Societatea Biblica din Romania

Ce preţ mai are virginitatea?

Ce preţ mai are virginitatea?

Evenimentul Zilei de azi publica un articol care mi-a starnit interesul:

“Ce preţ mai are virginitatea?”

 

Sunt prezentate influenta culturii, influenta morala dar si normele contemporane asupra subiectului.

 

Daca si “crestinii nepracticanti” au astfel de dileme, cred ca Biserica trebuie sa isi exprime cat se poate de ferm pozitia in aceasta directie.

 

Sfantul Pavel spune:

“Căsătoria să fie ţinută în toată cinstea, şi patul să fie nespurcat, căci Dumnezeu va judeca pe curvari şi pe preacurvari.” [Evrei 13:4]

 

Care este parerea voastra despre subiect?

Cititi va rog acest articol aici si apoi veniti inapoi pentru a va exprima parerea:

http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/821390/DEZBATERE-Ce-pret-mai-are-virginitatea/

1 Stea2 Sele3 Sele4 Sele5 Sele (4 vot(uri), medie: 5 din 5)
Loading ... Loading ...

  • 1
    Ana-Maria :

    Am citit si comentariile la articolul original si cred ca sunt relevante.
    Predomina societatea laica, si aceasta nu pune pret pe virginitate ci dimpotriva, pe experienta.
    In privinta asta autorul articolului nu cred ca a studiat suficient problema. Majoritatea cuplurilor (peste 90%) au o perioada de concubinaj inainte de casatorie.
    Poate ar trebui sa fii facut in prealabil un sondaj: Cati ati fost virgini in noaptea nuntii? Si cati v-ati casatorit cu primul partener sexual? Ar fii tras alte concluzii cu siguranta.
    In bisericile crestine, situatia e schimbata (dar nu mult si nu pentru mult timp).
    Pentru ca timpurile se schimba odata cu moda.
    Si se poarta “prieteniile” care nu se stie precis pana unde merg. Mie mi-a fost jena sa intreb ce face un prieten crestin cu prietena lui crestina: Se saruta? Se pipaie? Au relatii sexuale? In America in unele biserici “crestine” relatiile sexuale premaritale nu sunt pacat daca urmeaza sa se casatoreasca.
    Categoric ca nu au nunta fixata caci altfel s-ar numi logodnici, nu prieteni.
    Iar in biserici care se marita primele?
    Cochetelele, nurliile, gen ochi alunecosi, inima zburdalnica.
    Si mai nou se poarta divortul pentru ca oricum nici divortatii nu stau mult pe tusa necasatoriti.
    Virginitatea? Da, are pret. In ochii Lui Dumnezeu!

  • 2
    elisabeta :

    este o min une si mai mult decat atat este binecuvantarea Domnului sa ramai in ascultare de el si sa te pazesti curat,cred ca virginitatea este un lucru frumos si plscut pentru ca are o importanta f mare ca atunci cand iti pastrezi acest lucru inafara casatorie te simti curat si sfant.as dori ca Romania sa fie o tara crestina care sa aleaga lucrurile frumoase si sfinte.

  • 3
    BH :

    nu exista moneda sau metale pretioase pt. a plati ‘recompensa ) virginitatea !

    este darul suprem ,mai ales pt.domnisoare care poate sa-l ofere

    partenerului de viata

    este TOTUL

  • 4
    Mihai Chiriguţ :

    si pentru barbati nu-i??? tu zici “mai ales pentru domnisoare”

  • 5
    BH :

    ASA SPUNE BIBLIA

    FERICE DE OMUL CARE VA GASI O FEMEIE CINSTITA……………..
    ………………………………….
    BARBATUL VA DA O CARTE DE DESPARTIRE DACA……………….
    ………………………………………………………
    ………………….
    FEMEILE MERGEAU CU SEMNELE FECIORIEI LA PREOT……………
    ………………
    citeste in BIBLIE draga MIHAI
    VREI SI VERSETELE …..!

  • 6
    BH :

    aici se poate spune multe ……….

    vor fi una !
    ………….
    intodeuna femeia se va gandi la primul care……
    cum poti sa iubesti si sa dormi in pat cu una care sa culcat cu ………..
    cum a facut cu tine asa va face si cu altii,si invers !

  • 7
    BH :

    femeia nu gandeste ca un barbat
    daca un barbat a avut o aventura ,el poate sa uite asta repede
    femeia nu uita ,ia cauta cum sa -l cucereasca pe barbat,si nu scapi prea repede si usor
    la barbat dragostea intra pe ochii”(ce vede)
    la femei dragostea intra pe urechii(ce o minti ‘la ureche)
    …………………………………………………..
    ………………………………………………….
    un proverb spune
    femei sa nu-i ceri credinta, sa nu-i creezi ocazii
    …………..

  • 8
    BH :

    si cel mai important lucru………

    va face comparatie
    intre parteneri !
    ……………..
    …. o sa sara cu gura Evele…
    ……ca asa si pe dincolo…
    ………………………………………………………
    intre DA si NU la FEMEIE ESTE ASA DE MICA DIFERENTA CAT UN FIR DE PAR
    ……O FEMEIE CARE SA CULCAT SI CU ALTCINEVA IN AFARA DE SOTUL EI(am spus sot)….a fost si este o C-U-R-V-A…………………………………..

  • 9
    BH :

    VALABIL SI PT.BARBATI !

  • 10
    George W.Galis :

    George W.Galis.-Castitatea(Virginatatea)este o virtute.In
    Istoria Biserici Crestine sint foarte multe femeii cari au
    fost un exemplu,cari din tinerete au avut aceasta virtute de
    a fi credincioase lui Dumnezeu,si dupa casatorie au fost
    credincioase sotilor lor.In spiritul acesta trebuie sa ne
    crestem copii nostri dela fradega virsta cind putem purta o
    discutie cu ei si ne pot intelege.Un tata l-a intrebat pe
    fiul lui de 14 ani:”tie ti-ar place sa sarute pe viitoare ta sotie un alt baiat?Copilul a raspuns: nu mi-ar placea.Atunci
    a spus tata lui nici tu sa nu saruti nici o fata,decit pe
    ceiace va deveni sotia ta.Aici in USA,sau format cluburi
    crestine frecventate numai de cei”ce asteapta pina la casato-
    rie.”-Cum i-si va tine tinarul cararea curata?Indreptindu-se
    dups Cuvintul Tau.-Psalmul119:9-Mihai ai lansat o tema uitata.

  • 11
    Sorin :

    Cred ca este o exagerare si un mit nascut cu ajutorul mass mediei: nu mai este nimeni virgin, toata lumea o face. Poate sunt o parte care nu o fac din pudoare, altii din convingere, altii ca ii piseaza parintii,altii findca n-au gasit. Si mai sunt si persoane de astea care se lauda, pentru a nu se lasa mai prejos decat altii. Fara indoiala ca a capatat o mare amploare fenomenul. Crestinii ar trebui sa zica asemenea acelei fete: noi putem fi oricand ca voi, dar voi niciodata nu mai puteti fi ca noi!

  • 12
    gabriela :

    Am intrat intr-o disputa pe tema virginitatii inainte de casatorie pe un ziar laic. o fata de 30 ani spunea ca este virgina si singura si nu stia daca are valoare sacrificiul ei sau daca ar trebui sa continue dupa acest principiu sau nu.

    Multi postau ca ar fi nesanatos, ca barbatii nu apreciaza acest cadou si ca e o prostie sa te casatoresti cu cineva fara sa incerci inainte daca te potrivesti sau nu cu el.

    Eu am spus atunci si spun si acum: vremurile bunicii in care tinerii isi pastrau mai mult ca acum virginitatea, cam dispar, dar culmea, daca tot incearca tinerii inainte de casatorie compatibilitatea , de ce e tot mai crescut numarul divorturilor?

    Eu cred ca pacatul e cel care distruge familia iar o casatorie intemeiata pe pacat e un dezastru inainte chiar de a incepe.

    Eu nu as fi acceptat sa ma casatoresc cu un baiat “trecut pe la altele” pentru ca un barbat care nu se infraneaza in fata tentatiilor in tinerete, nu o va face nici dupa casatorie. Asta e principiul meu: nu ma pot pastra pentru casatorie, nu imi voi pastra nici casnicia curata. Chiar daca pare dur ceea ce spun,sunt tot mai multe infidelitati intre “crestinii neoprotestanti”, chiar daca numarul divorturilor este mult mai mic decat ele.

  • 13
    BH :

    virginitatea se poate pierde ,

    nu numai cu un partener
    o femaeie sau un barbat ,daca inainte de casatorie a practicat mas…batia” mai este virgin ?
    SAU NUMAI X.X ORAL
    sau CASATORITI FIIND SE GANDESC LA ALTCINEVA IN TIMPUL ACTULUI X….L
    statisticile spun ca la oamenii sanatosi ,mas….atia este 100%100
    ATUNCI CUM RAMANE CU VIRGINITATEA ,,,?

  • 14
    BH :

    DESPRE CE VIRGINITATE ESTE VORBA ?

    EXISTA VIRGINITATEA ” IN CARE FEMEIA SI BARBATUL INAINTE DE CASATORIE SUB NICI O FORMA SA NU ADUCA PREJUDICIU VIRGINITATI ?

