Societatea Biblica din Romania

Perspectiva Profetica 2012 – Rev. Dr. Lazar Gog

1 Stea2 Sele3 Sele4 Sele5 Sele (6 vot(uri), medie: 2.83 din 5)
Loading ... Loading ...

Oxentia Tourism
ETF Milenium

  • 1
    Carmen :

    D-le Lazar Gog, sunteti tare destept, eu sper sa dorm in aceasta noapte .
    “Eu nadajduiesc in Domnul, sufletul meu nadajduieste , si astept fagaduinta Lui.”PS 130.v.5

  • 2
    Remus :

    Carmen,

    intr-adevar omul acesta a facut greseli in trecut in ce priveste lucruri profetice, insa tu mai ai de mancat cel putin 50 de ani pina ai ajunge la nivelul de cunoastere a Bibliei in comparatie cu acest om.
    Apoi se vede ca esti ” fata batrana ” nemaritata, fiindca se vede ca iti lipseste respectul si supunerea fata de un barbat.
    Ma indoiesc ca lipsa ta de respect, fata de un barbat ( care este autoritatea lui dumnezeu pe pamant )se incadreaza in pocainta!!!

  • 3
    Oierul :

    Eu ii stiai pe unii dezlegatori de taine care mai si maritau ce apucau… La astia te refereai Remus fratzica ? La noi se zice ca una-i una, alta-i alta ! La voi cum e ?
    Am crezut mereu ca profetia e o taina mare; si nu m-am convertit la gogomanii…

  • 4
    Carme@Remus :

    Sa incep cu inceputul.
    Mai intai nu vad unde am fost lipsita de respect fata de acest domn.

    Apoi, sunt O DOAMNA, tanara si frumoasa, foarte iubita si indragostita.

    Apoi pocainta mea nu este problema ta, tu daca esti ” autoritatea LUI DUMNEZEU pe pamant” ar trebui sa te gandesti mai mult atunci cand vorbesti.

    Si sper deasemeni ca in viitorul apropiat sa treci pe la un specialist , chiar ai nevoie.

  • 5
    oaia :

    Domnule Gog,mi-a placut in mod deosebit introducerea cu textul biblic,insa din pacate ati ignorat ceea ce ati citit .Dumneavoastra numiti cumva aceasta,hrana spirtuala?…Eu as numi asta mai degraba,ratacire.Aveti destul Scriptura ca sa potoliti foamea si setea de Cuvint si care drept sa recunoastem ,nu este in concordanta cu nimic din ceea ce cititi dumneavoastra pe internet si prin alte carti de astrologie.
    Cit pt Remus,ai dat dovada de imaturitate admonestind-o pe Carmen care,chiar mi-a placut.

  • 6
    gabriela :

    Remus, nu inteleg de unde iti vine ura asta impotriva fetelor necasatorite. Pavel recomanda acest stil de viata, iar tu il condamni grosolan. Oare cate paini ar trebui sa mananci tu ca sa ajungi la nivelul lui Pavel?

    Carmen si-a exprimat o opinie si are dreptul sa o faca. Tu poti sa ii raspunzi comentariului, far nici un atac la persoana. Nu asa ar fi fost normal?

  • 7
    gabriela :

    Nu pot sa ii contest fratelui nivelul cunostiintelor sale si nici documentarea riguroasa pe tema prezentata. Am ascultat aseara predica dansului si nu am dormit bine azi noapte. In acest sens ii dau dreptate surorii.

    Parerea mea e ca aceasta predica contine prea putina informatie biblica si prea multa informatie profana. E interesant sa afli atatea chestii despre civilizatia maya, dar nu cred ca isi are rostul intr-o biserica.M-as fi asteptat ca cel putin in a doua parte a predicii sa accentueze promisiunile lui Dumnezeu, dar si acolo fratele nostru ne-a vorbit despre monstrii: uriasi, minotauri si alte creaturi hidoase provenite din incrucisarile anormale dintre specii, ne-a vorbit despre ozn-uri si extraterestrii, ne-a oferit o estimare ciudata( aprox. 50 mil de oameni) rapiti de extraterestrii si tot felul de lucruri ciudate.

    Toate aceste informatii le numesc interesante, uneori cred ca sunt exagerate sau nefondate, dar mai ales cred ca nu sunt de nici un folos.Lipsa mesajului biblic si accentuarea sau chiar exagerarea hidoseniei lumii noastre, nu fac altceva decat sa sperie, sa strice sau sa rataceasca.Cred ca fratele a intrat prea mult pe un teritoriu periculos.

    Eu raman deci la ceea ce citesc in Biblie si ceea ce pot intelege atunci cand citesc. Si de aceea ma rog Domnului si ma incred in El.

    “Du-ma pe stanca pe care n-o pot ajunge, caci este prea inalta pentru mine!
    Caci Tu esti un adapost pentru mine, un turn tare impotriva vrajmasului.”Ps.61:2b,3

    “Fiindca ai pazit cuvantul rabdarii mele, te voi pazi si Eu de ceasul incercarii care are sa vina pestee lumea intreaga, ca sa incerce pe locuitorii pamantului.

    Eu vin curand. Pastreaza ce ai, ca nimeni sa nu iti ia cununa.”
    Apoc.3:10-11

    “Ferice de cei ce isi spala hainele, sa aiba drept la pomul vietii si sa intre pe porti in cetate!
    Apoc.22:14

  • 8
    teo :

    f.f. interesant. Multumiri fratelui Lazar Gog.

  • 9
  • 10
    Remus :

    gabriela 4,

    atitudinea de ( femeie nemaritata )rebela a lui Carmen este cunoscuta demult pe acest site !!! Poate ar fi vremea sa se pocaiasca de aceasta atitudine, doamna doctor veterinar sau ce-o fi.
    Ura !!! Da de unde !!! Fenomenul acesta ca, in principiu pocaitele necasatorite au inclinatia spre rebeliune, este vizibil de la o posta. Ele nefiind sub o autoritate ( macar ca sant sub autoritatea lui Dumnezeu )in casa lor, au impresia ca pot face ce vor.

  • 11
    Sandu :

    Remus , cand iti citesc comentariile imi aduc aminte de fariseii de pe vremea Domnului Isus . Mai bine las-o balta si ia-ti o slujba .

  • 12
    teo :

    bai remus
    eu sunt un baiat din lume.dar cred in Dumnezeu.o intrebare pt tine,remus:daca zici ca esti pocait,asa se poarta si Isus al tau,cu femeile? asa te invata Dumnezeu sa te porti? daca nu era femeia,tu nu mai existai.te rog sa te porti frumos cu ele,sa le respecti si fii un bun credincios.e bine cand nevasta-ta sau maica-ta te spala,iti face de mancare,nevasta tre sa mai stea si cu parenteza seara,ca sa te satisfaca;asa obosita cum e.ia gandeste,femeia munceste dublu fata de barbat.

  • 13
    mircea :

    @Remus

    Atacurile personale nu sunt prea bune. Carmen a ales sa faca scoala si sunt convins ca o sa aiba o casnicie mai buna decat sotia ta.

  • 14
    sadLink :

    De acord cu Remus. Ce a zis Lazar Gog este o perspectiva, un punct de vedere. Nu mai latrati aiurea.

  • 15
    Beta Kobol :

    Predica viza o perspectiva profetica, dar prea putin din continutul acesteia raspunde promisiunii. Teoria din cartea lui Enoh este destul de subreda, cuvinte al caror sens este fortat. Scriptura este acomodata dupa teorii extra scripturale. Traseul trebuie sa fie invers. Literatura apocaliptica, din care face parte si cartea Enoh da seama de multa speculatie (specific evreiasca). Mare atentie!!
    Ce interes au ingerii (cazuti) sa intre intr-o substanta inferioara lor? Sa impiedice venirea lui Mesia? Oh, slab argument! Se vor fi gasit multe alte posibilitati.
    De altfel, Mantuitorul lasa sa se subinteleaga din Matei 22:30 ca ingerii nu pot avea relatie sexuala, pentru ca … nu au organe sexuale de reproducere.
    Putin Toma d’Aquino si patristica nu-i strica fratelui Gog, ca sa se lamureasca cu ingerii si rolul lor.
    Afirmatiile despre UFO nu trebuie facute de la un amvon. Credinta in OZN-uri a fratelui nu trebuie impusa audientei.
    In sum, predica speculativa, dar nu in sensul de baza speculum, ci al aproximarii, al darii cu parerea. Multa amestecatura, fara discurs logic spre o tinta. Informatii pe care le putem gasi in literatura de popularizare a domeniului SF. Prea mult recurs la literatura de pe internet; nu l-am auzit pe fratele facand trimitere la vreo carte serioasa de teologie, filosofie, astronomie, istoria ideilor, geopolitica, etc.

    Domnul cu noi cu toi in anul ce vine! Veghere e cuvabtul de ordine.

  • 16
    gabriela :

    com 15: Subscriu!

