare de a ne ruga, de a face evanghelizari pe strada si la spitale.
Am intalnit in Germania n cuplu care critica fosta biserica de unde proveneau din tara precum ca erau condamnati daca fumau sau foloseau bauturi alcolice. In Germania au gasit libertate si nimeni nu ii condamna si se adunau la rugaciune iar in pauza fumau sau serveau cate o bere.
Padtorul unnei bis. a afla ca vin din Romania si m-a intrebat daca am adus cu mine tigari si tuica pentru ca acolo erau mai ieftine. Iti dai seama cum am ramas?
si multe alte chestii.
Frati care in tara erau “tari si mari ” la amvoane cand au ajuns in Germania serveau fratii la racoarea zilei bere fara alcol. Ca deh, nu are alcol dar are sigla dracului pe ea iar sotia era in tara cu trei copii mici si nu stia ce sa le mai dea de mancare si de unde sa mai ceara bani pentru prunci,
Asta da libertate, asta da pocainta nu-i asa?
Acum nu mai luam pile, nu facem avorturi, nu mai avem spirala, dar ne fertilizam pentru ca un copil, doi e deajuns.
Ce sa facem? sa pacatuim sa se inmulteasca Harul? sau mai bine ne scoatem un ochi si ne taiem o mana daca ele ma baga in pacat? Nu e mai bine sa intri ciunt in imparatia cerurilor decat intreg si cu multa stiinta in iad?
Sa nu crezi ca condamn pe cineva sau ma intereseaza viata cuiva dar vreau sa-ti arat diferenta dupa revolutia si inainte de revolutie.
De ex. in Germania nu ai voie de craciun sa mergi cu colindul pe strada si sa canti ca deranjezi lumea si vecinii. strici ordinea publica. Dar de 1 mai, de carnaval timp de 2-3 luni, de Haloowen si alte sarbatori dracesti se pot deslantui dracii la nesfarsit si daca ai cumva masina parcata in strada o poti gasi fara nimic in ea chiar si sparta.
Dar tu nu ai voie sa canti de craciun pe strada, – strici ordinea publica, sa nu deranjam vecinii, sa nu facem galagie,
Cand au loc manifestatii naziste ( se mai intampla in berlin odata pe an) sau manifestatii ale gaylor, homo, lesbi, etc….atunci e …normal asa ceva, doar locuim in occident si nu trebuie sa fim chiar asa de limitati.
Nu, dragul meu, nu nu e vorba de limitare ci de vremurile de pe urma pe care le aminteste Biblia. Vremuri de stricaciune, rebeliune, tulburare, vremuri de care trebuie sa ne fie scarba de ele. De anunturile de pe Mass Media, si asa mai departe.
iulie 21st, 2009 at 12:49
Marcel,
Ceausescu a dat o lege in 1966, privind interzicerea avorturilor pentru a stimula cresterea natalitatii.Faptul ca promulgarea acestui decret nu s-a asociat cu o imbunatatire corespunzatoare a conditiilor socio-economice a dus la o scaderea natalitatii si mai pronuntata, pe langa faptul ca potentialul biologic al femeilor apte de a fi insarcinate a scazut in urma deceselor post-avort, cit si a sechelelor determinate de multiplele manevre avortive folosite.Acestea se intamplau in conditiile interzicerii de asemenea si a mijloacelor anticonceptionale.Nu erau contabilizate ca astazi, intr-adevar, dar erau poate la fel de multe si mai tragice.
“Acum nu mai luam pile, nu facem avorturi, nu mai avem spirala, dar ne fertilizam pentru ca un copil, doi e deajuns.”
Tin sa mentionez ca Dumnezeu ne da intelepciune in toate si fiecare familie stie sa-si evalueze situatia si sa decida cati copii vrea si poate intretine.Sintagma “cati copii da Domnul” e de-a dreptul hilara, pentru ca Domnul a proiectat femeia sa poata avea cati copii vrea, unul la fiecate 9 luni daca e posibil.
Legat de cealalta problema ridicata de tine, e adevarat ,situatia din biserici s-a deteriorat, lumea are mai multa liberate acum decat acum 20 de ani, mai ales la noi in tara. La “spatiul limitat” ma refeream la tara noastra inainte de revolutie cand nu stiai decat ce ti se oferea pe gat la TV in 2 ore de program, pe cand S.U.A. era in plina dezvoltare din toate punctele de vedere.