    DECI SUB NICI O FORMA

    CRED CA SANT INTELES CE VREAU SA SPUN

    SA RIDICE MANA SUS CA SA-L VAD !!!!!!!

    cred ca nu este acesta ultimul comentariu ………….
    NU SE ACEPTA MIN-CI -NO -SII !

  • 15
    BH :

    care este pozitia bisericii cu privire la virginitate !

    sau problema se pune ,intre mine si Dumnezeu

    sau este cum te tai la un deget !

  • 16
    George W.Galis :

    George W.Galis.-”Fugiti de curvie!Orice pacat,pe care-l face omul,este un pacat savirsit afara din trup;dar cine curveste,
    pacatuieste impotriva trupului sau.”(1 Corinteni 6:18)
    “Maria a zis ingerului:”Cum se va face lucrul acesta,fiindca
    eu nu stiu de barbat.?”(Luca 1:34)
    “Voia lui Dumnezeu este sfintirea voastra:sa va feriti de
    curvie;fiecare din voi sa stie sa-si stapineasca vasul (trupul)in sfintenie si cinste,nu in aprinderea poftei,ca Nea-
    murile,cari nu cunosc pe Dumnezeu.”(1 Tesaloniceni 4:3-5)
    “Caci Dumnezeu nu ne-a chemat la necuratie,ci la sfintire.”
    (1 Tesaloniceni:4:7)
    Pe noi crestini ne intereseaza ce zice Scripturile,nu ce ne
    spun statisticele,cari au menirea sa duca in eroare,cari
    vor sa spuna:”vedeti si voi sinteti ca noi,si in felul
    acesta sa acceptam modul de viata si standardele lumii.”

  • 17
    emanuel :

    frati si surori toti avem multe de spus dar asa cum scrie si in Biblie Cum i-si va tine tinarul cararea curata?Indreptindu-se
    dups Cuvintul Tau Domnul sa ne lumineze Amin si pe mine cea mai placuta Cale estea a Domnului; ” Eu sunt calea, adevarul si viata… Domane ai mila de noi Amin

  • 18
    BH :

    nu prea se inghesuie virginii ‘ la com. !

    Doamne ai mila de noi,

    ca noi facem ,tot ca noi !

  • 19
    Ana-Maria :

    Sa inteleg ca te dai virgin, B.H. ?

    Nu de altceva dar mai sus pareai mai tolerant cu nevirginitatea masculina comparativ cu cea feminina.

    :)

  • 20
  • 21
    STATISTIC :

    Acum,pe mine nu m-au luat la nici o statistica…
    Desi amindoi[sot,sotie am fost virgini la 33 si,respectiv,26 ani]
    Asadar…nu toti se masturbeaza,fac sex oral,petting,mingiieri excitante, sarut frantuzesc,americanesc,paulin[sarutari...[ne]sfinte…etc.
    Mai sint 7000 de oameni consacrati…
    Ca doar n-a murit Hristos in zadar.
    Si…ca sa pricepeti ca e un coment obiectiv,cunosc statistica medicala[sic!]lucrez in domeniu.
    Si Freud si Jung si acolitii voiau sa ne convinga…statistic…ca,,de la sex ni se trage bolunzia[eufemism pentru,,insanity"]

    Adica,

    ,,toooooti

    e normali pina

    AJUNGI SA-I CUNOOOOOSTI”

    Dar statisticile lor erau pe loturi de nevrotici,disperati,depresivi,femei obsedate,nimfomane,ratate.
    Asa ca…intre asa zisa stiinta,statistica medicala sau nemedicala,sondaje de opinie si…realitate e o diferenta de…ani lumina[vezi...teoria relativitatii...E=mc la patrat,dragilor...]VIRGINITATEA RAMINE STANDARDUL DE AUR AL LUI DUMNEZEU.SA VA AJUTE DOMNUL SA GRIJITI DE MINTE,DE CE II DATI SA RUMEGE:,,GUNOI INTRODUCI,GUNOI OBTII”.
    E fenomenul GIGO,informaticienii il cunosc,ce introduci in programul computeruluyi,aia GASESTI DUPA …20 DE ANI,VORBA LUI Dumas[si a lui IOAN CIOBOTA din articolul cu pricina,dati link,merita polemica fundamentalisto-liberala...pe tema apropierilor [ne]permise,dansului patimas,conventii sociale,banchete[ne]lumesti,etc.]

  • 22
    o_fata :

    buna la toti:) in zilele in care traim, societatea noastra este una care traieste in placerile lor, fiecare om cauta sa fie multumit…sa se simta cat mai bine, dar ei uita ca undeva Sus in Ceruri este un Dumnezeu care ne iubeste enorm de mult…uita de Biblia, Cuvantul Sfant, unde noi avem raspunsurile oricarei probleme, uita de modelul Sfant, Isus Hristos pe care noi trebuie sa il copiem in viata noastra si sa incercam sa traim asa cum a trait si El…
    ceea e ce grav si dureros este k si noi, tinerii crestini copiem lumea si ce face ea in loc sa implinim Biblia, sa ne pastram trupurile noastre curate, care sunt temple ale Duhului Sfant asa cum le numeste Biblia….
    Dumnezeu sa aiba mila de noi, El sa ne ajute sa traim asa cum El ne vrea, sa fim sfinti k sa ajungem la El in Cer!
    fiti binecuvantati!

  • 23
    carmen- alina :

    EU? AM O INTREBARE ?DUMNEZEU A LASAT LA ALEGEREA NOASTRA PROBELEMA INTIMITATI NOASTRE .ESTE ALEGEREA NOASTRA CE VOMM FACE.ATENTI SI ADAM SI EVA AU ALES SI NE COSTA PE TOTI ASTAZI .EU CRED CA UNUI BARBAT II PLACE SA ISI STIE VIITOAREA SOTIE VIRGINA.
    DAR CHI

  • 24
    carmen- alina :

    DAR CHAIR DACA TRAIM IN LUMEA ACEASTA TREBUIE SA FIM ATENTI.TENTATIA ESTE MARE!
    INTR-O REVISTA CRESTINA SE PUNEA PROBLEMA DE SEX IN GRUP SAU SEX ORAL.
    CUM ESTE POSIBIL LA NISTE CRESTINI SA SE DISCUTE CEVA DE GENUL ACESTA.

  • 25
    carmen- alina :

    II DAU DREPTATE DOMNULUI BH

  • 26
    carmen- alina :

    CRED CA ESTE TRECUT .PRIN PROBLEME

  • 27
    NELU :

    SALUTARE .
    ESTE PENTRU PRIMA DAT CIND INTRU AICI.
    SUNT UN PIC SOCAT DE COMENTARIILE VOASTRE.
    - NU SE SPECIFICA IN BIBLIE SFINTUL PAVEL
    - PORUNCA A 10 SPUNE SA NU POFTESTI.
    - DACA OCHIUL TAU TE DUCE IN PACAT SCOATE-TIL
    - CHIAR DACA TE AI GINDIT LA EA AI PACATUIT
    - VA TI INTREBAT DACA ISUS ERA IN LOCUL MEU CUM REACTIONEAZA ,NU CONTEAZA IN CE SECOL TRAIESTI ,SI IN TRECUT ERAU TENTATIILE F .MARI.
    - PE SAMSON FEMEILE L-AU DISTRUS.
    - RUGATIVA NE INCETAT
    - AVETI CREDINTA IN MINE ZICE ISUS
    - IN CUPLU SUNT LUCRURI-LE LOR,
    ASTEPT IDEILE VOASTRE.PE CURIND

  • 28
    gabriela :

    Fie ca e vorba de pacate savarsite in trup, fie ca e vorba de altfel de pacate, cred ca toti ar trebui sa ne ferim de ele. Oriunde am merge in lumea asta, vedem ca pe pamant avem tot felul de neajunsuri si asta ne confirma ca aici, niciodata nu va fi perfect. E normal sa fie asa, pentru diavolul e cel care e inca stapan aici.

    Eu zic sa ne concentram fratilor pentru castigarea unei lumi mai bune.Nu cumva umbland dupa implinirea poftelor pamantesti sa pierdem vesnicia. Nu de alta, dar placerile de o clipa de aici nu sunt vrednice sa fie puse alaturi de slava viitoare.

  • 29
    MISU :

    DA DRAGA GABRIELA DAR CE FACI CIND AI UN BARBAT IN FATA TA ?
    SI LAI SI DORIT DE MULT.AI GRIJA
    CONSTIINTA……..

  • 30
    MISU :

    DOMNULE BH CREZI CA MAI GASESTI FETE MARI ASTAZI.PAI CELE CRESTINE ASA ZISE ELE CRESTINE SUNT TERMINATE .NICI ELE NU STIU DE ELE.
    TELENOVELE AU TERMINATE MULTE FETE .
    ELE ZIC C ASUNT CUMINTI DARCU GINDUL LA ………

  • 31
    MISU :

    PENTRU GABRIELA ,SUNT CUMVA PACATE SAVIRSITE IN TRUP .CARE SUNT ACELEA,
    ?