  • 17
    DONNA :

    Comentarii multe si diverse opinii , dar care dintre voi ar fi fost capabil sa faca o asemenea expunere chiar daca nu este atat de ‘BIblica ‘cum pretind multi.Cel mai usor este sa ridici piatra …nenteleapta decizie .Toata ‘predica ‘ este spre a – deschide ochii – la ceea ce se intampla in ziua de azi si ce v-a mai venii peste omenire .Nu judeca …

  • 18
    ionica :

    Materialul prezentat nu prea seamana a perspectiva profetica… sau cel putin nu perspectiva profetica in lumina Scripturilor canonice…
    Apreciez informarea cu privire la aspectele ce contravin Bibliei pentru a cunoaste partea adversa, dar cred ca s-a exagerat. La un moment dat parea un tratat de prezentare maya si nu mesaj biblic.
    De asemenea, interpretarea cu ingerii a fost destul de slab argumentata, ba chiar fortata.
    Iar in ceea ce priveste cu …s-ar putea ca anul acesta sa fie rapita Biserica… si cu …s-ar putea ca anul acesta sa inceapa al treilea razboi mondial… iarasi seamana mai mult nesiguranta in perspectiva profetica prezentata de dansul, decat cu o autenticitate a celor afirmate…
    Ori avem o perspectiva profetica clara si suntem gata sa o sustinem, ori nu o avem deloc :) Nu trebuie sa te indoiresti de ceea ce Dumnezeu iti descopera sau iti vorbeste. Dar daca nu ti-a vorbit cred ca e mai intelept dar si moral sa nu te ridici deloc …

    p.s. – rog moderatorul sa fie mai atent la comentariile ce nu privesc subiectul… cred ca e important

  • 19
    Remus :

    Carmen 4,

    daca zici ca esti o doamna, atunci sotul tau nu te-a invatat ca, trebuie sa ai respect fata de un barbat ?
    Daca fratele Gog, pe care tu il numesti ” domn ” ( macar ca nu este domn ci, este un copil a lui Dumnezeu ) este destept. tu esti super desteapta ?
    Pai daca fratele Gog a gresit in ” perspectiva lui profetica 2012 “, asta nu inseamna ca este gresit per general. Iar per general asa cum ti-am zis, poate mai ai de mancat multi ( sa zicem ca 50 ar fi cam multi ) ani sa ajungi la nivelul lui de cunostinte biblice.
    Deci, numai pentru acest fapt ca, esti inferioara cunostintei lui in ce priveste multe lucruri din Scripturi, ar trebui sa ramai la locul unde te situezi, din punct de vedere a cunostintelor biblice si probabil, chiar si a slujbei lui in Biserica.
    Si daca tot zici ca esti: ” tinara si frumoasa – iubita si indragostita “, nu ti-ar strica sa arati ca, esti si inteleapta.
    Asa ca, fi credincioasa in continuare, dar si inteleapta caci, multe din comentariile tale de pe acest site, arata ca esti cam corigenta la capitolul acesta.
    In rest, sa ai un an nou mai bun si plin de impliniri.

  • 20
    Al Capône :

    Doamne ai mila de el saracul…… bate campii rau de tot a facut un ghiveci” …..de toata frumusetea si cred ca a sosit timpul ca acestia care traiesc din DOAMNE ” DOAMNE sa puna osul la munca .

  • 21
    Zakeu :

    Distinsa doamna Carmen,
    In coment 4 ai dat dovada de multa iscusinta, ceea ce te face sa devii pretioasa, dar cum tot nu ai precizat exact “maritata sau nemaritata ” (?), uite ca ‘tovarasul remus’ a ramas tot nedumerit. Cum nu-mi place limbajul de lemn, eu va pretuiesc pe amandoi, evident cu masuri diferite, dar va pretuiesc si nu vad nimic periculos in dialogul vostru.
    Ma nelinisteste insa profund, faptu’ ca s-ar putea intoarce, chiar azi, din vacanta Readu Voina; si dumnealui viteaz si hotarat fiind din fire… sa te ceara de nevasta. Cum m-am impacat cu el, ma astept sa trebuiasca sa-l insotesc in petit ! Ce ne facem ?!

  • 22
    ionica :

    stimabililor, va rog imparti-ti adrese de e-mail, respectiv messenger si certati-va in alta parte … va rog!

  • 23
    ionica :

    impartiti-va*

  • 24
    Carmen :

    Va trimit tuturor UN PAHAREL DE AGHIAZMA!

  • 25
    Carmen :

    Zakeu

    DOAMNA , nu devii ci te nasti.
    (un proverb italian)

  • 26
    Al Capône :

    GOG a aparut”" ….urmeaza MAGOG

  • 27
    Oierul :

    Ionica, stimabile,

    Nu fi rau cu noi ! Pe domnul doctor Gog l-ai ‘lucrat’ usor din doua voarve si trei (din alea care indreapta)strambe, dar, iti va fi mai greu cu unii dintre noi. Mai suntem si de pe la oi…
    Alfel,
    s-ar putea ca anul acesta sa ne mai intalnim, sa ne mai vorovim… s-ar putea ca noi sa nu facem razboi (de ce mondial si de ce al treilea ?) cu voi…
    La multi ani frate ! Si nu uita ca unele anomalii si ineptii se trec mai usor ocolindu-le; asta apropo de urecherea ta la deraierea mea de la subiectul articolului. (Ce subiect, bre ?)
    Sa stii ca moderatorul chiar nu e de vina, poate doar pentru titlul materialului; pe bune !

  • 28
    andrei :

    “Opriti-va si sa stiti ca Eu sunt Dumnezeu”
    Psalmul 46:10

    De ce va certati si va jigniti?
    Asa se manifesta iubirea lui Christos in voi?
    Sigur o sa imi raspundeti ca de fapt nu va certati ci doar va mangaiati:)
    Nu mi se pare nimic infiorator si nimic nou in predica fratelui L. Gog.
    Agreez cu Beta Kobol, cu mentiunea ca ingerii cazuti trecand dincolo de barierele impuse lor, nu se stie exact cum au facut de au posedat oameni care au crescut in dimensiuni.
    Sigur Cartea lui Enoh, e considerata o carte profana, informatia din ea nu poate fi considerata veridica.
    Ideea e ca se spune despre ei ca sunt la originea aparitiei neamului uriasilor. Se stie ca ingerii sunt duhuri slujitoare, asexuate.

  • 29
    Al Capône :

    Darius Cornean….

    ……… sunt pe lista “neagra ?

  • 30
    Florin Iosif :

    Nu esti, dar poti fi :)
    e perioada de vacanta, comentariile se modereaza putin mai slowly :)

  • 31
    radu voina :

    Domnule Zaharia, mata nu vezi ca d-na Carmen este ocupata? Dar poate ca as accepta sa mergem impreuna in petit.In ce priveste pespectiva profetica a fratelui Gog mi se pare a fi trasa de par. Ii multumesc insa pentru informatia culturala , mi-am acoperit cateva lacune

  • 32
    abc :

    Carmen, de la robinet ne dai aghiasma?

  • 33
    Carmen :

    Nuuuu de aia adevarata sfintita!

  • 34
    abc :

    Ziceau ca la Timisoara va veni la robinet aghiasma…asa ca nu prea ma dumiresc eu cum e cu astea!

  • 35
    dan c :

    carmen pune te rog preotul sa sfinteaasca fara busuioc si vezi daca e deacord bussuiocul in apa omoara organismele vii, deci te minte preotul. dr gog nu se putea abtine sa nu de a data cand va fi rairea bisericii. apreciez predicile lui, dar mai putin pe cele predictive. dacain 93 nuavenit rapirea poate vine de rusalii:d

  • 36
    Daniel C :

    Carmen
    Apa sfintita nu e chiar asa de sfintita precum se afirma de clericii dumitale. Intreaba te rog un preot de ce nu sfinteste apa fara busuioc. Iti spun eu: pt ca busuiocul lasa in apa o enzima prin care sunt omorite toate organismele vii……deci nu e adevarat ca e sfintita:D
    Fr Gog, tot respectul pt el, dar din predica asta lasa sa se inteleaga ca de Rusalii va fi rapirea. Desi spune “probabil”. Adevarul este ca daca o dai cu probabilitati s-ar putea o data sa o nimeresti:D

  • 37
    Carmen :

    Daniel C

    Multumesc frumos pentru atentia oferita , m-ai linistit eram tare nedumerita!.

  • 38
    gabriela :

    Deci, iata ca si doctorii mai gresesc! Sau o fi adevarat ce spunea Darius ca autorii articolelor pot gresi doar prin reducere la absurd. O fi tot asa si cu doctorii, mai ales cu cei in teologie.:)

    Mie imi ramane Cuvantul lui Dumnezeu:
    “Te laud Tata Doamne al cerului si al pamantului pentru ca ai ascuns aceste lucruri de cei intelepti si priceputi, si le-ai descoperit pruncilor.”(Matei 11:25)

    O fi gresit Biblia sau cei intelepti incep sa isi piarda mintea proportional cu adunarea cunostiintelor de prin toate gunoaiele: si de la civilizatia maya, si de la budhisti, un pic de la civilizatiile indiene pagane si cate ceva de la chinezii de demult, adanciti in intunericul datorat indepartarii de Dumnezeu? Sa nu uitam de scrierile apocrife.

    “…din pricina inmultirii faradelegii, dragostea celor mai multi se va raci.
    Dar cine va rabda pana la sfarsit, va fi mantuit.
    Evanghelia aceasta a imparatiei va fi propovaduita in toata lumea, ca sa slujeasca de marturie tuturor neamurilor. Atunci va veni sfarsitul.”