La asta ma refeream…bineinteles ca nu intelegi nimic daca nu citesti cu atentie…
iulie 21st, 2009 at 14:16
Alexandra,
Cred ca inteleg mai multe, in primul rand nu sunt adeptul familiilor cu copii multi dar nici a anticonceptionalelor nu sunt.
E pacat sa faci copii si sa tii creasca statul pentru ca tu nu esti in stare, dar e si pacat sa faci avorturi folosind anticonceptionale.
Dumnezeu ne-a dat intelepciune si ne-a pus si un anumit frau.
De fapt stii tu ca folosind andiconceptionale tot la un avort ajungi?
Se inseala cineva daca crezand ca ia pile sau are o spirala nu va avea loc sarcina. E total gresit!!! Sarcina are oricum loc dar din cauza ca fatul nu se poate dezvolta (in cazul spiralei) sau din cauza medicamentelor moare atunci este dat afara periodic. Crezi ca asta vrea Dumnezeu? Pocaiti criminali?
Noi pocaitii suntem curati. suntem ok!!dar noi facem tot atatea avorturi folosind anticonceptionalele.
Dumnezeu a trasat un drum sigur si bun in viata. A lasat metode pentru planificarea familiilor.
Condamnam pe cei ce fac avorturi dar e socant faptul ca si pocaitii fac si nu sunt educati in privinta asta.
Daca inainte era o rusine sa fii sterila, acum e la moda.
Dumnezeu ne vrea oameni integri si cu intelepciune.
Sa-ti spun drept pe vremea comunismului nu am avut televizor sa ne imbuibeze timp de 2 ore cu tot felul de propaganda comunista dar ce pot sa-ti spun ca eram un grup la bis. unde ne aduna in fiecare seara de la 18-20-21 (vara)
mergeam pe faleza dunarii cu chitarile si cantam si aveam un timp placut.
Si pot sa-ti spun ca regret foarte mult ca a trecut asa de repede timpul. a fost f.f. frumos
cu stima Marcel
iulie 21st, 2009 at 16:46
Marcel,
Nu cred ca stii ce actiune are o pilula anticonceptionala. Sa-ti explic: impiedica ovulatia, adica ovarele femeii nu elibereaza ovulul in ziua 14. Nu moare nimeni,nici macar o celula. Pur si simplu ovulul nu se va afla in uter, prin urmare nu va putea fi intalnit de celula masculina( ma exprim asa, ca sa nu se simta nimeni ofensat).Steriletul, sau spirala(cum vrei sa-i spui),poate avea, intr-adevar ca mecanism secundar impiedicarea implantarii embrionului in uter, ceea ce poate fi o forma de avort.Dar este invaziv si nu este recomandat. Nu degeaba exista o serie de metode mai simple, care nu actioneaza asupra oului format, prin urmare NU sunt metode de avort.
Sunt de acord cu tine, pocaitii nu sunt educati, iar niste simple informatii legate de ceea ce se petrece cu corpul lor in diverse situatii i-ar scuti de multe neplaceri in viata de familie.
Un copil e o responsabilitate mult prea mare ca sa fie tratat cu superficialitate sau la gramada.
Sper ca informatiile ti-au fost de folos.
iulie 21st, 2009 at 18:38
Educatia ta nu foloseste inaintari evangheliei . Morala ta este intre negru si alb. Esti produsul ideologiei amorale , a celorfara coloana vertebrala si ,daca ai sot , este tinut sub pantof.” Stiriletul poate avea ca mecanism secundar impedicarea implantari embrionului in uter ” Stimata doamna asta este avort . Odata ce ovula este fecundata ia nastere o noua fiinta. Viata incepe la conceptie , nu la un an cum sustine Obama.
Cuventele “planificarea familiei” vin direct din iad . Este ideologia lansata de Clubul Siera si Roma . Este ceea ce a distrus si distruge crestinismul din lumea de vest.
Decretul lui Ceausescu a crescut populatia Romaniei cu cateva milioane. Rata natalitati a scazut dupa revolutie cand s-a dovedit ca pentru romanca de rand rodul pantecelui conteaza mai putin decat gunoiul din grajd.