  • 32
    gabriela :

    Si barbati si femei trec prin fata noastra in fiecare zi, dar asta nu constituie pentru mine o ispita. Depinde la ce te gandesti cand privesti omul din fata ta.

    De dorit eu nu doresc nici barbatul care nu e al meu, nici casa vecinului. Eu am invatat sa ma multumesc cu ceea ce am.

    Daca trec “pasarile” de-asupra capului, nu e nici un pericol. Daca isi fac cuib, e vina mea.

    Nu putem scapa de resonsabilitatea alegerilor noastre, oricat ne-am eschiva cu sloganul”sunt om, deci sunt supus pacatului”

  • 33
    gabriela :

    Da , sunt pacate savarsite in trup(curvia de exemplu) si pacate inafara trupului( minciuna de ex).

  • 34
    BH :

    telenovele”

    sunt mai periculoase cu MULT decat filmele POR-NO

    te invata cum sa minti,cum sa ascunzi adevarul,cum sa inseli partenerul……………………………………………
    …………………………………………………….
    si lucreza in subconstient ‘
    acest tip de filme sint foarte periculoase pt. toata lumea
    nu conteza ca este crestin sau nu !

  • 35
    gabriela :

    Misule, tu probabil ai cu8noscut fete pocaite la fel ca tine. O fata pocaita cu adevarat, de obicei isi cauta un prieten pe masura ei.

    Iar in alta ordine de idei, la ce se gandesc fetele sau oamenii in general, nu poti sti tu. Poate ai doar o banuiala, dar de stiut, nu sti sigur. Dumnezeu e singurul care cunoaste gandurile oamenilor, ganduri pentru care poti fi chiar pedepsiti de Dumnezeu.

  • 36
    gabriela :

    Nu mai exagera, BH! Ca nu esti de acord cu telenovelele e una, dar nu o lua la vale cu afirmatiile.

    Si apoi, daca telenovelele sunt asa de periculoase, atunci inseamna ca ar trebui sa postam total impotriva televizorului pentru ca, pana la urma, si desenele animate te invata la violenta.

  • 37
    BH :

    CINE SE UITA SI URMARESTE ACESTE SERIALE SUNT FOARTE PRDISPUSI LA INTRIGA SI A-DUL-TER.

  • 38
    BH :

    vizionare placuta !

  • 39
    BH :

    televizorul este o fereastra deschisa spre lume !
    “”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”"”
    SODOMA SI GOMORA NU A AVUT TELEVIZOR SI NICI INTERNET

    SI NICI CEI INAINTE DE NOE

    ATUNCI CE FACEM !

  • 40
    BH :

    TOTI O SA DAM SOCOTEALA DE TIMPUL PIERDUT !

  • 41
    MISU :

    Gabriela ,am cunoscut fete si crestine si necrestine .
    Sti care sunt diferenta intre ele ca cele necrestine sunt mult mai serioase .
    iti spun din experienta.
    fete le intreaba intr-o seara cum vede biserica despre sex oral.
    Tugasesti normal gabriela ca niste fete crestine sa puna asemenea intrebari.
    merci MISU

  • 42
    MISU :

    trebuie sa fim f intelepti.la alegerea tv

  • 43
    MISU :

    Dragi mei citeam intro carte :Nu este normal ca un barbat cu o femeie sa se uite impreuna la un film .
    femeile sunt mult mai visatoare ca barbati.
    atentie unde de abia zareste un barbat o feeie a vazut deja demult.

  • 44
    MISU :

    femeile au distrus lumea…………

  • 45
    gabriela :

    Sodoma si Gomora nu au avut televizor si nici internet, dar diavolul avea si atunci in stapanire pamantul.Tv si net-ul i-au facut doar viata mai usoara.

  • 46
    BH :

    femeia a avut o socoteala cu dea-vo-lul si la scos dator!

  • 47
    MISU :

    Are dreptate BH despre telenovela
    Nu ca sunt BARBAT ,dar asa este
    Cunosc f multe cazuri despre acest gen de casnicie,sau destramat din cauza unor situati ne preluatesi discutate latimp.
    avenisefu si ii spune ca este f rumoasa sipesotul ei nu la auzit nici o data spunind asa .vezi asta.

  • 48
    gabriela :

    Cred ca nu conteaza prea mult daca esti femeie sau barbat, cand te uiti la tv. Femeia e mai visatoare si mai romantica de felul ei, dar asta nu inseamna ca e mai predispusa la pacat.

    Ce zice-ti de ceea ce am citit eu intr-o carte, ca barbatul se “aprinde” doar privind, la fel ca un bec pe care il aprinzi de la intrerupator, in timp ce femeia are nevoie de mai mult: de flori si vorbe frumoase, de dragalasenii si…timp. Ea e , in ceea ce priveste dragostea, asemeni unei sobe rudimentare, care se incalzeste greu.

  • 49
    BH :

    femeile sunt de doua feluri :

    unele pica’ mai usor !

    altele mai greu !

  • 50
    BH :

    uite aici ai dreptate gb.

  • 51
    gabriela :

    Cand ajungi in fata ispitei, conteaza ceea ce ai in inima. Daca Il ai pe Isus, poti fii tare; nu pt ca ai fi tu ceva, ci pentru El e cel ce traieste si lucreaza in tine.

  • 52
    MISU :

    Asa este BH femeile si pe noi ne scoate datori.

  • 53
    gabriela :

    Ce vine mai greu, tine mai mult :))

  • 54
    BH :

    altele mai greu …………

    totul depinde de TIMP si de imprejurari !

  • 55
  • 56
    MISU :

    OK Gabriela,dar unde este ISUS cind ,te gindesti la altul ,amintinduti de gesturile luisau de privirea lui
    .DOARISUS A FOST SINGURUL CARE NU A CAZUT IN PACAT.
    SI TI SI EU SUNTEMTENTATI ISPITEI.SI NU UITA SATANA TE LOVESTE ACOLO UNDE ITI PLACE MAI MULT.

  • 57
    BH :

    asteptarea este mai frumoasa decat implinirea

  • 58
    MISU :

    DECI VEZI :D

  • 59
    gabriela :

    Unii sunt mai vulnerabili in fata ispitei carnale, altii in fata altor ispite. Femeile, de ex, sunt mai vulnerabile in fata barfei, dupa parerea mea.

  • 60
    MISU :

    NU IMPLINITI POFTA CARNII

  • 61
    MISU :

    DACA INTREBI O FEMEIE CE AR PREFERA ?EA AR ALEGE UN BARBAT DECIT O BIRFA.

  • 62
    gabriela :

    Daca implinirea nu e pe masura asteptarii, atunci asteptarea a fost zadarnica. O astfel de asteptare e uratita prin implinire.

  • 63
    gabriela :

    Dar poate ca il alege pe barbatul care e dispus sa ii asculte barfele intai

  • 64
    MISU :

    BIRFA TRECE DAR BARBATUL RAMINE IN INIMA?ASA SUNT FEMEILE =))

  • 65
    BH :

    UN FRATE CARE A FOST CUR-VAR
    ”””””””””””””””
    CAND A FOST BOTEZAT A FOST INTREBAT DACA REGRETA

    FAPTELE DIN TINERETE !

    CUM SA REGRET FRATE PREDICATOR CEI MAI FRUMOSI ANI AI MEI

  • 66
    gabriela :

    Femeile sunt de multe feluri; la fel si barbatii. Dar femeia poate inlocui mai usor un barbat cu altceva, decat un barbat, care cred ca este obsedat de femei pana la adanci batraneti

  • 67
    BH :

    UN FRATE CARE A FOST …………..
    ”””””””””””””””
    CAND A FOST BOTEZAT A FOST INTREBAT DACA REGRETA

    FAPTELE DIN TINERETE !

    CUM SA REGRET FRATE PREDICATOR CEI MAI FRUMOSI ANI AI MEI

  • 68
    BH :

    cu ce altceva ?

  • 69
    gabriela :

    Putini barbati raman in inima unei femei. de cele mai multe ori e doar unul, dar sunt cazuri cand sunt poate 2 sau trei intr-o viata intreaga. Inima femeii e mult mai greu accesibila decat cred barbatii.

  • 70
    gabriela :

    Nu stiu, pentru ca eu inca sunt indragostita de sotul meu. Daca nu as fi, …poate cu o carte buna? :))

  • 71
    BH :

    CINE GASESTE O FEMEIE CINSTITA ?

  • 72
    BH :

    o femeie nu moare daca nu a cunoscut cel putin doi barbati

  • 73
    BH :

    mai BINE, un barbat barfitor si le are pe amandoua

    FEMEIA

  • 74
    BH :

    ma duc” in pat pt.ca ma asteapta o frumoasa femeie !
    ………………………………………………………..