    “De la smochin invatati pilda lui.”Matei 24:32

  • 39
    bianca :

    Am ajuns la concluzia ca asa cum Dumnezeu Îşi face cunoscut planul prin Cuvântul Său, tot aşa şi cel rău îşi face cunoscute planurile mai ales prin intermediul mass-media. Dacă acum câţiva ani filmele SF şi cele care prezentau luptătorii din vremuri antice mi se păreau rezultatul unei imaginaţii bogate, acum conştientizez tot mai mult ca de fapt acestea sunt tertipurile de care se foloseşte satan.
    Ca şi creştini ar trebui să luăm atitudine acum mai mult ca niciodată în faţa noilor descoperiri dpdv. ştiinţific, istoric, medical etc. La fel cum s-a întâmplat ceva vreme mai înainte cu Codul lui Da Vinci,val de care mulţi tineri au fost bulversaţi iar bisericile creştine au fost parcă prea fără putere şi cunoştinţe solide pentru a aduce lumină. În multe domenii oamenii aşteaptă să primească un răspuns clar, din perspectiva noastră, a creştinilor. Dacă la un moment dat aş fi întrebată de o persoană cu privire la un anumit subiect (de ex. civilizaţia maya şi accesul lor la informaţii atât de exacte)mi-ar plăcea să o pot convinge de adevăr prin modul de prezentare a întregului context în care aceasta a trăit şi nu doar aruncând din prima cu nişte etichete cu referinţe biblice. Nu toată lumea a avut privilegiul să înţeleagă Cuvântul lui Dumnezeu aşa cum îl înţeleg unii care frecventează bisericile încă din copilărie. De aceea, cred că fiecare dintre noi aşa cum ne asumăm responsabilitatea pentru ceea ce facem, decidem sau spunem, ne asumăm responsabilitatea şi pentru veridicitatea informaţiilor sau învăţăturilor pe care le furnizăm; iar fratele Lazăr Gog a făcut asta în mod sigur.

  • 40
    Tavi :

    Dragilor,am ascultat si eu prespectiva profetica 2012,poate a fost cam lunga introducerea despre maya,dar predica a fost una racoritoare pt suflet,cautati in biblie ce scrie despre ingeri si o sa-i dati dreptate fr.Gog,nu scrie nicaeri ca ingerii nu se pot inmultii,doar ca nu au nevoie,eu cred ca asta a spus Isus,ca veti fi ca ingerii…,nu veti gasi nicaeri ca nu se pot inmulti,pana la urma prima profetie biblica vorbeste de samanta sarpelui,iar satan e tot un inger,am face bine daca ne-am pocaii!

  • 41
    gabriela :

    Tavi, cand se vorbeste in Biblie despre “samanta sarpelui” nu se face nici o referire la o eventuala schimbare in adn,ci se face strict referire la “fiii diavolului”, adica cei care ii vor face voia. Asa cum si noi suntem 100% umani, dar ne numim copii ai lui Dumnezeu, daca stam in ascultare de voia Lui si sub protectia Lui.

    Cand se vorbeste in Biblie despre incrucisarile dintre femeile oamenilor si fiii lui Dumnezeu, se vorbeste despre relatii sexuale. Isus a afirmat ca “in cer vom fi ca ingerii” facand referire ca acolo nu vom mai avea relatii sexuale.

    Intrebarea care ramane e “cine sunt fiii lui Dumnezeu despre care vorbeste Evanghelia?” Ideea ca ar fi fost ingeri sau demoni e doar o speculatie grosolana care nu are nici un suport biblic.

    E adevarat ca in Noul Testament se face referire la cartea lui Enoh, dar noi nu o avem cuprinsa in Biblie.Copia cartii lui Enoh pe care o avem noi, e o scriere apocrifa, deci nu avem dovezi ca ar fi cea la care faceau referire apostolii.

    Dincolo de introducerea exagerata despre civilizatia maya, cum o numesti tu, continutul predicii a avut prea putine informatii din Biblie si prea multe din afara ei. Cartea lui Enoh nu e in Biblie, ideea uriasilor e doar amintita in Biblie, dar de aici pana la ideea ca minotaurii si celelalte creaturi mitologice hidoase au existat, e cale lunga.

    Fratele s-a axat exclusiv pe dovezi provenite din invataturi pagane. Dovezile Biblice pe care le-a amintit nu sunt corecte. Nu avea dreptul sa prezinte cartea lui Enoh ca pe o carte Biblica doar pentru ca e amintita in Noul Testament.Sa imi fie iertata opinia, dar aceasta predica imi seamana mai mult cu discursul diavolului cand l-a ispitit pe Isus in pustie; el folosea franturi din Scriptura , dar schimba radical intelesul acesteia.

  • 42
    Tavi :

    Da,Gabriela,is deacord in unele privinte cu tine,samanta sarpelui poate insemna si ce spui tu,dar poti sa o spui cu certitudine ca asa este?Sunt multe interpretari ale bibliei,nu spun ca eu am dreptate,dar cred ca e posibil ca ingerii sa sa poata impreuna cu oamenii,nicaeri nu se spune ce sex au ingerii,ca se pot face presupuneri,e alceva,eu am citit cartea lui enoh de mult,si e foarte interesanta ca si cultura generala,defapt si biblia prezinta lumea ingeriilor,si nu o face intr-un mod diferit de enoh,citeste ezechiel,fr Gog prezinta lumea in care traim,sincer,multi nu au curajul sa o faca,au fost putine exemple biblice expuse,recunosc,dar uitate in jurul nostru,unele situati sunt mai grave decat cele prezentate,poate nu va fi rapirea anul asta,ce e trist,e ca multi nici nu vor sti ca a fost,si cum ai spus,fiecare are dreptul la opinie,chiar daca sunt diferite.

  • 43
    chris :

    cu parere de rau trebuie sa afirm ca F. Gog a prezentat probleme si aspecte ocultice si afirmatii ateiste in proportie de 90% din toata expunerea. Se pare ca toata biserica Emanuel a ramas foarte dezamagita de o astfel de perspetiva asa zis profetica, cu toate ca nu a avut nici o culoare profetica. In rest putin cuvant biblic si nepredicat. La anul si la multi ani tuturor and God bless you.

  • 44
    mircea :

    Domnul sa-l binecuvanteze pe Dr Gog .O viata intreaga dedicata lucrari din via Domnului . Nu ma mir de cei nestiutori si prosti .Ma mir insa de cei care se cred cu scaun la cap si seriosi .

  • 45
    Cristian :

    ACESTA ESTE UN STUDIU EXTRAORDINAR DE COMPLEX .IMPLICA CUNOSTINTE GENERALE TEMEINICE SI PROTO-ISTORIE SI GEO-POLITICA SI MITOLOGIE ETC.MULTI NU VOR INTELEGE SI IN CONSECINTA VOR ARUNCA CU …PIATRA!Important si definitoriu este ca D-nul Lazar Gog are ca reper principal si ca punct de pornire – BIBLIA…Nota Bene !!!

  • 46
    CCC :

    Cristian, fii bun si detaliaza care sunt acele cunostinte de prote-istorie, geopolitica si mitologie.

  • 47
    Oierul :

    Draga Mircea,
    Tu ramai mereu aproape si drag noua celor de la oi, mai ales pentru relatiile tale profesionale cu pazitorii turmelor si aparatorii lor de lupi, dar nu numai… Cei nestiutori si prosti sunt de la noi nu-i asa, dupa parerea ta ?!
    Ai mare dreptate cand spui ca fratele pastor Doctor Gog potriveste celor cu scaun la cap, dar ce sa facem, asa am mostenit din batrani sa ne punem scaunul la sezut, la cap punem caciula.
    Am mai spus-o, fratele Gog Lazar este un bun predicator, doar ca profetia este pentru cei chemati la ea. Daca este limpede si clar, frate Mircea, ca nu-i profetia de noi, nu ar fi cazul sa intelegem ca nu suntem nici noi de ea ? Este darul dat de Dumnezeu in chip tainic si nu o jucarie pe care ne-o imprumutam unul altuia.
    Celorlalti (tavi, cristian, bianca si iar tavi) le zic doar ce le zice Scriptura “luati seama la felul cum ascultati…”!
    Pe de alta parte, ar trebui sa ne asteptam ca, daca Domnul ne va mai darui viata, peste un an vom parcurge un “mesaj profetic” astrologic ? Domnul sa aiba mila de noi.