Afirmatia ca “Dumnezeu ne-a dat intelepciune ” este folosita in mod distorsionat.Intelepciunea de care tu vorbesti este omeneasca , draceasca .Este rodul egoismului , autoerotismului , materialismului unei generatii lipsite de lumina lui Hristos.
Femeia nu poate avea copii la 9 luni . In mod normal dupa nastere prolactina inhiba ovulatia . Cred ca o femeie care alapteaza copilul in limitele recomandari medicale (pana la 2 ani ), alaturi de self control v-a avea un numar relativ putini de copiii.
iulie 21st, 2009 at 19:26
Alexandra este o crestina pierduta in biserica.
iulie 21st, 2009 at 21:17
Ar fi bine sa lasati cearta si contrazicerea..si mai ales ca ati deviat cu mult de la subiect…
SUA nu este o tara crestina, si nici Romania!
ps: sunt perfect de acord cu “desteptul” !
iulie 21st, 2009 at 21:18
Cat despre tine Alexandra, ma bucur ca ai un bagaj de cunostinte, dar aici se discuta cu totul altceva

iulie 21st, 2009 at 21:42
Alexandra
imi pare rau ca trebuie sa-ti spun dar la capitolul acesta mai ai de invatat. Tu, sau eu, Nu stiu cine din noi doi dar oricum daca gresesc eu sau stiinta atunci am eu de invatat daca gresesti tu ai tu de invatat dar pana atunci nu fii chiar asa sigura pentru ca sa nu gresesti
iulie 21st, 2009 at 21:47
Nu zic ca nu ai avea dreptate dar trebuie sa mai stii ca Biblia condamna anticonceptionalele sub orice forma. chiar daca nu sunt numite in Biblie dar nici fumatul si drogul nu este mentionat totusi sunt pacate. dar fiecare face ce vrea. eu nu tin cont nimanui si nici nu ma intereseaza ce face fiecare. Pacat ca totusi vezi mame obosite si darmate psihic la pamant pentru ca copii nu-i mai asculta. Cine are copii sa si-i creasca cine nu are sau au mai putin sa se roage pentru celelalte care au multi ca Dumnezeu sa le intereasca si sa le ajute sa-i creasca
iulie 21st, 2009 at 22:04
cauta si tu pe internet ca o sa gasesti informatii destule (asta pentru ca nu am la indemana nici o carte farmaaceutica ca sa-ti citez)
centrofarm online.ro
rubrica: anticonceptionalele au efect abortiv.
este vorba despre pilele folosite foarte des si indiferent de caile pe care le folosesti ele au acelasi efect: sunt abortive.
Gasesti mii si mii de documentare daca intradevar te intereseaza. Vezi in medicina obstretica si farmaceutica.
Te salut. Ceau! Ceau!
iulie 21st, 2009 at 23:56
Pilula contraceptiva “normala” blocheaza eliminarea ovulei .In cuvinte simple trupul femeii este pacalit ,este sub impresia stari de gestatie. Biserica neoprotestanta aproba in mod tacit acest lucru . Un pact cu Diavolul la care biserica Catolica nu a aderat . Cinstei ei ! . Introducerea ei a fost inceputul revolutiei sexuale (tam tamul eliberari femeii )si a avut la inceput tinta de-a introduce femeia in forta de munca pentru ca statul sa ridice mai multe taxe. Efectul secundar este promiscuitatea sexuala la toate varstele , destramarea familiei asa cum ne place sa credem ca este . Cel mai grav este scaderea populatie albe urmata in viitor cu inlocuirea ei cu musulmani si asiatici . Steriletul a fost conceput sa ucida copilul intr-un mod blatant .Sunt cazuri in care farmacisi au refuzat sa elibereze aceasta arma chimica . Cel putin un stat din SUA a votata legea constiintei farmacistului cand e vorba de “the morning after pill”>
iulie 22nd, 2009 at 15:02
Bine dragilor…traiti in ignoranta mai departe…
iulie 22nd, 2009 at 16:45
Mai bine igorant decat sa promovez pacatul cu buna stiinta.
iulie 22nd, 2009 at 16:50
@Mircea, post 55. Ce simplu este sa fii barbat! Poti avea luxul de a avea principii, discurs rational si la sfarsit o bere rece, fara nici un risc. Cred ca pe femei le-a trimis la munca timpul petrecut de barbati la carciuma si violenta domestica. Nu recunosti femeilor dreptul de a avea satisfactii profesionale?
iulie 22nd, 2009 at 19:47
Nu! America nu este o tara crestina.