  • 75
    George W.Galis :

    George W.Galis.-Tinerilor haideti sa vedem ce zice Scriptura
    de fete si femeii.Proverbele:”Cine poate gasi o femeie cin-
    stita?Ea este mai de pret decit margaritarele.Inima barbatu-
    lui se increde in ea….Ea deschide gura cu intelepciune,si
    invataturi placute Ii sint pe limba.Ea vegheaza asupra celor ce se petrec in casa ei,si nu mininca piinea lenevirii.Fiii ei
    se scoala,si o numesc fericita;barbatul ei se scoala,si-i
    aduce laude zicind:”Multe fete au o purtare cinstita,dar tu
    le intreci pe toate”.Desmerdarile sint inselatoare,si frumu-
    setea este desarta,dar femeia care se teme de Domnul va fi
    laudata.Rasplatiti-o cu rodul muncii ei,si faptele ei s’o
    laude la portile cetatii.Aici sint caracterizate caracterele
    si a barbatilor si a femeilor.Sint invtaturile unei mame date
    fiului ei.Barbatilor cind vorbiti despre femei,privitile
    prin imaginea mamelor voastre.Nu vorbiti de rau femeile.
    Aceste discutii ar trebui sa fie discutate cu cuvinte
    chibzuite,bine gindite.Cuvinte pline de farmec in clocotesc
    in inima(nu numai pentru Dumnezeu ci si despre femeia pe care
    am ales-o.)Daca nu respectam femeia altuia,sau fata altuia,
    cine le va respecta pe ale noastre?Daca vrei sa fi respectat,
    respecta,ori cine esti,barbat sau femeie.Sa vorbim lucruri
    care ne zidesc sufleteste.Sa fim maturi in gindire si vorbi-
    rea noastra unii cu altii.

  • 76
    Ana-Maria :

    Subscriu Mister Galis.
    Am impresia ca Misu si BH au deschis o ofensiva impotriva femeilor.
    :)

  • 77
    MISU :

    PENTRU ANA-MARIA
    SA STI CA EU RESPECT FEMEILE SI ELE SUNT CELE MAI DEPRET,FARA ELE NU EXISTA GRADINA EDEN.ESTE IMPRESIA MEA.RECUNOSC ARE IDEI BUNE SI DOMNUL BH
    UN OM CARE ARE FACULTATEA VIETI STIE CE SPUNE.

  • 78
    MISU :

    GABRIELA,SOTUL TAU MERITA SA L IUBESTI.DAR NU INTELEG CE FEL DE CARTE VREI SA IUBESTI.
    ATENTIE SI CARTILE SUNT FOARTE PERICULOASE,SI CONTEAZA CE VREI TU.
    FEMEILE SUNT FOARTE SMECHERE NUMAI LA CARTI SE GINDESC SI LA CINE DIN CARTI??????????

  • 79
    MISU :

    EU CREDEAM CA O FEMEIE ARE MAI MULTI BARBATI TOATA VIATA?NU CRED CA DOARDOI,E GREU SI PENTRU EA CU DOI.HAI SA FIM POLITICOSI SA AIVE MAI MULTI IN VIATA .8->

  • 80
    George W.Galis :

    George W.Galis-”Fi OM.”;”Fi om de caracter.”-Lasati ca omul
    sa spuna ce vrea,caci tot femeia stapineste peste el.(Isaac
    Bickerstaff)-Un anonim a spus:”Femeile au multe graseli,dar
    omul nu are decit doua:”Tot ce el spune si tot ce el face.”
    Un proverb dela Amis spune:Toti stiam caci tata este seful,
    dar in casa se intimpla ce zicea mama.Ca sa fim oameni si
    femeii de caracter trebuie sa avem aceste doua lucruri:”Sca-
    unul cunoasteri se afla in cap;iar al intelepciunii in inima.
    (William Hazlitt)Biblia zice:”Cine nu are intelepciune,sa o
    ceara si II va fi data.(De Dumnezeu.)

  • 81
    BH :

    TREI DETECTIVI (barbati) AU URMARIT O FEMEIE TIMP DE O SAPTAMANA

    cand au fost intrebati de seful lor despre activitatea femei ,au fost intrebati si cum era imbracata

    o alta femeie care a vazut din intamplare pe cea urmarita de detectivi a fost si ia intrebata la fel

    femeia a dat detali mai multe decat cei trei detectivi la un loc

    a stiut si ce tiv avea la rochie ‘

  • 82
    BH :

    Barbatul este cea mai elevata dintre creaturi,
    Femeia este cel mai sublim ideal.

    Dumnezeu a facut pentru barbat un tron,
    Pentru femeie un altar.
    Tronul exalta, altarul sfinteste.

    Barbatul este creierul,
    Femeia este inima.
    Creierul naste lumina, inima naste iubire.
    Lumina fecundeaza, iubirea reinvie.

    Barbatul este puternic prin ratiune.
    Femeia este invincibila prin lacrimi.
    Ratiunea convinge, lacrimile induioseaza.

    Barbatul este capabil de orice eroism,
    Femeia, de orice sacrificiu.
    Eroismul innobileaza, sacrificiul aduce sublimul.

  • 83
    BH :

    Ce e femeia?!
    Femeia e zambet, e inger, e duh, e aer si apa, o inima ce arde, pamant miscator…

    Am fi morti fara ele, sa traim singuri aici pe pamant nu ar avea rost, femeia e aerul fara de care mori sufocat, cand ai acest inger langa tine ai grija sa nu te paraseasca, caci ingerul ce moare, moare o singura data!

    Sunt anumite femei ce isi pierd feminatatea, femei ce ajungi sa le crezi ca necinstesc aceasta indatorire, dar sunt o multime … insa FEMEIA e doar una!
    E atat de absurda viata, monotona si fara simtire cand stai de unul singur, poate femeia poate trai fara tine, insa tu fara ea esti la fel ca focul fara fum, arzi fara sa te vada vreo fiinta;
    Femeia e o enigma, s-au chinuit atatia sa o inteleaga, au ajuns atat de aproape si inca erau destul de departe sa afle ce e FEMEIA; de ce nu ii intelegi capriciile?! doar e femeie…

    Cel mai greu e sa ajungi sa poti sa-i faci pe plac; e greu inceputul:
    -Hai! spune-mi cum poti convinge un inger sa se coboare pe pamant?! cum ii vei cere sa renunte la aripi pentru un simplu om ca tine…

  • 84
    BH :

    Barbatul este cea mai elevata dintre creaturi,

    Femeia cel mai sublim idol.
    Dumnezeu a facut pentru barbat un tron,
    Iar pentru femeie un altar;
    Tronul exalta, altarul sfinteste;

    Barbatul este creierul, femeia este inima,
    Creierul primeste lumina,
    Inima primeste iubirea.
    Lumina fecundeaza, inima reinvie;

    Barbatul este puternic prin ratiune,
    Femeie invincibila prin lacrimi,
    Ratiunea convinge, lacrimile inmoaie;

    Barbatul este capabil de orice eroism,
    Femeia de orice sacrificiu,
    Eroismul innobileaza, sacrificiul aduce sublimul;

    Barbatul are suprematia,
    Femeia are intuitia,
    Suprematia semnifica forta,
    Intuitia semnifica dreptatea.

  • 85
    BH :

    Barbatul are suprematia,
    Femeia are intuitia,
    Suprematia semnifica forta,
    Intuitia semnifica dreptatea.

    Barbatul este un geniu,
    Femeia e un inger,
    Geniul este incomensurabil, ingerul inefabil;

    Aspiratia barbatului este spre gloria suprema,
    Aspiratia femeii este catre virtutea desavirsita,
    Gloria face totul mare,
    Virtutea face totul divin;

    Barbatul este un cod, femeia o evanghelie,
    Codul corijeaza, evanghelia ne face perfecti;

    Barbatul gandeste, femeia intuieste,
    A gandi inseamna a avea in creier o lava,
    A intui inseamna a avea pe frunte o aureola;

    Barbatul este un ocean, femeia este un lac,
    Oceanul are perla care-l impodobeste,
    Lacul poezia ce canta;

  • 86
    BH :

    Barbatul este un ocean, femeia este un lac,
    Oceanul are perla care-l impodobeste,
    Lacul poezia ce canta;

    Barbatul este un vultur ce zboara,
    Femeia o privighetoare ce canta,
    A zbura inseamna a domina spatiul,
    A canta inseamna a cuceri sufletul;

    Barbatul este un templu, femeia sanctuarul,
    In fata templului ne descoperim
    In fata sanctuarului ingenunchem;

    In sfarsit, barbatul este plasat acolo unde se termina pamantul,
    Femeia acolo unde incepe cerul.

  • 87
    BH :

    barbatul este totul

    femeia este peste tot !

  • 88
    BH :

    barbatul este capul
    femeia este gatul

    cand se suceste gatul, se suceste si capul !

  • 89
    mircea :

    In ochii lui Dumnezeu si a crestinului autentic nu exista deosebire intre virginitatea femei si a barbatului .Numai mintea intunecata de diavol si un suflet murdar face diferenta . “nici parte barbateasca nici parte femeiasca ci o noua creatie! ” spune Pavel .
    trist cand vad pe Gabriela si alti facand comparatie .

  • 90
  • 91
  • 92
    BH :

    cine zice fratelui sau ………

    este frate cu dra-cu ! iubitule…….

  • 93
    BH :

    tu esti …mircea ?

    da imparate !

  • 94
    BH :

    restul sti tu ca te chiama mircea

    pofta buna !

  • 95
    BH :

    Un tribunal din orasul francez Lille a anulat o casatorie, pentru ca mireasa nu a fost virgina.