  • 48
    Al Capône :

    De ce să ne gândim la catastrofe imaginare, la adversari(reali sau fictivi) şi la eventuale prigoniri anticreştine, în loc să aşteptăm, plini de nădejde şi bucurie, a doua venire a Domnului nostru Iisus Hristos? :-) Desigur, acele catastrofe… vor exista, căci sunt proorocite în Sfânta Scriptură, dar ce sens are să ne gândim la ele şi să ne întristăm, dacă Fiul lui Dumnezeu ne-a făgăduit că va rămâne cu noi “în toate zilele, până la sfârşitul veacurilor”(Matei28,20)? Dacă El va fi şi cu cei ce vor trece prin acele momente critice din vremea din urmă, dacă este cu fiecare dintre noi şi în fiecare dintre noi, dacă El este prezent chiar şi în adâncul iadului, de ce să ne temem de scenarii mai mult sau mai puţin veridice? :-) :-)
    Să ne ajute Dumnezeu ca, în momentele de îngrijorare şi întristare, în clipele de teamă şi incertitudine, să ne amintim cu încredere întrebarea retorică, adresată nouă de către Sfântul Apostol Pavel: “Cine ne va despărţi pe noi de iubirea lui Hristos?”(Romani8,35)

    Laura-optimista

  • 49
    CCC :

    Am recitit de 5 ori postarea numarul 38, a Gabrielei. Ii repet a mia oara: orice om sanatos la cap face clasamente, categorii, taxonomii. Iti revine obligatia de bun simt ca in clipa in care istorii de mii de ani le clasifici drept gunoaie sa produci si dovada. In fapt, frotal si sincer, habar nu ai despre ce vorbesti. Esti superficiala, agresiva si partinitoare. Poate va exista un moment in viata ta in care vei pricepe ca modul ticnit in care intepretezi si aplici Biblia este absolut periculos. Scoate ochii din Sola Scriptura si priveste in jurul tau. Mergi intre cei pe care ii consideri gunoaie, observa-le viata si zi-ne daca iti mentii opinia, si mai ales DE CE. Imi recapitulez experienta dialogului cu distinsa doamna: toti cei necrestini au produs gunoi, toti oamenii ce se ocupa de stiinta sunt impostori. Doar EA este perfecta. (…) atacurile la persoana nu se admit

  • 50
    mircea :

    Draga Oier

    Il cunosti pe cel din spatele Dr Gog? . Este oaia mea !.Eu l-am dus prima data la biserica si mai mult decat aceasta eu sunt primul pocait care i-am trantit un pumn . Daca nu va place de el probabil ca nu l-am lovit destul dar nu e vina mea. S-a tinut tare si m-a apucat frica.
    Apoi Duhul Sfant ne-a vorbit ca o sa mergem sa vestim evanghelia in India . Ne-a vorbit in 1975 printr-un vas undeva in Ardeal . Eram doi copiii dar uite ca prorocia se implineste in primavara acestui an.

  • 51
    gabriela :

    Iti inteleg frustrarea, stimate ccc, si chiar si iubirea fata de tot ce e foarte vechi. Asa cum tu consideri Scriptura o stupizenie, si eu consider religiile pagane niste gunoaie. Nu cred ca acesta este un atac la persoana. E doar un atac verbal la religiile bazate de vrajitorie, sacrificii umane, canibalism si alte asemenea “murdarii”.

    Nu toti necrestinii au produs gunoi; nu pot sa nu recunosc valoarea unor opere artistice. In ceea ce priveste religia, orice religie care Il neaga poe Dumnezeu ii conduce pe oameni fie spre un punct mort, fie inspre infern.

    In ce ii priveste pe oamenii de stiinta, sa ne fie cu iertare, nu am afirmat ca toti sunt niste impostori. Le recunosc meritele celor care au contribuit la progresul societatii noastre si ii privesc cu ingaduinta pe cei care, incercand sa contribuie la progresul societatii, au adus poate un prejudiciu mai mare decat beneficiul. Impostori sunt doar acei care intra in sfera religiei si fac afirmatii impotriva existentei lui Dumnezeu, afirmatii bazate pe ipoteze.

    Atunci cand un om de stiinta incearca sa iti explice iubirea reducand-o la cateva reactii chimice si, precum ai observat intr-un articol, sa ajunga chiar sa o numeasca “boala datorata dependentei” nu esti de acord cu ei. Dar atunci cand afirma lucruri impotriva lui Dumnezeu, ii consideri atat de “buni”. Si din nou imi cer iertare, daca devin atat de stupizi atunci cand analizeaza iubirea, care e unul dintre cele mai comune sentimente umane, cum poti sa ai incredere in ei cand Il analizeaza pe Dumnezeu?

    Eu nu stiu cum arata Dumnezeu, dar stiu multe despre cum este El.Eu cred ca El este creatorul a tot ce se vede si nu se vede. Daca nu L-as fi descoperit, inca L-as fi cautat, pentru ca niciodata nu as fi putut accepta ideea aparitiei intamplatoare a tot ce ma inconjoara si nu numai. Can vad un tablou care reda o imagine calda si plina de veselie, cred ceva despre pictorul lui si despre starea lui de spirit. La fel, cand privesc gingasia unei flori, inteleg ceva despre nobletea si iubirea Celui care a creat-o. Cand Acel Cineva imi lasa scris ca ma iubeste si apoi imi demostreaza aceasta in fiecare zi, nu ma mai indoiesc, ci Il cred, Il descopar in ceea ce e la indemana mea sa inteleg si astept ziua cand voi intelege totul.

    Biblia nu e doar o scrisoare de dragoste din partea lui Dumnezeu.Biblia e o carte veche ce contine, printre altele, date istorice. Daca tu gasesti un ciob de sticla vechi pe care scrie ceva, in proportie de 80% il crezi. Cum se face ca te indoiesti de atatea date istorice pe care le gasesti in Biblie? Multe dintre aceste date sunt confirmate si de alte documente istorice. La fel este si in cazul profetiilor de exemplu: multe au fost consemnate in Tora si s-au intamplat mult timp dupa ce au fost prevestite. De ce nu le crezi?

    Un singur exemplu iti dau in acest sens: prorociile impotriva Edomului.In cartile lui Ezechia si Obadia se afla prorociile impotriva Edomului.Motivul: mandria lor si negarea lui Dumnezeu.(Obadia 1:3,10-14, Ps 137). prorociile au fost date cu lux de amanunte:prefacrea cetatilor in daramaturi, nimicirea cu desavarsire a locuitorilor ei, pustiirea, faptul ca vor ramane nelocuita. Toate acestea au fost vestite de scrierile lui Zaharia, Ieremia, Obadia si se gasesc cuprinse in Biblie.

    Despre inflorirea cetatilor edomite poti afla din istorie.Petra era unul dintre cele mai frumoase orase si totodata si cel mai sigur, sapat in stanca.Pe vremea Domnului Isus, Petra era inca un oras prosper.Sentinta lui Dumnezeu s-a dat in vechime , dar s-a implinit mult mai tarziu.In anul 636 Edomul a fost infrant de armata mahomedana. in anul 1100 cruciadele invadeaza tara si gasesc cetatile pustiite. Toate fostele cetati ale vechiului Edom au disparut, mai putin una, fosta cetate Teman care astazi se numeste Maan. In Ezechia 25:13 Dumnezeu afirma:”il voi preface intr-un pustiu de la Teman.”

    Sa ai o zi buna si , daca tot te declari un iubitor al adevarului, poti incerca sa il descoperi si in Biblie, bineinteles daca reusesti sa te debarasezi de ideile preconcepute care iti incetoseaza gandirea.

  • 52
    Oierul :

    Mare suparare cecece-ul are !!! Gabriela la luat cam tare… In fapt, domnule ccc, ar trebui sa recapitulezi activitatea ta pe acest site, aceea de profesor de necredinta si intrebator de chiatra si falsificator de biruinta!
    Gabriela doar ti-a spus mai hotarat si convingator ca trebuie sa te lasi de exchibitiile tale pseudo-stiintifice si sa te pocaiesti. De jignit nu te-a jignit si nici nu te-a atacat la persoana, ia uita-te ‘indarapt’ si compara ce ti-a vorovit tie si ce mi-a grait mie si despre mine – oierul-baciul apucat. Asta-i soarta carcotasului; mai da dar si incaseaza ! Iarta si tu ca sa fii iertat… Dar mai ales lasa-te de aberatii si altercatii si nebanuite infiltratii si treci la altfel de conversatii.
    Acum este clar ca nimeni nu mai da doi bani pe strambele tale de relicva marxista ratacita printre crestini de rit nou, nici pe intrebari ratacitor-savante puse de un oarecare intrus ce recicleaza zilnic aceleasi teorii de-a lui Pasvante ! Hai sa-ti zic 2-3 ispravi de-ale tale mai deocheate:
    1. Cand ai fost in Capitala Imperiului UE in loc sa vii sa stam de vorba la gura sobei, ori la foc in poiana, te-ai apucat sa numeri calatorii cu metroul de origine mabgrebiana si africana, intrebandu-te, probabil, ce cauta ei printre noi si scriindu-le osanda dupa ‘legea ta fara de lege’,
    2. Intr-un comentariu recent ai scris ca in urma cu o suta de ani natiunile civilizate ale Europei au fost etalonul cruzimii si oprimarii (probabil cu referire la sistemul colonial), de parca pe tine te-a pus satana sa tii evidentele serpuirilor istoriei. Nu stii cum ai uitat ca tot in urma cu sute de ani au navalit in Ioropa popoarele barbare ?! Si mai ales, cum – Doamne pazeste ! – ai uitat ca pe vremea cand europênii infiintau colonii prin sud, bastinasii se mancau unii pe altii ??? Tu plangi dupa acel tip de cultura bazat pe canibalism-vrajitorii-paganism. Cine te-a angajat sa fii dusmanul civilizatiei umane, atat cat este ea ?! Cine ???
    3. Desi este interzisa prin lege propovaduirea nazismului, tu ai gasit o portita pe acest site si niste fraieri care te-au pasuit… si ai proclamat ca Lordul Churchil a fost mai crud si mai viclean decat Hitler !!! De la Socola ai scris astea ?!