Nu! America nu a fost niciodata o tara crestina.
Nu! Niciodata nu va exista o tara crestina.
Luativa gandul oameni buni, stapanul lumii acesteea este diavolul.
Da au fost influente crestine, si “pilgrims” au fost cei care in mare parte au fondat aceasta tara, dar nu au reusit sa infinteze o tara crestina….
iulie 22nd, 2009 at 19:59
@Mircea:
Imi pare rau, dar te contrazici daca admiti ca esti ignorant. Unui crestin real niciodata nu i s-a potrivit o astfel de atitudine. Si daca acest lucru intr-adevar te caracterizeaza, nu esti in postura de a promova sau nu anumite idei/ practici pentru ca, prin definite, pe ignoranti nu i-a interesat niciodata sa afirme ceva cu pasiune. Cred ca ar trebui sa-ti raspunzi sincer la urmatoarea intrebare: Esti crestin sau esti ignorant? Pentru ca nu se poate sa fii un crestin ignorant. Asa ceva nu exista.
( imi pare rau ca nu scriu la subiect, dar trebuia sa spun adevarul cuiva care pretinde ca perioada comunismului a fost mai buna pentru ca nu au suferit prea multi oameni, numai asa vreo 2-3… Referitor la asta si la ignoranta- daca totusi decizi ca nu esti atat de ignorant, ar trebui sa citesti Fenomenul Pitesti de Virgil Ierunca, sa-ti faci o idee despre cat de multi oameni si in ce fel au suferit ei in timpul acestui regim blestemat caruia Dumnezeu a decis sa-i puna punct, la noi in tara; a! si ca sa iti faci un tablou complet asupra comunismului, ar trebui sa te informezi si despre Coreea de Nord – succes in procesul de renuntare la ignoranta
)
iulie 23rd, 2009 at 09:29
Delia,
Comunismul a fost este si va fi rau, foarte rau. Este una din armele diavolului de a distruge crestinismul.
Ceea ce am vrut sa scot in evidenta este ca generatia noastra in Romania nu a suferit asa mult ca si crestinii din Rusia sau din Asia. E drept ca si la noi in tara au fost oameni persecutati din cauza credintei avem pioneri ai credintei care au suferit dar trebuie sa recunoastem ca noi de in generatia noastra am avut totusi o libertate religioasa mult mai buna decat a altor crestini din alte tari.
Stii ca multi romani in america au primit vize pe baza declartiilor date de ei ca au fost persecutati in timpul comunismului din pricina credintei si au primit acte de sedere pentru America?
Sunt avocati romani in cercetare printre acestia se numara si anumiti pastori romani.
Cand Americanii s-au vazut mintiti au inceput cercetarile in acest sens.
Sa nu-mi spui mie ca in anii 80 au suferit tinerii chiar asa mult in Comunism. Eu vorbesc despre situatia din Romania nu de pe mapamond.
Un anumit pastor din Romania acum in jur de 30-35 de ani a mers in America cu 10 ani in urma si a dat declaratii false ca a suferit in timpul Comunismului foarte grav. Nu este adevarat pentru ca la varsta aceea in Romania nu era chiar asa de greu in Romania. Hai sa fim seriosi. Numai cine a fost cu adevarat credincios in Romania a suferit dar si noi am avut in piserica frati de-ai nostri care erau in legatura cu securitatea si inregistrau fiecare program pentru securitate astfel o duceau bine fratii nu aveau probleme.
Nu cred ca a venit cineva la tine sa-ti dea foc la casa sau sa-ti omoare copii ca sa te lasi de credinta asa cum se intampla in adevaratele tari Comuniste.
Sa nu uitam ca istoria comunismului s-a nascut prin intruniri satanice carora membrii acestui cult (de ex. Marx -unul din liderii acestui cult) intra deseori in legatura cu Satan si primea directive clare cum sa distruga poporul lui Dumnezeu.