    Tanara, de religie musulmana, ii jurase barbatului, inainte de nunta, ca este virgina, informeaza Le Nouvel Observateur.

    In noaptea nuntii, barbatul a descoperit ca fata l-a mintit, iar a doua zi, a cerut anularea casatoriei, pe motiv ca a fost mintit, in privinta calitatilor esentiale ale partenerei de viata.

    Barbatul a spus ca ar fi putut opta pentru un divort cu acordul partilor, dar ca a vrut neaparat ca mariajul sa fie anulat, pentru ca fata l-a indus in eroare.

    Avocatul sotului sustine ca religia celor doi nu are nicio importanta in acest caz si ca tot ce conteaza este ca fata l-a mintit si ca mariajul ar fi putut fi anulat si daca barbatul ar fi descoperit ca sotia lui ar fi avut cazier sau ca ar fi fost prostituata.

  • 96
    Emanuel :

    frati si surori multe pareri mai aveti! dar de ce nu spuneti ce spune si Biblia cum o fac altii de aici… si BH ce spui tu ca femeia este un inger si daca moare nu mai are rost, sau ce mai spui tu acolo… iti spun ca mai mult de femeie si de ingeri exista un DUMNEZEU care este cel mai important.
    si cine iubeste mai mult pe frati, surori, barbat sau femeie nu sunt vrednici de Isus… imi pare rau, dar Domnul Isus sa ne lumineze pe toti Amin!

  • 97
    BH :

    Emanuel

    fi si tu un pic’ romantic!

  • 98
    gabriela :

    Draga Mircea, unde vorbeste Pavel despre “o noua creatie”? Da-mi citatul biblic.

    Poate in cer! Aici pe pamant, Dumnezeu a lasat “parte barbateasca si parte femeiasca”; asa citesc eu in Genesa.

    Cei doi sunt diferiti; chiar Pavel numeste femeia”un vas mai slab” si stabileste ierarhia.Tot Pavel vorbeste despre “pastrarea patului curat” i8n familie si despre “datoria sotilor unul fata de altul”. Ce te deranjeaza pe tine de fapt?

    Diferente intre cele doua sexe exista, dar in Imparatia Cerurilor vom fi “ca ingerii”, acolo nu vor mai fi soti si sotii. Pana atunci, asta e realitatea pentru ca Dumnezeu a creat lumea asa si a considerat ca toate au fost foarte bune.

  • 99
    MISU :

    PENTUR MIRCEA
    ESTI CAM DEPASIT OMULE.
    STI CIND ITI VEI GASI NEVASTA CU CEL MAI BUN PRIETEN IN PAT.
    SAMA CAUTI.SI SA IMI SPUI ATUNCI CUMVEZI FEMEIA.
    MERCI
    IAR BH CRED CA ESTE UN OM CULTIVAT IN ALE FEMEI .

  • 100
    BH :

    Ne nastem nu-disti si vir-gini si mu-rim imbracati si ob-se-dati se-xu-al

  • 101
    MISU :

    VORBA LUI BH
    CE DREPTATE MAI ARE SI NEA NAPOLEON.
    MARE DREPTATE EXISTA IN LUMEA NOASTRA,AI FEMEIE AI DURERI DE CAP.

  • 102
    BH :

    totusi femeia este un rau ‘ necesar !

  • 103
    BH :

    care traeste pe langa casa omului ,si se hraneste cu zilele lui !

  • 104
    BH :

    traieste”””””

  • 105
    MISU :

    Trebuie sa ii multumim lui dumnezeu ca a facut femeile.
    Femeia este cel mai scump lucru.

  • 106
    toma :

    Cred ,costa o groaza de bani sa o intretii.
    E expensive.
    E un bun necesar,sluga fara simbrie,amanta fara nazuri,bucatareasa nonstop,baby-sitter model,zimbind cind ar trebui sa zgirie masculii insensibili,aroganti si [ne]sfinti.
    Iubind cel mai cumplit dusman-SOTUL egoist,infatuat si cu aere de zeu.
    Ar trebui sa-i dea numai arderi de tot[mincare arsa] ca sa-l onoreze.
    Asta e femeia,un ajutor pentru neajutorati.
    Un insotitor pentru persoanele cu handicap,dar fara carte de munca.
    O naiva iremediabila.
    Care confunda nevoia ,,basic instinct” a barbatului cu…iubirea.
    Si care nu are dreptul la replica[art.19 de la Haga]
    De ce?
    Preotii,pastorii,predicatorii sint masculi.
    Legile junglei evanghelice le fac tot ei.
    Sclavia femeii nu va fi abolita,e vesnica.
    Pedeapsa pentru merele bunute din Eden.
    E doar o blestemata sa fie o eminenta cenusie.
    O SCLAVA a lui Adam.

  • 107
    BH :

    asa este

    dar cu o conditie !

    sa ramana cu barbatul ei pana la moarte

    si la bine si la rau

    si sa nu fi cunoscut decat pe barbatul ei

    asa i-mi scot palaria si ma aplec in fata ei ,pana la pamant !

  • 108
    MISU :

    asa este domnule,si eu pentru o femeie de casa am tot respectul.

  • 109
    BH :

    tot respectul si toata dragostea !

  • 110
    gabriela :

    Wow, Toma, ce afirmatii!

    Pana la urma toti suntem oameni. Gandim diferit, simtim diferit, dar suntem toti plini de slabiciuni . Fara Dumnezeu am fi pierduti iremediabil.

    Pana la urma toti au dreptate: femeile sunt uneori exploatate, iar alteori barbatii sunt calcati in picioare.

    Eu una consider ca fiecaruia dintre noi caruia Dumnezeu ne-a randuit un partener de viata, ne va cere socoteala pentru felul in care l-am tratat.

    Unii se plang ca au femei ciocalitoare, iar unele ca au barbati rai, sau lenesi sau insensibili.Eu nu cred ca avem scuze(decat in unele exceptii rare) in fata lui Dumnezeu sa ne plangem de partenerii nostri. Cand am vrea sa ne plangem de defectele lor, ar trebui sa ne privim intai pe noi cu atentie. Daca ne consideram mai buni, inseamna ca Dumnezeu ne-a pus pe noi o faclie in casa, sa fim o indreptare pentru cel de langa noi, iar daca nu suntem mai buni, sa ne gandim ca primim ceea ce dam.

    In toate trebuie sa ramanem credinciosi lui Dumnezeu, pana la capat, ca nu ne pierdem cununa vesnica.

  • 111
    gabriela :

    Daca barbatul ii ramane credincios nevestei lui pana la moartea lui(nu a sotiei),
    daca o iubeste si nu se plange de defectele ei,
    se poarta cu ea asa cum se poarta Hristos cu Biserica Lui,
    nu priveste niciodata alta femeie ca sa o pofteasca in inima lui,
    atunci jos palaria in fata lui, ca in fata unui sfant.

    Stii care e problema noastra BH? Nici unul dintre noi nu putem stii cu adevarat care sunt oamenii acestia. Ii vom cunoaste doar in cer.

  • 112
    preot catolic :

    Daca barbatul si-ar intelege rostul de cap al femeii,in sens cristic,nu dictatorial,ce usor s-ar supune acea femeie sotului!
    Femeii i se cere supunere[greu lucru in epoca emanciparii].
    Dar lui i cere sa se rastigneasca[carnea,firea veche]de dragul sotiei.
    Sa renunte la orgoliile lui.
    Sa o acopere cu iubire,cind ea e sifonata[fara pata,zbircitura].
    Nu sa o calce in picioare.
    Cum le sfatuiesc unii pe surori: “Fa-te pres!”
    Sa se starga mirele pe mireasa Lui?
    Acest sfat se da surorilor cu soti convertiti la convertorul automat al botezului.
    Nu conteaza ca sora are dreptate,important e ca sotul sa fie deasupra.
    Asta e politica eclesiala masculina,la evanghelici.
    Sa nu vorbim de anglicani,unde troneaza alta extrema,feminista nebiblica.
    La voi cum e?

  • 113
    BH :

    la noi ca la voi !

  • 114
    MISU :

    Pentru Preot Catolic
    cum adica la voi cum e?

  • 115
    BH :

    cum este la anglicani,ca mai facut curios “”parinte !

    feminista nebiblica…………..

    (filisteanca )

  • 116
    BH :

    cum este la anglicani,ca mai facut cu-ri-os “”parinte !

    feminista ne-bi-bl-ica…………..

    (fi-li-stea-nca )

  • 117
    BH :

    despartitul in silabe ”( aiurea)

    altfel nu apare com..

    ……………….

  • 118
    Ana-Maria :

    Domule preot catolic, cred ca ati avea o sotie fericita.
    :)

  • 119
    BH :

    pana atunci, se descurca’ cum poate !

  • 120
    BH :

    pana atunci, se des-cur-ca’ cum poate !

  • 121
    BH :

    se poate face fericit”"
    si singur !