    Sa-ti nmai spun si alte dracovenii ce ai debitat ?
    Mi-e rusine sa fiu coleg cu asa cc-carcotas slab pregatit si rau intentionat. Totusi, in spiritul dragostei crestine te sfatuiesc sa-i scrii domnului reverend Lazar Gog, sa angajezi cu el discutii si consiliere; iti va fi de mare folos. La manastirile din Nordul Bucovinei te-am tot trimis, dar nu m-ai ascultat…
    Post Scriptum:
    Si cu “Summit-ul Pasi-Carcotasilor – C-5″ cum ramane ?

  • 53
    CCC :

    Sec si simplu.
    @Gabriela – Nu am cum sa fiu frustrat fata de fanteziile tale. Nu stiu unde ai inteles tu ca as califica drept stupizenii scrierile biblice, dar, chiar daca ar fi fost asa, nu ai nici o scuza sa califici drept gunoaie culturi despre care nu cunosti o iota. Este doar superficialitatea si aroganta ta.
    Cu privire la modul in care tu percepti munca de cercetare, am obosit sa iti demontez banuielile, acuzele si ipotezele in afara oricarei urme de bun simt. Din nou, iti permiti sa evaluezi un domeniu despre care nu cunosti nimic, sa te bazezi doar pe propria imaginatie. Imi este jena sa calific aceasta abordare precum merita.
    Cu privire la proorocii, ai vreo proba a corectitudinii istorice? Tu observi ca ele se refera strict la zona cunoscuta presupusilor prooroci? Acest lucru nu iti ridica nici o intrebare?

  • 54
    CCC :

    Ai vrea tu sa ma supar Oierule. Din fericire pot doar sa ma uluiesc de cate minuni puteti debita. Aveti o singura constanta sigura: cu cat mai multe vorbe cu atat mai bine. Tu nu ai o problema cu credinta ori necredinta cuiva, daca chiar te interesa subiectul erai intr-un varf de munte rugadu-te pentru toti. Nu, pe tine te intereseaza strict demonizarea celorlalti, controlul celor slabi si supusi. La fel ca in cazul Gabrielei, cred ca si cu tine am ajuns la limita disponibilitatii de a demonta inventiile veninoase pe care le debitezi.
    1. Intrebarea cu rpivire la magrebieni a fost o capcana rautacioasa pe care am recunoscut-o. Bravo tie, nu ai cazut in ea.
    2. Obsevatia cu privire la agresivitatea de toti dau dovada a fost facut cu scopul de a arata ca presupusa grija actuala pentru crestinii ce traiesc vitregiti este doar un semn de ipocrizie. Sa fim corecti pana la capat, faptul ca nu se reuseste o punte de comunicare catre diferite tari musulmane nu ne transforma in judecatori. Vezi doar cu cat spor lucreaza preacuviosii de americani cu regimul wahabit saudit.
    Pentru ultimul recurs la istorie, doresti sa aliniezi stadiul in care se aflau acele societati pentru a justifica colonialismul? A fost cumva un gest de clementa, binevoitor? A fost la fel si chiar mai multa salbaticie!!! Poate una intr-o limba pe care sa o intelegi tu.
    3. M-am referit la Churchill strict cu privire la mica istorioara despre Fleming si presupusa lor intalnire. Restul este imaginatia ta.
    Despre acest reverend, sa fie sanatos, si sa investigheze daca are curaj pana la capat. Ceea ce am vazut mai sus a fost un fel de joc LEGO in care a a asamblat piese disparate care sa se potriveasca scopului discursului. Este din pacate un om care iubeste sa se auda vorbind.

  • 55
    Oierul :

    Sa traiesti ccc-ule ! Imi pare bine ca ramai jovial, deci summit-ul poate avea loc. Cat despre discursul tau cu nr 54 am notat doar faptul ca il absolvi pe Churchil de vina lui Hitler, restul e apa de ploaie. Oricum, eu fiind un om putin scolit si mai putin iscusit ma bucur mult si pentru aceasta victorie ! Despre reverendul Gog Lazar mai vorovim; si nu din perspectiva pe care o carmesti tu la vale, ci din cea pe care ti-am propus-o eu, oierul.
    Tine minte ca nu escaladez muntele pentru a ma ruga si nu atentez la sacralitatea altarului pentru a profeti. Inafara de faptul ca ma iau in branci cu toti lupii si mikidutii vremii si locului, pentru linistea oilor, is pasnic si domestic. Pretuiesc lucrurile credintei si ma port cu bagare de seama in pocainta.
    Ai face si tu bine sa nu tot amesteci chietrele cu temelia credintei si hoby-ul cu religia. Doamne ajuta !

  • 56
    Oierul :

    Iarta-ma, moderatorule, ca am uitat sa-i zic ceva importatnt ccc-ului:
    Baietule, te rog frumos, eu oierul, sa nu mai vorbesti asa urat cu gabriela. Ea este mai mult cu ochii pe bacii astia fara oi, pe care nu ne are la ranza, asa ca nu sta sa elaboreze foarte doct mesajele ce-ti scrie.
    Nu iti ascund insa ca subscriu in totalitate celor ce ti-a spus fata asta si o incurajez sa nu te menajeze, ci sa te atentioneze mereu, insistent si fara jena, pentru ca pericolul ce te paste este iminent si prapastios. Singura ta salvare este pocainta. Nu are nici o legatura directa cu gabriela, dar vezi bine si tu, ca toti ceilalti nu ti-o spun convingator, ci doar te gadalesc cu ‘zaharicale’.

  • 57
    CCC :

    Oierule, daca eu ti-as arata un cui si tu mi-ai spune ca tu CREZI ca este o floare, oaru cum ar fi? Nu te mai preface ca nu intelegi ceea ce scriu, intelegi foarte bine: exista o limita pana la care credinta are libertatea sa puna la indoiala evidenta fizica. Nu poti sa faci afirmatii absurde ori sa apelezi la senzationalism doar pentru a te absolvi mereu de obligatia de a iti proba cuvintele. De aceea consider chemarea ta la pocainta drept vanare de vant cat timp eviti sa observi ceea ce este evident. Oare zidurile Ierihonului sunt destul de evidente?

  • 58
    gabriela :

    Oierule, nu te mai obosi sa iti arati pozitia fata de ceea ce scriu; stii bine ca nu imi pasa absolut deloc.

  • 59
    gabriela :

    CCC,stii bine ca fanteziile lui Jules Verne au devenit realitate, asa ca s-ar putea sa fi si tu surprins vazand “fanteziile” transformate in realitate. Referitor la fanteziile mele, cum le numesti tu, eu vreau sa iti amintesc ca sunt bazate pe documente istorice. Ma intreb de ceva vreme, cum reusesti sa fi atat de selectiv in ce priveste relicvele istorice si inca sa te consideri de partea adevarului. Nu vezi ca mintea ta e pervetita tocmai de o impotrivire irationala fata de tot ce e dumnezeiesc? Pe tine nu te pune pe ganduri asta?

    Proorocii au proorocit referitor la zona cunoscuta de ei. Corect.Rolul acelei zone pentru vremea aceea il cunosti cu siguranta din istorie. Dar intrebarea pe care ar trebui sa ti-o pui tu e : de unde putea sa stie un prooroc care a trait cu cateva sute de ani inainte de invazia mahomedana ca omenirea va asista la caderea unor cetati atat de bine pozitionate? Acei prooroci cunosteau zona, dar nu cunosteau viitorul.

    Deci ceea ce cunosc eu despre civilizatiile apuse nu reprezinta nici o iota; dar ceea ce cunosti tu despre Biblie cat crezi ca reprezinta?

    Cand citesc despre religiile pagane, despre modul barbar in care traiau, jertfele umane pe care le aduceau, ma ingrozesc. Sa iti iei propriul copil si sa il asezi pe mainile imense ale unui zeu imens construit din metal,care apoi era incalzit. In timp ce copilul cuiva murea in chinuri, ars incet, ceilati petreceau, cantau si dansau, mancau si beau, crezand ca ceea ce faceau era un lucru bun care le va aduce prosperitate. Pe aceia ii aperi tu si acele civilizatii te fascineaza. Sau despre prostitutia care se practica in templele pagane, unde tineri si tinere prozonieri erau obligati sa se prostitueze, iar oamenii onorabili erau invatati sa aduca, pe langa ofrandele in bani si produse, chiar trupurile lor in relatii extraconjugale. Despre toate acestea am aflat din carti, nu din Biblie.

    Cand iti mai vine sa preamaresti o religie pagana, imagineaza-ti-l te rog , pe unul din copiii tai sfaraind pe mainile incinse ale lui Moloch, pe altul luat prizonier si undeva, poate intr-un templu in Atena, prostituandu-se cu femei de toate varstele, iar pe sotia ta aducandu-si ofranda trupului sau de 2-4 ori pe an la unul dintre templele acelea. Daca vrei sa calatoresti cu gandul mai departe, spre alte civilizatii inapoiate, poti sa te imaginezi pe un teritoriu populat de canibali, tu prizonier, pregatit de ei pentru cina. Te si vad radiind de fericire pentru ca poti sa vezi de aproape ce ritualuri practicau inainte de jertfirea suprema la care vei fi supus.

    Prea departe de ei nu esti. Poti sa imi vorbesti despre iubire si toleranta sau despre sentimentele nobile pe care le ai in inima ta. Toate acestea nu valoreaza nici cat o ceapa degerata atata timp cat te simti atras de Stonehenge sau Machu Pichu. sa nu imi vorbesti de faptul ca le apreciezi arhitectura. La fel te pozitionezi si fata de problemele civilizatiei de acum: numesti o femeie musulmana careia nu i se permite intrarea in locurile publice cu fata acoperita total, abuzata, dar nu iti pasa de crimele care se fac de catre musulmani impotriva oamenilor. Cand observi aceste abuzuri, ne vorbesti despre abuzurile crestinilor. Ceva de genul:”lasa-i frate sa sufere pentru ca e catolic si inchizitia a ars pe rug multi oameni nevinovati.”