Devizia fiind: Daca Dumnezeu nu mai are oameni pe pamant atunci va fi si el distrus.
Comunismul nu inseamna ca ai primit jumatate de kg. de salam pe saptamana si o paine pe toate ziua. Nu acesta este comunismul drega mea. Sunt mii de oameni la ora actuala in Romania care mor de foame si isi doresc sa aiba din nou painea aceea zilnica.
Hai fii sincera cat ai suferit tu in comunism?
Doar nu esti un WURMBRAND sau un Traian Dorz sau N.Moldoveanu
Crezi ca numai tu esti citita draga Delia? Nu cred ca e cazul sa ne etalam cunostintele.Oricum multumesc pentru compliment
Domnul sa te binecuvinteze.
iulie 24th, 2009 at 20:45
De unde tragi concluzii ? . Am spus eu ceva impotriva femei profesionale ? .
Sa-ti raspund pe drept ,este femeia pe care o admir si respect . Daca tu crezi ca femeia profesionala trebuie sa renunte la famie/ copii te inseli . Adevarata femeie profesionala este aceea care le are pe toate ; familie ,copii , serviciu , credinta , virtuti . Ea este asa cum o descrie scriputa in proverbe 31 .
iulie 24th, 2009 at 20:53
Trebuie sa admit ca sunt domenii unde sunt si prefer sa fiu ignorant. Cat priveste persecutia religioasa din tara din vremea comunista ; nu este aici locul sa spun prea multe. Bunici mei , parinti mei au fost inchisi pentru credinta in Hristos . Un pastor din biserica unde am crescut nu s-a mai intors din inchisoare .
Marcel ar trebui sa stie ca vorbeste prostii . Crestinul a fost persecutat de la gradinita in sus .
pocait insemna
- nu functie publica
- nu post in armata, politie , universitate
- nu publicatiilor literar artistice
- nu doctorat , nu stiinta, nu cercetare, nu profesor , nu educator pentru copiii ;
Si cate altele se pot adauga .
iulie 24th, 2009 at 20:54
pt. 62.
sunt de acord cu tine. Ai perfecta dreptate!!!
iulie 25th, 2009 at 16:59
Cred mai degraba ca Marcel a vrut sa arate o diferenta intre comunismul din Romania si alte tari ca Rusia, Coreea,etc.
Nu sunt de partea nimanui dar daca cititi cu atentie mesajele lui e clar evident ca au fost oameni care au suferit pt. credinta.
De ex. si tatal meu era mereu amenintat la locul de munca ca va fi scos afara din servici daca nu se lasa de credinta, mamei mele ii “taiau” mereu din salariu tot din acest motiv. Sutul si trasul de cozi la scoala si notele mici pe care le aveam din cauza ca eram crestini le socotesc si eu “un nimic” in comparatie cu ceea ce sufera copii si crestinii din India, Coreea de Sud, Rusia sau chiar R.Moldova.
Trebuie citit cu atentie mesajele postate. Cel putin asta cred eu. A spune ca nu au fost oameni persecutati in Romania e cea mai mare prostie si un om normal nu ar putea afirma asa ceva
iulie 25th, 2009 at 18:57
Pt cine nu stie inca Obama este mason ,gasiti marturii pe youtube…
iulie 26th, 2009 at 00:03
@Marcel #61
In comentariul mentionat, lasi sa ti se strecoare in gandire o doza de naivitate juvenila. Faci niste afirmatii in necunostinta de cauza. Ce stii tu? Chiar in anii 80 au mai existat tineri care au platit un tribut al apartenentei lor religioase. Erau colegii tai de scoala cei care te spionau si dadeau note informative securitatii, urmand ca, de la un anumit nivel, securitatea sa te urmareasca precum te urmareste propria umbra. Au trecut intradevar anii tiraniei staliniste insa metehnele si devotamentul unor relicve umane, numite securisti, loveau indirect si discriminatoriu, atunci cand vreo persoana le intrase in vizor, si-i deranja. Nu continua sa fii naiv si sa afirmi ca daca unul a mintit ca ar fi fost persecutat de comunisti, atunci nimeni n-ar mai fi fost persecutat.