  • 122
    Sandu :

    Nu stiu altii cum sunt … dar Moise unul stiu ca punea mare pret pe virginitate ?
    “…si toate femeile ce-au cunoscut barbat ,ucideti-le .
    Iar pe fetele care n-au cunoscut barbat ,lasati-le pe toate vii pentru voi.” NUMERI CAP.31 VERS. 17-18
    Nelamurirea mea e cum se facea trierea pe baza de chestionar sau control ginecologic ?

  • 123
    Mihai Chiriguţ :

    SANDU, am si eu o nelamurire tot nascuta dintr-un verset biblic. Cum intelegi tu ce zice Sfantul Pavel aici?

    2 Timotei 2:23 Fereste-te de întrebãrile nebune si nefolositoare, cãci stii cã dau nastere la certuri.

  • 124
    MISU :

    Mai am si eu o intrebare .
    undeva prin cartile bibliei se spune ca daca ochiul tau te face sa cazi in pacat privind o femeie scoate-l.Poate stie domnul preot.

  • 125
    Sandu :

    Cercetati scripturile ?
    Cum dar pentru Pavel probabil existau raspunsuri fara intrebari dar nu si pentru mine !

  • 126
    MISU :

    dar si pavel a zis sa stati ca mine daca puteti.Dar ? casatoriti-va.
    Barbatul sa fie al unei singure neveste.

  • 127
    MISU :

    Domnule preot catolic daca iti intrebam sotia, sigur nu este asa cum pozati dvs.

  • 128
    Sandu :

    Iar daca vreti sa va raspund domnule Mihai Chiriut pentru mine mai nebun si nefolositor mi se pare ce facea Moise acolo fapt ramas in istoria poporului evreu decat intrebarea mea nesemnificativa si trecatoare ?

  • 129
    BH :

    misu !

    care sotie !

    nu are oficial”

  • 130
    BH :

    NUMERI 31/14-15

    BLANDETEA LUI MOISE !

  • 131
    gabriela :

    Ce a scris preot catolic e un ideal, un standard , pe care nu il poate avea un om in intreaga lui viata. Chiar Moise, care a fost cel mai bland om de pe pamant, a ucis un filistean, a spart tablele legii si poate multe alte iesiri a mai avut care nu au fost consemnate.

    Idealul e bun pentru ca avand o tinta inalta in fata si incercand sa ajungi la ea, urci. Ca la analiza matematica:poti tinde spre 0 sau spre +infinit.

  • 132
    gabriela :

    Ideea e ca sotul trebuie sa isi iubeasca nevasta, trecand peste greselile sau defectele ei, iar sotia trebuie sa il respecte, tot din dragoste, facand si ea abstractie de faptul ca e om si nu e perfect, sa se indemne unul pe altul sa Il urmeze pe Dumnezeu si sa isi creasca copiii tot pentru imparatia cerurilor. Micile neintelegeri sau certurile, vor fi uitate. Ceea ce ramane pana la urma e dragostea.

  • 133
    gabriela :

    Nu stiu ce aveti cu preotii catolici? Daca nu s-au casatorit si au ales sa ramana ca Pavel, cinste lor.Cel putin scapa de alte probleme. Daca traiesc in pacat, atunci e zadarnic tot ce fac pentru Dumnezeu, pentru ca rasplata lor va fi la un loc cu vrajitorii, ucigasii.

    Daca nu pot sa stea necasatoriti din pricina ispitei, atunci sa se casatoreasca.Dar nu mai vorbiti ca si cum toti preotii catolici au amante! Cred ca poti trai si fi fericit si fara sa te casatoresti.

  • 134
    MISU :

    GABRIELA!
    NU TOTI PREOTI CATOLICI AU AMANTE ,DECIT 99% DIN EI SUNT CU AMANTE.
    SA STI CA SI PREOTI SUNT SI EI OAMENI.

  • 135
    MISU :

    PREOT CATOLIC!
    CRED CA NU SUNTETI PREOT CATOLIC,SAU ASA PARE DIN EXPRIMAREA DVS.ESTE PENTRU PRIMA DATA CAND AUD EXPRESIA FATE-PRES,DACA IUBITI O FEMEIE SA NU CUMVA SA II SPUNETI FATE-PRES,POATE ASTERNUT………..

  • 136
    MISU :

    BH!
    AU SI EI ACELEASI SIMTURI.
    S-AU PALMELE SUNT DE AJUNS =))

  • 137
    MISU :

    Eu nu inteleg de ce Pavel ar fi vrut ca toti oamenii sa fie abstinenti. Cum ne mai inmulteam? EU stiu ca asta a fost prima porunca a lui Dumnezeu: Cresteti si va inmultiti! Prin urmare e de datoria fiecaruia sa caute sa isi intemeieze o familie. Bineinteles, ma refer la credinciosi.

  • 138
    preot catolic :

    Fratilor,vedeti ce subiectivi e unii.
    Greco-catolicii au voie sa fie casatoriti,dar numai o data.
    Daca le moare nevasta,nu mai au voie,asta e Vaticanul.
    Da,exista asceza pentru Imparatie,a zis si Isus.
    Exista impotenti fiziologic[s-au nascut defecti ,au devenit prin boala sau accident],iar unii au avut chemarea asta.
    Au avut un organism temperat,mai retinut,usor de controlat in domeniul stimularii senzuale.
    Isus puncteaza clar
    Asceza poate fi reala,doar daca e un datum.
    Un om normal,doreste dragoste,contopire fizica,prunci.
    Voi ce Biblie cititi,frati evanghelici?
    Ar fi bine sa urmati ITP,ITB,ITC,ITO.
    PUTETI SI SA CITITI UN CAPITOL /ZI DIN SCRIPTURA.
    SANDU,BH,Misu,dvs.cam cit cititi zilnic,e o curiozitate,cu mult respect ,va imbratisez.
    Sint casatorit de 9 ani si am 3 copii,mai doresc si altii,sotia,idem.nU REUSESC TOTDEAUNA sa ma rastignesc ,dar stiu sa cer iertare de la EA.
    Sint impotriva contraceptiei,avortului,divortului,sectarismului ieftin.
    Papa ne indeamna sa-i iubim pe toti.
    Laudat sa fie Isus!

  • 139
    preot catolic :

    ASA CA ,MISU,PALMELE LE FOLOSESC SA TAMIIEZ,SA DAU EUHARISTIA,SA
    MIRUNG,SA VA SCRIU VOUA SA MAI DATI PE LA FIUL TIMPLARULUI.
    UITE CA SI CATOLICII SINT SUB VRAJA dUHULUI SFINT

  • 140
    Ana-Maria :

    Respectele mele Domnule preot catolic!

    Misu, BH - ce faceti voi cu palmele numai virginitate nu se cheama.

    Sandu - e mai usor de stabilit virginitatea unei fete decat a unui baiat.

  • 141
    BH :

    pt. ana maria
    mai
    am nevoie de doua palme !

    la schimb cu doua degete………

  • 142
    cris :

    Cred ca avind un viu schimb de vorbe se pierde esenta.Am trait in lume (cu tot ce inseamna lume) si n-o mai vreau.Stiu cum e acolo. si azi mai am probleme dupa 12 ani cu viata mea de atunci si numai Duhul Sfint imi da putere sa trec mai departe si sa ii fiu fidel sotiei. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ea in fiecare zi si da , apar probleme dar cind ai aceasi baza ,Cristos Domnul, atunci si furtunile sint o binecuvintare. Pentru cei casatoriti nu va doriti ” curca vecinului ” ca nu e, iar pentru cei necasatoriti asteptati Dumnezeu la vremea Lui va aduce implinire VA ROG NU-L AJUTATI NU ARE NEVOIE DE AJUTORUL NOSTU. Cei doi vor fi UNA spune Scriptura. Dumnezeu sa binecuvinteze Romania.cu pocainta si cu trezire. Domnul fie cu voi cu toti.

  • 143
    gabriela :

    Doamne ce surprinsi vor fi unii cand vor ajunge in cer si vor gasi acolo preoti catolici de exemplu.Sau cum se vor mai mira unii ca au ajuns in iad , crezandu-se buni, iar altii, pe care ii socoteau ei nemantuiti, se vor desfata in raiul pregatit de Dumnezeu pentru cei mantuiti.

    Pana la urma multi vorbesc despre pocainta, dar putini, foarte putini, o practica.

    Ca doctrina aceea e mai buna decat cealalta! Teorii! Pana la urma tot religia din inima fiecaruia va conta in fata lui Dumnezeu.

  • 144
    gabriela :

    BH, cred ca iti ajunge doar un gand ca sa devii curvar in fata lui Dumnezeu. Si apoi, daca imi permiti un sfat:foloseste-te de o palma sa iti mai acoperi gura cand vorbeste prostii sau de buzunare cand degatele tale se plimba aiurea pe taste.

  • 145
    cris :

    Ce pret are virginitatea? Fizic,e o binecuvintare pentru partenerul de viata dar la ce folos daca dupa casatorie nu se pastreaza patul curat. Spiritual, Domnul spune biserici din Efes ” ti-ai parasit DRAGOSTEA dintii”.Ce pret are? Ne poate costa vesnicia cu Dumnezeu.In aceasta vreme de relativism lumesc cautati-l pe singurul care poate sa dea directie vieti si speranta vesniciei, adica DUMNEZEU.Dumnezeu sa va binecuvinteze!