    Concluzia mea finala: esti pozitionat bine de tot de partea raului, stimate ccc. Explicatiile tale sunt ca merele padurete; mie mi s-a acrit de ele si mi-au lasat si un gust amar.

    Sper sa ai ocazia sa descoperi adevarul si sa nu ajungi acolo unde te duce drumul pe care mergi acum. Sper, dar nu te pot ajuta. in timp ce multi oameni mor fara sa fi auzit de Biblie, tu iti permiti sa batjocoresti harul lui Dumnezeu. Despre tine scrie in Biblie in Matei 22:1-7 sub titlul “Pilta Fiului de Imparat”. Daca ai curiozitatea sa citesti, vei intelege cum te vede Dumnezeu la momentul de acum si care iti va fi soarta daca nu te intorci de pe calea ta rea.Numai bine!

  • 60
    gabriela :

    Rectific com 58: Pilda Fiului de Imparat

  • 61
    Oierul :

    Ccc com 57: Observa, fratica, rogu-te ca esti singurul care crezi ca ai fost chemat sa combati sa strecori si sa negi credinta. Eu am fost chemat – noi am fost chemati – s-o traim ! Si fiecare isi va rasplata dupa roada ce a adus.
    Nici maxar bagatoruilor de sama nu le pot oferi sperante, de unde bagatorilor de vina ? Imi p

  • 62
    Oierul :

    Imi pare asa de rau pentru tine ccc-ule, tu iti ce-ce-ceri singur osanda.

    Coment 58 – gabriela: Poate ai bagat de seama ca vorbeam “cu tpt dinadinsul” cu tov ccc… Nu te mai obosi sa ne arati ranza; stim ca o ai mica, rea si ocupata !
    Iti doresc, draga sora, sa ai o saptamana linistita si plina de argumente convingatoare; lupta este mare !!!

  • 63
    CCC :

    Oierule, observ doar calitatea jalnica a celor ce isi clameaza credinta pe aici. Agresivi, obsesivi si limitati in argument.

  • 64
    CCC :

    Marele controlor de bilete a binevoit sa stearga un comentariu mai acid la adresa Gabrielei in timp ce lasa sa se desfasoare in pace frateasca tot expozeul de nonsens si rastalmaciri. Ramaneti sanatosi! S-a ajuns mult prea jos cu non-argumentul.

  • 65
    CCC :

    Gabriela, o ultima intrebare, poti sa iti raspunzi singura: ce stii despre cultul lui Moloch, nu vezi nici o asemanare cu jertfa lui Isaac?

  • 66
    radu voina :

    Domnule CCC
    V-am citit cu mare atentie comentariile si daca inteleg corect dumneavoastra nu sunteti impotriva celor ce cred cu adevarat ci impotriva celor ce cred doar formal, adica impotriva impostorilor.Si am mai dedus ca sunteti impotriva oricarei falsititi, clamand probarea tuturor celor afirmate de catre interlocutorii dumneavoastra.Din acest punct de vedere si in acest context puneti la indoiala si Biblia ca fiind Cuvantul lui Dumnezeu pentru noi cei care credem.Consider benefice interventiile dumneavoastra in sensul in care se ajunge la o maturizare ,la o analiza mai aprofundata a temeiurilor ce stau la baza credintei in Dumnezeu.Dar de multe ori dati impresia ca de fapt sunteti pornit impotriva a tot ce inseamna crestin si asta mi se pare a fi deosebit de grav.Aveti dreptul sa credeti cum doriti doar ca in acest caz locul dumneavoastra nu este aici.
    Ca si crestin eu nu simt nevoia sa-mi argumentez credinta, pentru ca Credinta nu poate fi argumentata; eu cred asa pentru ca…credinta este un Dar nu o invatatura.Daca nu ati primit inca acest dar, rugati-va sa il primiti.Am sa ma rog si eu pentru Dumneavoastra.
    Aveti tot respectul meu, domnule CCC, si v-as ramane indatorat daca as primi un raspuns din partea dumneavoastra inainte de a ne parasi.

  • 67
    CCC :

    Domnule Voina, puteti considera ce doriti Biblia. Va contest insa dreptul de a va considera drept unic depozitar la adevarului, de exemplu modul simplist si subiectiv in care Gabriela califica drept gunoi tot ce nu isi ia Biblia drept umbrela. Nu am nici o problema cu credinta dumneavoastra pana in clipa in care devine un instrument agresiv in virtutea unei presupuse superioritati. De asemenea, imi rezerv dreptul sa refuz aspectele exclusiviste si agresive ale Bibliei. Cand esti exclusivist ai obligatia sa probezi, altfel esti doar un agresor.

  • 68
    Oierul :

    Traduse pe limbajul oierilor, spusele lui Radu Voinea din coment 66, frazele 2-5 (intru preamarirea ccc-ului) ar suna cam asa: Ca sa fii oaie adevarata, trebuie, musai, sa ai habar cum iti sta mancata de lupi…(!) Baiete, tu esti glumetz rau !!!

  • 69
    CCC :

    Oierule, inainte sa plec fa bine si ma lumineaza: merita sa aflam cine a construit si cand Gobeckli Tepe sau nu merita?

  • 70
    Constantin din S :

    Dacă un proroc proroceşte ceva şi nu se întâmplă întocmai, nu-i de la Dumnezeu. Dumnezeu nu poate greşi.

  • 71
    mircea :

    @70
    Semnul distinct daca este trimis de Dumnezeu sunt faptele lui .

  • 72
    gabriela :

    “Va contest insa dreptul de a va considera drept unic depozitar la adevarului, de exemplu modul simplist si subiectiv in care Gabriela califica drept gunoi tot ce nu isi ia Biblia drept umbrela. Nu am nici o problema cu credinta dumneavoastra pana in clipa in care devine un instrument agresiv in virtutea unei presupuse superioritati. De asemenea, imi rezerv dreptul sa refuz aspectele exclusiviste si agresive ale Bibliei. Cand esti exclusivist ai obligatia sa probezi, altfel esti doar un agresor.”

    Citatul ii apartine distinsului ccc. Asadar , sa o luam pe rand.

    Si eu va contest, domnule, dreptul de a va considera drept unic depozitar al adevarului. Dupa cum puteti observa, nu pot exista mai multe adevaruri. Adica, ori e bine sa sacrifici oameni, ori e rau, ori exista Dumnezeu, ori nu exista. Voi credeti ca Dumnezeu nu exista, noi credem ca exista. Sunt doua pareri, dar nimeni nu are dreptul de a se considera “unic depozitar al adevarului”. Eu cred, dar nu imi impun parerea, ci doar o discut. Eu nu pot sa vi-L arat pe Dumnezeu, dar nici voi nu puteti proba imaterialul, noi sustinem ca Dumnezeu nu e materie, deci iese din sfera voastra. Perceperea lui Dumnezeu se face cu mintea, nu cu ajutorul sistemului senzorial. Asadar, da-ne voie, stimabile, sa credem.

    Cat despre gunoaie; eu cred ca revistele porno sunt gunoaie pentru ca ataca si abuzeaza mintile tinere inainte sa aiba capacitatea de a alege in cunostiinta de cauza. Eu consider gunoi o conceptie care distruge sentimentele frumoase din om, iar aceea care il maltrateaza fizic si psihic pe om, iar apoi il sacrifica ca pe animal, de dragul unei idei, e cel mai mare gunoi moral. Pentru oamenii care practica astel de lucruri iadul e o rasplata justa. Eu numesc gunoi ceea ce in mintea mea seamana cu un gunoi moral, dar nu iti impun si tie sa spui ca mine. Chiar groapa de gunoi a oraselor e privita de unii ca sursa de hrana. Asa ca, esti liber sa o numesti cum vrei si chiar sa te hranesti cu ce vrei.

    Nici eu nu am nimic cu nimicul care reprezinta credinta voastra si nici cu refuzul de a va alege o credinta adevarata pana in momentul cand stiinta, cea careia va inchinati ca in fata unui dumnezeu, “devine un instrument agresiv” impotriva credintei mele.

    Si eu imi rezerv dreptul sa refuz ceea ce imi miroase a gunoi moral, tot ceea ce imi pare a fi nebunie curata. Nu afirm toate acestea cu superioritate, ci doar cu multa responsabilitate si sinceritate.

  • 73
    gabriela :

    com 65
    Nu vad nici o asemanare. Mi-am raspuns singura. :)

  • 74
    Oierul :

    Buna dimineatza ccc, nepretuitule!