In fata lui Dorz, Moldoveanu sau Wurmbrand, cazurile altora par nesemnificative, dar luate in particular, fiecare victima a comunismului, pe motiv de credinta, a platit un pret. Merita ca macar la nivel de atitudine sa le respectam lupta dusa si sa nu minimizam gratuit, meritul celor care nu si-l aloca ei insisi.
De ce sa lovim apoi in toti slujitorii bisericii, atunci cand au fost pastori ce au refuzat categoric orice colaborare cu securitatea?
De ce sa comparam comunismul nostru cu cel al Coreii de Nord cand orice crestin ar trebui sa aiba o mentalitate de anticomunist? Comunismul a distrus cel putin cateva generatii de romani, prin ideologia retrograda pe care a promovat-o. Priveste societatea romaneasca de azi si cugeta ca este asa cum este datorita bolii cronice de care mai sufera inca si anume materialismul dialectic, ateismul si toate componentele unei societati numite sfidator, multilateral dezvoltata!
De ce esti tolerant cu niste calai ai constiintei romanesti osandite la uitare si dispretuita?
N-ar trebui sa uitam istoria pentru ca riscam sa o repetam, dupa cum afirma o minte luminata!
iulie 30th, 2009 at 14:50
DRAGUL MEU CITITOR…nu te uita in dreapta si stanga nu te uita la OBAMA sau un altul…ceea ce e scris trebuie sa se implineasca,indreaptati privirea in sus spre tinta desavarsirii noastre HRISTOS DOMNUL nu mai e mult si el va veni dupa ai sai.SUNT EU PREGATIT???ESTI TU PREGATIT??
august 7th, 2009 at 13:05
Dupa cum stiti, religia e separata de stat prin Constitutia americana (unii din “parintii fondatori” au fost atei), locul ei e in biserica si nu in politica. America nu a fost niciodata o tara crestina, si nici nu trebuia sa fie, ci o tara a crestinilor, evreilor, musulmanilor si ateilor. Separarea bisericii de stat inseamna toleranta, iar pretentia ca o tara se fie oficial crestina inseamna teocratie ca in Iran sau in Europa sec. XIV-XVI, Europa Inchizitiei si a rugurilor (inchizitorii erau crestini, sa stiti).
Spunea cineva mai sus: “platforma democratilor e incompatibila cu crestinismul”.
Apropo, bisericile “pocaite” nu se implica oficial in politica, nu? A-l vota pe Obama e insa o vina, totusi!
E ciudat cum ii sprijiniti mereu pe atatatorii la razboi (Bush) si ceea ce se cheama Societatea Proprietatii, pe bogati, pe lacomi, marile firme petroliere (de poluare nu va pasa). Va opuneti reformei in sanatate pt. ca ceea ce conteaza sunt firmele private de asigurari de sanatate si profiturile lor imense, si nu cei 47 de milioane de oameni fara nicio asigurare.
Culmea e ca Biblia in care spuneti ca credeti va cere sa ii ajutati pe saraci, voi insa votati cu cei ce dau scutiri de impozite bogatilor. Pe scurt, fundamentalismul crestin nu e decat o afacere si atat, si inca una foarte profitabila pt. cei care ameninta pe oameni cu Iadul ca sa le ia banii.
august 12th, 2009 at 21:50
Aura pe care o porti este este de nuanta comunista. Afirmatiile tale dovedesc incapacitatea de-a judeca clar. Repeti idioteniile celor mai perversi sustinatori a lui obama.
Referitor la ajutorarea saracilor; daca cineva ajuta pe glob saraci sunt americani si asta dotorita faptului ca sunt crestini . Da,America este o tara crestina si nu bolborosi iditeniile celui mai mincinos presedinte america. Clinton roseste de rusine cand il aude pe obama vorbind. Crstini nu sunt obligati sa asigure ajutor de sanatate ,avort la comanda celor care nu vor sa munceasca, fostilor puscariasi , celor care se prostitueaza, lucreaza la negru etc. Si nu uita ca statul nu este capabil sa asigure ceea ce pretinde. Daca poti sa gandesti ; priveste la Romania .
august 13th, 2009 at 03:33
Statele Unite ale Americii, nu a fost niciodata “declarata” o
Natiune Crestina, dar ea este, pentruca majoritatea locuito-
rilor sunt Crestinii, au un crez comun in Dumnezeu. In Gu-
vernul american, majoritatea Senatorilor, sunt crestini. Nici
un “om”, fie el si presedinte, nu i-si poate asuma autoritatea
sa faca declaratii, de genul acesta. Chiar si Presedintele
Obama, a fost instalat ca Presedinte al USA, dupa principiile
crestine, ca si toti ceialalti presedinti inainte de dansul.