  • 146
    BH :

    ai spus si in dreptul tau ,nu ?

  • 147
    BH :

    com .140.

    de asta ce spui ,gabriela !

  • 148
    BH :

    * RSS Bizar

    Are 105 de ani si este virgina nu a avut niciodata timp de sex

    Cea mai bătrână virgină din lume a fost descoperită în Marea Britanie. Clara Meadmore (foto) îşi va aniversa zilele acestea vârsta de 105 ani şi spune că secretul longevităţii sale este tocmai abstinenţa. Declarată cea mai bătrână virgină din lume, Clara a mărturisit că nu a făcut sex pentru că “nu a avut timp”, iar relaţiile intime “presupun prea multă bătaie de cap”.

    De altfel, se pare că situaţia actuală a fost o alegere conştientă încă de la vârsta de 12 ani. Ea mărturisea pentru The Sun că s-a hotărât încă de pe atunci să nu se mărite niciodată şi nu a făcut nici un compromis. “Nu am avut niciodată un prieten, nu m-a preocupat această chestiune”. Femeia a mărturisit că a fost marcată de o societate a anilor ‘20-’30, când sexul era echivalent cu căsătoria, iar ea nu a agreat ideea.

    In tinereţe, deşi a avut “nenumărate relaţii platonice” nu a simţit nevoia să meargă mai departe sau să se mărite. Fosta secretară a dezvăluit că în loc să-şi caute un soţ, s-a ocupat de grădinărit, lectură, plimbări, gătit şi de ascultarea emisiunilor de radio feministe din Marea Britanie.

    Antena3.ro

  • 149
    MISU :

    gabriela .
    Important este sa fii mintuit,lasa pe alti sa vorbeasca

  • 150
    BH :

    nu prea poate !

  • 151
    Sandu :

    da misule ,important e sa fii …mantuit !
    dar si mai important e ca mantuirea sa fie…virgina ,
    nu sa o capeti …la mana a doua !

  • 152
    BH :

    Adam a fost sigur de Eva ca este virgina pt. ca a fost singurul barbat in preajma Evei

    noroc ca sa-ta-na nu sa ocupat de traba asta ,
    ca era

  • 153
    BH :

    grav de tot

    eram toti acum numai dra-cu-sori !!!!!!

  • 154
    BH :

    treaba asta”"”"

  • 155
    BH :

    femeia care a inselat

    sau inseala pe barbatul ei

    este sa-ta-na in persoana !

  • 156
    Sandu :

    ΒΗ ti-a scapat :
    au colaborat doi indivizi
    zic eu …
    ei erau cu totul altceva
    unul era exeget ,specialist in Biblia ebraica ,si un filozof ce se reclama de la curentul de gandire numit hermeneutic,cei doi autori au hotarat sa citeasca si sa comenteze aceleasi texte ,provenind din Biblia ebraica.Mai intai ,si-a scris contributia exegetul ,la care ,apoi ,a reactionat filozoful.Dupa aceea ,si-au pus contributiile de acord in asa fel incat sa poata da ultimei lor redactari structura unei carti in care fiecare tine seama de celalalt.

  • 157
    Sandu :

    B.H.redau un citat din cartea celor doi :
    “dupa ce a notat ca barbatul si femeia sant goi ,J isi indreapta toate luminile asupra unei scene ciudate ,unde femeia si sarpele stau de vorba.In mod vizibil , partenerul obisnuit al femeii , cel care dialogheaza cu ea de obicei, lipseste.Dupa cum lipseste si partenerul primordial divin.Nu va reaparea decat dupa ce se va sfarsi conversatia cu sarpele si vor aparea consecintele imediate.Cat despre Adam ,vechii rabini sugereaza cu subtilitate ca el isi “cunoscuse” femeia si ca adormise ; idee interesanta ,deoarece ea accentueaza despartirea ce urmeaza unirii intime si singuratatea Evei.Este limpede ca aceasta sugestie rabinica se sprijina pe implicatiile sexuale ale textului. Pe scurt ,exista comunicare intre animal si doar o parte din fiinta umana .Absenta celeilalte parti este remarcabila .Ceea ce nu inseamna ca aceasta din urma trebuie absolvita de “caderea in pacat, ci dimpotriva ,ca se face vinovata de aceasta absenta si ca absenta sa scoate in evidenta separarea sexelor.

  • 158
    Sandu :

    B.H. - A fost SHOW in gradina !

  • 159
    Sandu :

    Continui citatul :
    “Animalitatea si sexualitatea sant strans legate .Senzualitatea trezeste animalul din om .potrivit intelepciunii populare .Lucrurile se petrec astfel intrucat lasa repede locul poftei salbatice si necontrolate. In acest punct. “arum” uman isi schimba sensul si devine “arum” ofidian ,calduri animalice nevrednice de stapanirea umana asupra acestor instincte carora li se spune ” cele mai josnice “.Conversatia sarpelui cu Eva nu are nevoie sa fie de-o sexualitate brutala. Este destul ca sarpele sa fie animalul,in contrast cu Eva ,o creatura al carei suflu este divin.Iata de ce implicatiile sexuale in timpul intalnirii dintre ei nu pot sa treaca neobservate.Rabinii din antichitate vazusera in interpunerea sarpelui intre sot si sotie o incercare a animalului de a lua locul lui Adam.

  • 160
    Sandu :

    com 156 ,157 si 159 sunt sub operatiunea MODERAREA

  • 161
    Sandu :

    SA MAI CONTINUI NU DE ALTA DAR MI-E FRICA CA LE SCHIMB NOTIUNILE DE ANATOMIE …

  • 162
    Sandu :

    ANATOMIA …PACATULUI !

  • 163
    gabriela :

    Ce e Misule? Iti place sa citesti ce scriu sandu si bh? Te deranjeaza alte interventii?

    Nu iti plac ideile mele? Mie nici nu imi pasa!

  • 164
    gabriela :

    Mai Sandule, chiar te crezi in stare sa schimbi ideile cuiva? Mai uita-te o data in oglinda!

    Daca ati cam ramas singuri prin preajma e pentru ca in timp ce voi bateti campii, oamenii inteligenti merg linistiti pe o cale ingusta. Eu m-am oprit sa mai strig o data la voi”hei, desteptati-va! Nu vedeti ca mergeti aiurea?”

  • 165
    George W.Galis :

    “Judecatorul”–”Afara sint ciinii,vrajitorii,curvarii,
    ucigasii,inchinatorii la idoli,si oricine iubeste minciuna si traieste in minciuna”(Apocalipsa 22:15)Nu va jucati cu focul!
    Din cuvintele gurii tale vei fi gasit vinovat, sau vei fi
    scos fara vina.”Cuvinte pline de farmec i-mi sint pe buze.
    Unde sint inteleptii?Ce inseamna vorbele acestea?Cui
    folosesc?Vorbirea descopera caracterul.Toti veti da socoteala
    inaintea lui Dumnezeu,de orice cuvint nefolositor scos din
    gura sau scris.Fiti selectivi.Fiti oameni si femei de cara-
    cter.Lasati o pilda demna de urmat.Lumea este plina de gun-
    oaie.Dumnezeu ne vrea pe toti pentru El.

  • 166
    preot catolic :

    O sa fac ceva rugaciuni mai spec iale de izgonire a necuratului pentru unii comentatori nonconformisti

  • 167
    BH :

    cei dintai vor fi cei de pe urma !

    cei de pe urma vor fi cei dintai !

  • 168
    BH :

    multi chemati

    putini alesi

  • 169
    BH :

    mandria este inaintea caderii !

  • 170
    gabriela :

    Bh , ce s-a intamplat? Ti-au venit niste idei si le-ai insirat repede?

    Care era ideea ta?

  • 171
    BH :

    pt. preot catolic

    eu nu cred in puterea ta

    ci numai in puterea LUI DUMNEZEU

    PS.ROAGATE PT. TINE PARINTE !

  • 172
  • 173
    MISU :

    Gabriela
    com.149
    si sa fim seriosi ,tie iti place conversatia cu preotul catolic!

  • 174
    MISU :

    preot catolic
    eu vreau sa ma mintuiesc singur,nu prin preoti,ei nu sunt capabili ptr ei.
    Un preot intr-o slijba zice sa nu faceti ce face preotul si sa faceti ce va invata el.
    eu ma rog lui dumnezeu!

  • 175
    MISU :

    preot catolic
    dupa exprimarea dvs pareti a fi un penticostal veritabil
    exp.^^sa ma rasticnesc ptr ea^^nu este de catolic.
    Deci mai ginditi-va
    CU RESPECT MISU

  • 176
    MISU :

    BH
    cad cei care se incred in ei
    Femeile sunt mult mai mindre decit barbati.
    Si sunt mult mai vulnerabile.
    AU noroc cu preoti femeile ……. la altar.

  • 177
    MISU :

    Si SA TA NA a crezut ca este cel mai bun ….!

  • 178
    BH :

    femeile au o parere foarte buna despre ele

    si negrii “cred la fel

  • 179
    BH :

    femeia a fost pt. barbat

    si nu invers

    a stiut Dumnezeu de ce?