    1. Nu e vorba sa pleci, eventual sa vii ! Eu zic ca bine a facut domnul Cornean ca te-a bagat putin si prin cenzura proletara. Omul (ccc-ist) se ciocoieste cand nimeni nu se gandeste, asa ca sapa de lemn si opincile trebuie asezate cu grija in cui; vom mai avea nevoie de ele. Ani buni la rand ti-ai exprimat liber necredinta, neintrebarile si dezacordurile; si suntem inca tineri, speranta nu trebuie sa ne paraseasca, asa cum pocainta nu trebuie sa lipseasca.
    2. Loc mai bun de carcotit decat pe acest site nu stiu pe lumea asta, iar cei care l-au parasit au avut un singur motiv – s-au imbolnavit. Bre, tu esti sanatos tun, Domnul sa te pazeasca si in continuare, dar mai ales sa-ti dea o inima credincioasa si iubitoare. Iti dai tu seama ce comentarii frumoase si interesante vom scrie aici cand perspectiva noastra va fi cu fata spre Imparatia care va sa vie nu spre ruinele trecutelor vremi.
    3. Gobeski Tempete, e un fel de sperietoare de care punea mama in canepa, iar noi copiii o luam de acolo, o duceam si o puneam sub geamul vecinei pe care o stiam cam speriecioasa, ca barbatul ei era in catanie… Vremuri apuse, obiceiuri uitate; azi nu mai cultiva nimeni canepa, holteii si insurateii nu mai merg in catanie, iar noi, ajunsi maturi de-acum sau copti sau asezati, sa privim spre viitor, spre patria cereasca, spre mantuirea care ne-a fost data in dar si care sta sa se arate.
    4. Dezbaterile pe blogurile celor fara Dumnezeu sunt sarbede, idioaate, neinteresante si paguboase. De cumva te trage mintea s-o carmesti intr-acolo (ca ai tu aplecare multa spre cele pacatoase si saracacioase!), apoi il rog pe admin sa stabileasca inca de pe acum conditiile in care te poti intoarce. Oricum, sa le dai amicilor oarece reper sa stie unde poti fi gasit. In ce ma priveste, ti-am zis: fie aici la Atomium, fie la vreo manastire bucovineana, doar acolo merg cu tine… La Gobleki Tepe, duca-se mikidutzu ala care te tot ispîteste !!!

  • 75
    radu voina :

    Am impresia ca va adresati altei persoane, domnule CCC, nu tin minte sa ma fi considerat vreodata drept unic depozitar al adevarului si niciodata nu voi face din credinta mea un instrument de constrangere.Dimpotriva am afirmat ca fiecare este liber sa creada cum doreste si nu am sustinur superioritatea mea pe baza acestei credinte.Va rog frumos sa nu ma condundati cu d-na Gabriela, sincer am un mare respect fata de tot ce inseamna cultura si civilizatie si nu sunt de acord ca in virtutea unor principii de morala prost intelese sa intervin in viata unei comunitati contribuind prin aceasta la chiar extinctia acesteia.Este un Dumnezeu care face sa rasara soarele si peste rai si peste buni si nimeni nu m-a facut pe mine judecatorul celuilat si cu atat mai mult nu mi-a dat dreptul sa intervin activ in a-i modifica traiectoria potrivit conceptiilor mele.
    Iar pentru dumneata , domnule Oier: daca esti oaie adevarata vei sti cine este lupul si te vei feri de el. Lupii nu se ating de oile lui Dumnezeu pentru simplul motiv ca nu au nici o putere asupra lor.Exista un psalm, daca nu ma insel e vorba despre Psalmul 91, in care se spune clar ca si de vor cadea o mie alaturi de ei sau zece mii la dreapta celor ce se incred in Domnul de ei nimic nu se va apropia. Daca dumitale iti este frica s-ar putea foarte bine sa ai motive temeinice.Poate ca la o privire mai atenta s-ar putea descoperi un impoostor sub sarica de baci la oi.
    Toata stima, domnii mei!

  • 76
    CCC :

    Domnule Radu, v-am dat un raspuns de principiu la intrebarea pusa, nu v-am acuzat de nimic. Ce mai pot scrie cand argumentul de baza al Oierului si Gabrielei este ca ceilalti sunt rai doar pentru ca sunt diferiti de ei? Nu pot decat sa va urez sa puteti duce dulcea povara a indoielii si a autocriticii. Daca sunteti credincios nu risipiti darul intelegerii. V-ati castigat dreptul de a descoperi lumea, de a pune intrebari, dar pe care cei ca oierul v-il neaga. Ce diferenta este intre el si un aparatcik stalinist, cat timp amadoi vor sa iti impuna ce sa crezi si cum sa crezi?

  • 77
    CCC :

    Gabriela, nu iti era mai simplu la post 72 sa recunosti ca nu stii nimic in detaliu despre celelalte religii? Ce legatura are pornografia cu shintoismul sau jainismul de exemplu? Tot aduci in tema cultul lui Moloch. Ai fost macar curioasa sa afli cand si de cine era practicat? Ai fost curioasa sa afli ce rol a avut asupra evreilor? Ai fost vreodata curioasa sa afli cand si din ce cauza au devenit evreii monolatri? Gabriela, poate ai puterea sa intelegi ca acuzi in totala necunostinta de cauza.

  • 78
    CCC :

    Mutumesc Oierule, am inteles: tu refuzi dreptul la a pune intrebari.

  • 79
    Oierul :

    Domnule Radu voinea, iti zic cu bucurie “bun regasit” ! Sunt aproape sigur ca ai trecut testul de carcotas naravas ! Ramai deci o persoana simpatica si de baza pentru o groaza de dezbateri fara noima pe aici pe pasunea asta larga – pasi.ro !
    Iata cateva lucruri pe care ti le reamintesc:
    - conform unui anume principiu inca neinmatriculat, toti bacii sunt impostori(sau im-pastori !), iar cei care nu sunt, ii facem! Baciul de fata scrie – am repetat si mi-am asumat asta – din prisma unui om fara licente si doctorate, fara teologie si filozofie incrustate-n el, ci in graiul taranului hatru si naiv deopotriva, in doaga lui, de mintea lui, a taranului-ciobanului.
    - efortul lui Cornean Darius de a transborda discutiile de aici pe un fagas moral-crestin sunt laudabile, dar nu vad vreo sansa de reusita atata vreme cat unii ca tine sar sa-i planga pe umar celui care de ani buni de zile nu face altceva decat cauta sa incuie orice minte care se deschide spre Evanghelie; el nu pune intrebari (cine v-a serbezit de cap sa credeti asta ?), el baga strambe si intinde curse, porefacandu-se ca ar fi interesat, precum le-a zis Irod magilor sau fariseii Mantuitorului, iar voi il luati drept etalon de fundamentare a credintei… Care credinta ? Care fundament ?

    -Ia uita-t si tu nene in amonte si vezi cam de cate ori ma baga ccc-istu cu capu-n chietre si ma duce pe la Ierihon si Maciu Pichu si Crakatau, Ham-am-ham-miau-miau si Gobelchi Tepe, doar, doar m-o ametzi si rataci de la credinta sfintilor si apoi ma cara el in carca la ponorul mikidutzilor.
    – pe un blog-site unde accesul este larg, aproape nelimitat, calitatea postarilor si discutiilor are de suferit, drept care am renuntat de mult sa am pretentii academice; si nici macar nu am cum sa va iau in serios pe cei care ma afurisiti si aburiti si… cum ai zis ? impostoriciti, sarcarica-riciti… (?!)
    Domnule ccc,
    Mai vorbim, mai ales despre lucrurile credintei, despre vremurile ce-au sa vina sa inspaimante lumea, despre mantuirea noastra de obste si despre rasplata ascultarii de Hristos, despre taina rasplatirilor eterne.
    De intrebarile nebune m-a invatat Sfanta Scriptura sa ma feresc; asta cu mult inainte de a-ti intrezari scufitza.

  • 80
    Oierul :

    Multumesc moderaztorule, ca ma intelegi si imi permiti sa-i raspund tovarasului ccc referitor la ponoslurile si barfa ce dezvolta in Coment 76:
    Ogoaie-te, bre. Poti sa iei la puricat o mie de comentarii oieresi si zakeiesti si nu vei vedea nicaieri vreun exclusivism. Niciodata nu ti-am lezat nici un drept, nu te-am exclus de nicaieri, nu te-am tembelizat, autistificat, schizonfrenizat, stalinizat, hitlerizat, ceausescizat, nici macar nu te-am penticostalizat!
    Ai facut-o tu cu varf si indesat.
    Eu am facut ce fac si acum, m-am aparat si ti-am demontat, fara nici un artificiu, mecanismul chietrelor tale pe care vrei sa-l pui in locul credintei noastre. Asta ti-am zis si ti-am repetat, dar nu m-ai ascultrat: sa te pocaiesti, ori sa te calugaresti, ori sa treci in tabara celor cu care te asemeni si te potrivesti, ca pe noi aicea doar ne ispitesti. Uite iti zic si acuma: Nene ccc, sa traiesti si sa te pocaiesti !
    Nu te mai vaicari ca nu te-a urat si nu te uraste nimeni de pe-aci.

  • 81
    CCC :

    Oierule, oamenii sanatosi la minte cauta sa isi inteleaga istoria din acele pietre. Tu o negi si o stergi. Mai simplu, vrei sa faci re-educare. Au mai fost unii care au incercat asta. Poti sa invoci cate credinta iti tine gura, cat timp procedezi cum procedezi ca un aparatcik te voi considera un aparatcik. Ori poti sa te aliezi cu talibanii care au aruncat in aer statuile lui Buddha pe care le considerau satanice. De ce erau satanice nici ei nu ne puteau spune, dar ce conteaza cand vointa credintei este mai puternica decat argumentul?