Si Presdintele Obama este membru intr-o biserica crestina.
august 13th, 2009 at 03:43
Nici o “Autoritate”, omeneasca nu poate sa judece: “Starea
Spirituala” a unei Natiuni. Ci numai Dumnezeu, Judecatorul tuturor Natiunilor Pamantului. Si despre Natiunea Israel,
dela inceputurile ei, starea ei spirituala a oscilat, aproape
incontinuu, intre: cand sus, cand jos. Dar Dumnezeu nu I-a
lepadat, nici pana in ziua de astazi. Singurul Dumnezeu este
Judecatorul Cel Drept. El omoara, El Invie. El ridica o
natiune, el coboara o natiune.
august 13th, 2009 at 13:39
majoritatea senatorilor din Guvernul american sunt crestinii care au liberalizat avorturile si au scos crestinismul afara din scoli?
Vai cat de usor vorbesc unii!!!
august 13th, 2009 at 15:26
Curtea suprema a liberalizat avortul. Acolo e buba Marie!
august 13th, 2009 at 16:59
Ana-Maria, post: 73. Cortul Suprem al USA, Face proiecte de Lege si le voteaza. Membrii Cortului Suprem, sunt alesi pe viata.
august 14th, 2009 at 00:38
Iulius Cezar. Esti bine informat si cunosti Sistemul de Organizare guvernamental al USA.
septembrie 1st, 2009 at 23:40
Cu siguranta satana il viziteaza des pe acest Obama , care este un adept inflacarat al pacatului .
septembrie 2nd, 2009 at 06:52
nu exista tara crestina dragii mei… si nici nu a existat vreodata, crestinismul autentic a fost, este si va fi doar o religie “tolerata”. Exista insa un popor crestin, din orice neam, din orice limba, din orice semintie, un popor care traieste dupa alte reguli decat cele impuse de societate, care este in lume fara a face parte din ea… Da d-le Obama aveti dreptate: America nu este o tara crestina, insa in America traieste un popor crestin pe care dumneata nu ai de unde sa-l cunosti si al carui conducator este insusi Domnul Isus ! Maranatha!!!
septembrie 2nd, 2009 at 08:46
@post78 – and the point is ….?
septembrie 2nd, 2009 at 12:39
Impotriva Vietii -HRISTOS,sa ridicat ,se ridica si se va ridica intotdeauna vrasmasul VIETII, care este diavolul( e mai greu de sesizat in lumea cotidiana!)
septembrie 2nd, 2009 at 12:57
@79
the point is that mantuirea este personala si nu tine de natiunea in care te gasesti la un moment dat sau te-ai nascut… ca aceasta se numeste crestina sau orice altceva… numai acei care sunt nascuti din nou prin credinta in jertfa Mantuitorului pot sa se numeasca crestini de drept si de fapt, iar dupa cum noi amandoi stim, nu exista o tara care sa aiba o populatie 100% nascuta din nou… dar toti acei care au fost nascuti din nou formeaza un popor care este al Lui, din orice neam…etc… si oricine crede, poate fi nascut din nou si in felul acesta, si numai in felul acesta, primeste o cetatenie noua, de sus, de unde si asteptam aratarea Mantuitorului nostru…
septembrie 4th, 2009 at 09:31
GABY39:sunt de acord cu tine,ceva de genul vroiam sa scriu si eu…daca intra un om din lume sa citeasca ce scrie aici,ce exemple am fi pentru el…?
septembrie 4th, 2009 at 22:04
ANONIM 40: Depinde care este adancimea anonimatului tau,cand e vorba de Sfintii Romani si de cei care se anevoiesc stiuti sau nu pe calea mintuirii!?
septembrie 18th, 2009 at 13:22
Oameni buni, crestini sau nu, voi ati uitat un lucru esential- ce scop aveti voi cand “raspundeti” in felul acesta opiniilor celorlalti ??? Cat de mult denota ca inca gandim in stil comunist, ce sa mai vorbim de blandete si intelepciune….