  • 82
    Oierul :

    Maestre ccc-citeste, ori mai nascoceste,
    Ti-am tot spus si repetat; oare va fi necesar si a mia oara ? Pasiunea ta pentru arheologie si paleontologie si geologie si ce-o mai fi sa fie, este precum era a mea cu scaldatul in garla ! Ce legatura au astea cu credinta sfintilor ? Ce legatura au ?
    Cum poti tu pune la indoiala sentimentele si curatia cugetului unui semen al tau, care nu viseaza Zidurile Ierihonului, ci ale Ierusalimului si nu face insomnii pentru Gobelki Tepe, ci vegheaza asupra caii lui sa n-o ia razna pe urmele intunericitului ? Cum ?
    Oare vrei sa-ti povestesc iara de Socola si Spitalul 9 ?

    Cui ii este greu sa inteleaga ca flatarile anc-ului, sacristei, a lui carmen si mai nou si dl radu voinea sunt doar paleative ??? Ei te saruta pe obrajorii amandoi, ca sa te vindece acolo unde te-a bibit gabitza si baciucul de la oi.
    Cum bine vezi domnita asta imi spune mie ca-s prost crescut si prost educat, iar tie ca esti prost orientat. Ce sa-i faci lumea asta din prostime ii mai mult facuta. Vestea buna, insa, este aceasta ca pe calea neporihanirii, nici cel fara minte nu rataceste (Profetia lui Isaiia)
    Nu te mai plange si nu mai boci; mai bine hai sa ne-ntelegem omeneste cat mai stam pe-aci.
    poti sa-mi zici si aparapaptricic, ca si asa nu stiu ce-nseamna ! Doar ca trebuie sa intelegi si sa accepti ca nu fac re-educare cu tine si nici cu nime’, ca nu-mi cetesc istoria in chietre, nici la templele pagane, nici in manuscripte si tablitzele sanscrite.
    Pe tine chiar nu te lasa sa dormi linistit in patul tau, langa nevasta ta, cu copii tai faptul ca eu si altii mii si mii, credem in Dumnezeu si nu in rastalmacirea chietrarilor tai ?! Incep sa cred ca problema ta e serioasa si grava, draga ccc !!!

  • 83
    CCC :

    Nu Oierule, tu iei un mesaj bun si reinventezi o realitate convenabila scopurilor tale. Manipulezi. Poate ajungi odata sa intelegi de ce un om cu simt critic nu va adopta limbajul de lemn al neoprotestantilor de fatada ca tine. Este simplu, poti sa ascunzi cate gaunosenie vrei sub el. Un om integru nu fuge de realitate, o accepta fara sa se schimbe din punct de vedere al valorilor fundamentale pe care le impart toate religiile traite conform mesajului lor fundamental.

  • 84
    Zakeu :

    ARATA-TE UNUI DUHOVNIC, CCC-ULE !
    Este tot ce mai putem sa-ti spunem din campie, din pustie din copac si de la stana, chiar daca nu-ti este asta pe plac…
    De exmplu, arhimandritul care l-a spovedit pe fratele Florin Ianovici pe cand il bantuiau intrebarile si necredinta, ar fi una din cele mai indicate persoane.
    Poti, insa, apela la oricare din oamenii credintei, cu conditia sa nu-ti alegi chiatra de marturie, sa nu te legi de chiatra is sa nu legi chiatra de chisoarele tale… Va trebui sa treci marea necredintei, s-o strabati si sa ajungi pe celalat mal. Tu chiar nu vrei sa intelegi ca bolovanii si stancile ce tot clamezi te trag la fund si garantat te ineaca ? Mare pacoste a cazut pe tine, biata fiinta nemantuita !!!
    Si in plus, satana te atzatza impotriva celor ce ti-ar intinde bucurosi o mana de ajutor – Doamne nu-i tine in socoteala aberatiile !

  • 85
    CCC :

    Zakeu, tu ai credinta cat un teleevanghelist. Tu nu recunosti dreptul omului la intrebare, te erijezi in judecator si amesteci borcanele ca un impostor.

  • 86
    gabriela :

    Stii ce legatura vad eu intre aceste culte pagane si pornografie? Nebunia. Atunci cand te joci cu oamenii, fie inoculandu-le frica, chinuindu-i si apoi omorandu-i, fie profitand de nevinovatia si inocenta unui copil, abuzandu-l, fie profitand de curiozitatea unui tanar, oferindu-i mizeriile pornografiei,desfigurandu-l psihic pentru tot restul vietii, faci acelasi lucru. Raul are mai multe fete, dar un singur mentor.

    Nu putem scapa de bipolaritatea lumii noastre; ori ce lucru este ori bun ori rau, iar aceste religii, in opinia mea, sunt excretabile.

    Ce detalii ar trebui sa stiu despre celelalte religii? Sa le gasesc scuze pentru sacrificiile umane? Ti-am repetat de n ori ca informatiile mele referitoare la unele practici religioase le am din documentare. Ce ar trebui sa fac? sa devin guru ca sa am dreptul sa resping o religie pagana?

    Daca asa postezi tu referitor la dreptul meu de a-mi exprima parerea fata de alta religie, ar trebui sa iti opresti, din bun simt, orice comentariu referitor la religia crestina. Sau crezi ca daca ai fost botezat fara sa stii sau ai crescut si cunoscut tangential o forma de religiozitate pe care altii ti-au prezentat-o a fi crestina, ai dreptul sa te consideri un cunoscator? Esti total afon in ce priveste religia crestina. Ceea ce stii tu despre ea e cam ceea ce stiu eu despre celelalte.Asa ca ar fi bine sa ne oprim de la alte comentarii.

  • 87
    CCC :

    Gabriela, cultul lui Moloch a fost practicat acum 3000 de ani. Tu compari valoarea pe care o dam vietii azi cu cea de atunci? Ma opresc din cauza modului penibil in care intelegi sa tratezi lucrurile. Eu cel putin ti-am probat afonia.

  • 88
    niku oltean :

    Parerea mea e ca va pripiti in a va spune parerile critice fata de pastorul Gog Lazar, macar ascultati atenti perspetiva profetica 2012 si apoi discutati pe marginea acestui subiect. Si denigrarea unui slujitor al altarului e un pacat in fata lui Dumnezeu!

  • 89
    Corneliu :

    A denigra un om , oricare ar fi el e pacat ,a lua atitudine in fata unor invataturi false ,eretice e o responsabilitate ce revine oricarui fiu al” Imparatiei” .
    Lansarea ideii potrivit careia A.D.N.-ul uman ( a fost,in cazul uriasilor din V.T .)poate fi “combinat ” cu A.D.N.-ul dracilor (?)este total nefondata si nebiblica ,o erezie impotriva careia crestinii din primele secole ar fi convocat un conciliu international pentru a o combate .

  • 90
    Corneliu :

    Desigur ,a lua atitudine ,nu inseamna a “desfinta ” pe cineva ,a arunca la “gunoi ” tot ce a facut sau spus o anumita persoana ,inseamna doar a-ti exprima punctul de vedere in acel domeniu si cel putin personal sa refuzi a merge in directia respectiva ,sa refuzi a imbratisa ,a impartasi un anumit concept ,pot si ar trebui sa doresc a deschide si “ochii ” altora dar fara a face presiuni si in dragoste

  • 91
    Aussie :

    Satana este un mincinos… ISUS HRISTOS ESTE DOMNUL!
    Nu va mai certati sa va aratati roadele firi pamantesti si incercati sa vorbiti cu psalmi. Daca vreti sa va dati parerea despre perspectiva profetica 2012 nu va opreste nimeni dar aveti grije ca vom dea socoteala pentru ori ce cuvant nefolositor si nu ne sta nici bine ca crestini sa ne certam intre noi. Domnul sa va binecuvanteze pe toti si sa va faca sa va dati seama de ce duh sunteti calauziti…

  • 92
    Videscu Felicia :

    Si eu sunt o femeie necasatorita, si raman in locul pe care mi l-a destinat DUMNEZEU.Ref. la toate comentariille, pot sa spun doar, nu eu ci CUVANTUL, si este valabil si pentru(atentie la ghilimele) “perspectiva profetica 2012….”, amintesc doar de 1 Petru 4: 10,11, acuma verific N. T. si nu este prima persp. profetica departe de BIBLIE, sincer imi pare rau de o astfel de cunostinta, mai citim si noi BIBLIA, si multumim DOMNULUI, avem si noi calazirea DUHULUI SFANT,ca sa deosebim lucrurile si sa nu ne lasam purtati de orice vant de invatatura, cum zice Pavel, si sa revedem si 1 Corinteni 2, si Efeseni 2 cu 20,
    Inchei cu Efeseni 6 cu 24, si fiindca este CUVANTUL pot sa scriu spre SLAVA LUI DUMNEZEU AMIN
    Pentru fr.Remus am doua versete Galateni 3:28, si Coloseni 3:12, CU RUGAMINTEA SA NU MAI GENERALIZEZE, desi trebuie sa recunosc totusi ca doamna Carmen nu a avut un ton potrivit unei surori in DOMNUL, aratand ca nu are simtiri cumpatate despre sine, cum zice Romani 12 cu 3, o rog sa-si aminteasca de smerenia Domnului ISUS,si sa se analizeze in lumina Cuvantului din Romani 12, caci daca am aplica Romani 12 in vietile noastre ar veni DOMNUL ISUS mai repede,
    MARANATA

Tu ce părere ai?