Am inteles, citind cu rabdare ” conversatiile” dintre voi, ca multi ati raspuns in defensiva…v-ati simtit jigniti iar teritoriul ideologiilor voastre, stimatilor, a fost amenintat!
NU intru in polemici, nu intentionez a-mi face dusmani, dar Marcel-, Mircea…si altii…sunteti foarte orguliosi de voi?…”Nu va socotiti singuri intelepti” wow… asta inseamna sa accepti cand cineva (barbat, femeie sau copil) are o opinie diferita de a voastra. NU UITA ca avem fiecare doar un “punct de vedere”… si ca “intregul” apartine TUTUROR!!!
God bless you! Va stimez!
martie 8th, 2010 at 02:37
Eram tanara si naiva la Revolutia din 89 din Romania si m-am bucurat si eu de schimbarea care a avut loc, dar cand am aflat cu cate vieti s-a platit aceasta schimbare si mai apoi la scurt timp am vazut ca cei noi nu aduceau nici un bine tarii, am ramas dezamagita. Apoi nu m-a mai bucurat nici o alegere, dar am vazut cum oamenii se bucurau de reusita presedintelui votat si la putin timp erau la fel de dezamagiti. Uitam ce vremuri traim si speram ca noii veniti sa rezolve problemele economice si politice … dar ei dau frau liber pacatului ca si cum aceasta libertate este rezolvarea tuturor problemelor. Am putea schimba cu ceva hotararea Lui Dumnezeu ? Caci este lucru hotarat : sfarsitul este aproape si vedem cu ochii nostri. Tot ce ne ramane de facut este sa ne apropiem mai mult de Domnul, sa nu ramanem in fata crucii, nici la mormant, ci sa-L asteptam privind spre cer de unde va reveni curand, spunand din toata inima : “vino Doamne Isuse !”
martie 18th, 2010 at 12:54
doar dumnezeu este cel care decide cine este crestin si cine nu este crestin.toti avem o forma de evlavie,si cred ca obama s-a exprimat corect,rominia se declara otara crestina priviti,cit ura avem ,minciuna,dezbinare,ritualuri in biserici ortodoxe cu pomeni,daca ceri oamenilor sa l accepte pe isus in vietile lor,gasesc tot felul de scuze.ar trebui la nivel national sa spunem ca suntem crestini?
iulie 12th, 2010 at 11:27
bucurativa ca mantuirea este primita in dar si rugativa pentru intelepciune sa puteti umbla in faptele bune pe care Dumnelzeu le-a pregatit sa umblam in ele
acceptati mantuirea si rugativa pentu marirea credintei noi din puterea noastra nu putem face nimic bun.
restul e filozofie goala
aprilie 29th, 2011 at 16:18
lasind la oparte asa zisele biserici oficiale care practica idolatria: adevarata Biserica zidita pe jertfa Domnului Isus a decazut groasnic in pacatu iubiri de sine si iubiri de bani, au fost amagiti cu bunuri de valoare si au devenit vasali occidentului.te uiti la ei cum prospera material si nu mai tin cont de nimeni si nimic, masini luxoase ,excursii in streinatate ,copii trimesi la scoli peste hotare ,tratamente medicale la Viena sau la alte clinici de renume. Au pus mina pe anvon si nu se mai da jos nici morti.Astia sunt pastori,prezbiteri,diaconi de astazi nu ai ce le face.Privirea la Domnul ISUS. Si El va judeca pe fiecare dupa faptele lui.
august 3rd, 2011 at 14:34
[...] linkuri pe care le-am găsit pe Google căutând rămăşiţele acelor postări, primul link de pe pasi.ro şi pe Clujul Evanghelic. Nu încerc să îmi iau apărarea dar ceea ce am vrut să menţionez [...]
octombrie 6th, 2011 at 12:06
va spun un lucru simplu,nu va mai contraziceti si asc asta si gata.daca aveti credinta in IISUS HRISTOS poate sa se intample orice mergeti pana la capat,