  • 180
    preot catolic :

    vai de cel pentru care nimeni nu se mai roaga

  • 181
    BH :

    vai de acela care nu se mai roaga !

  • 182
    George W.Galis :

    George W.Galis - RUGACIUNEA -Omul care crede in Dumnezeu,
    se roaga.Dar uneori altii se roaga pentru noi,pastorul,
    preotul,biserica intreaga si Dumnezeu asculta,si ne salvea-
    za,ne vindeca,ne vine in ajutor.Nu refuzati rugaciunea.

  • 183
    Sandu :

    RUGACIUNEA -UN SUPLIMENT AL SPERANTEI !

  • 184
    MISU :

    Vai de cei care se cred mintuiti!

  • 185
    MISU :

    Si pacatosi cred ca daca se roaga sunt in cer!

  • 186
    Sandu :

    MISULE -pacatosul nu se roaga dar daca o face e deja in cer !

  • 187
    BH :

    rugaciunea este respiratia sufletului !!!!

  • 188
    BH :

    rugaciunea sincera care izvoraste din inima !

    nu cea care se opreste in tavanul biserici”"”

  • 189
    BH :

    siii nee iartaaaaa noua pacateleeee noastreeee

    precum si noi iertammmm gresitilor nostriiiiiii !!!!!

    AMINNNNNN ………..

    dupa acest lucru ,ne putem rugaaaaaa !

  • 190
    Sandu :

    BH - Am retinut aspectul cu respiratia :
    Il inspitam pe DUMNEZEU il expiram pe DIAVOL !

  • 191
    MISU :

    SANDU !
    NU INTELEG CUM POATE FI IN CER UN OM CARE SE ROAGA.COM 186

  • 192
    Sandu :

    Ce a spus Isus , Misule ,ca Imparatia lui Dumnezeu nu e nici aici si nici acolo ,ea se ascunde adanc in interiorul nostru !
    Pacatosul ,prin natura sa traieste in iadul din el dar daca a ajuns sa se caiasca si mai ales sa se roage PORTILE IMPARATIEI CERURILOR DIN INTERIORUL SAU s-au DESCHIS si deja a descoperit cerul propriei constiinte …
    avem si fagaduinta lui Isus prin care ne spune ca El si Tatal vor locui impreuna in acea persoana … lamurit …restul e can-can !

  • 193
    gabriela :

    Sandule, esti tare! deci crezi ca Isus locuieste in inima omului. DACA… Ai ajuns sa crezi in cuvintele Bibliei sau le pui pe seama unui predecesor a lui Isus, cum ai tu obiceiul?

    Si o intrebare la afirmatia”restul e can-can”: Restul Bibliei?

  • 194
    MISU :

    Sandule ,ISUS este omniprezent.
    Nu stiu unde citesti tu sau ai citit ca imparatia lui Dumnezeu este in interiorul tau.Sau poate te referi la alteva.

  • 195
  • 196
    MISU :

    SANDULE SUBIECTUL ESTE DESPRE VIRGINITATE
    MATEI 19,1-12

  • 197
    Sandu :

    MISULE :
    “Si fiind intrebat de farisei cand va veni Imparatia lui Dumnezeu , le-a raspuns si a zis : Imparatia lui Dumnezeu nu va veni in chip vazut .
    Si nici nu vor zice:IAT-O AICI SAU ACOLO .CACI IATA , IMPARATIA LUI DUMNEZEU ESTE INAUNTRUL VOSTRU .” Luca cap. 17 vers.20/21
    Da dragul meu ai dreptate ,subiectul este despre virginitate dar si Imparatia lui Dumnezeu nedescoperita VIRGINA se numeste!

  • 198
    Sandu :

    GABRIELA:
    Tu ai spus aceasta ,eu nu am afirmat nicaieri ca nu cred in BIBLIE ,tu imi citesti doar cuvintele dar nu-mi cunosti inima diferenta dintre noi e din ce unghi priveste fiecare Biblia eu nu l-am primit pe Isus prin credinta eu i-am primit invatatura in inima , iar inima lucreaza diferit la credinta modeland-o ,pe cand credinta de la sine lucreaza pe baza de informatie…
    can -can nu e BIBLIA ,ci noi - vezi, interpretarea strica toata comunicarea dintre noi !

  • 199
    Sandu :

    GABRIELA:
    Tu ai spus aceasta ,eu nu am afirmat nicaieri ca nu cred in BIBLIE ,tu imi citesti doar cuvintele dar nu-mi cunosti inima diferenta dintre noi e din ce unghi priveste fiecare Biblia eu nu l-am primit pe Isus prin credinta eu i-am primit invatatura in inima , iar inima lucreaza diferit la credinta modeland-o ,pe cand credinta de la sine lucreaza pe baza de informatie…
    can -can nu e BIBLIA ,ci noi - vezi, interpretarea strica toata comunicarea dintre noi !

  • 200
    Cristina :

    Deci…majoritatea commenturilor nu au nici o legatura cu subiectul…Dar din cate ati scris voi pe-aici,pot sa imi dau seama cam ce fel de oameni sunteti.BH..pocaieste-te omule.Si pt comment-ul tau # 179,da ai dreptate.Femeia a fost facuta pt barbat,dar stii de ce?Pentru ca D-zeu a vazut ca barbatul e prea slab si are nevoie de un ajutor potrivit.Din cate imi dau seama esti unul dintre acei “emancipati” care considera femeia ca fiind undeva mai prejos decat barbatul..Mi-e mila de tine BH,ai scris o gramada de aberatii pe aici.Dar sa revenim la subiect.Virginitatea este foarte importanta in fatza lui D-zeu si este de asemenea ink importanta pt unii oameni.Si cineva scria aici ca mai ales femeile ar trebui sa fie virgine..Cea mai mare tampenie auzita vreodata!Atat femeile cat si barbatii AR TREBUI sa fie virgini atunci cand se casatoresc.Ca majoritatea nu mai sunt,asta e alta problema…

  • 201
    BH :

    cata desteptaciune “”"!

    sa mai intervi cristina
    esti ce mai tare !

  • 202
    BH :

    cea “”" mai tare !!!!!

  • 203
    MISU :

    Extraordinar draga cristina
    Esti super tare
    Cum gindesc femeile!
    Cred ca ai un sot fericit!

  • 204
    MISU :

    SANDULE ASA ESTE DAR CIND FACE REFERINTA MINTUITORUL NU SE REVERA CA IMPARATIA TA ESTE IN TINE.
    SI ESTE CU TINE IN INTERORUL UCENICILOR ERA VORBA.
    CITESTE ROM 14,17-19
    MAT 17,22-14
    ACUM INTELEGI
    RUGACIUNEA ESTE RELATIA NOASTRA CU EL,FARA SUNTEM PIERDUTI.
    SA STI CA IMPARATIA LUI DUMNEZEU NU ESTE VIRGINA CUM SPUI TU.SA TE FEREASCA DOMNU SA MAI SPUI ASA .
    NU MAI BINE.

  • 205
    Sandu :

    MISULE: inceputul intelepciunii este…
    A STI CA DE FAPT NU STII NIMIC !
    si tu esti ucenicul lui Isus ,au nici atata lucru nu stii !
    era filozofic unghiul … pana nu o vei cunoaste Imparatia cerurilor iti va ramane …necunoscuta,neatinsa ,neinceputa …adica virgina !
    extremismul in credinta nu creeaza doar fanatism ci si “cunoastere iluzorie” !
    prefer extremismul sincer dus pana la paroxism al lui Cioran care spune:
    “DOAMNE FARA TINE SUNT NEBUN ,SI CU TINE INEBUNESC !”

    MISULE capacitatea maxima a butoiasului tau cristic este 100 ,as putea eu oare sa mai adaug nu inca 100 nu 50 nu 10 dar nici macar 1 ,iar cristicul are de 100 de ori 100 …gandeste-te !

    De aceea-ti zic tie ce a zis ISUS tuturor :
    “CAUTATI MAI INTAI IMPARATIA LUI DUMNEZEU SI DREPTATEA LUI SI TOATE ACESTEA SE VOR ADAUGA VOUA” Matei 6/33

  • 206
    Sandu :

    Misule daca e sa folosesti ceva citate aleatorii din BIBLIE fa-o cum trebuie ce sa inteleg din MAT 17,22-14.?

  • 207
    gabriela :

    “Inceputul intelepciunii este frica de Domnul”.

    Din afirmatia”Fara Dumnezeu sunt nebun, cu El inebunesc”, eu inteleg ca Cioran era destept si isi dadea seama ca e nebun, iremediabil. E pacat sa constientizezi starea rea in care te afli, dar sa nu faci nimic ca sa o schimbi.

    Cand inca te crezi mare si tare, capabil sa iti fauresti singur aripile pentru a ajunge la Dumnezeu, esti nebun, fie ca realizezi acest lucru fie ca nu, cand iti dai seama ca esti pierdut fara Dumnezeu, cand iti dai seama cat esti de mic si de neinsemnat in fata Lui, atunci poti sa zici ca David”cat de infricosat esti Doamne”. Abia in aceasta faza ai inceput sa mergi pe calea intelepciunii, cea care te face sa intelegi cata nevoie ai de ajutorul Lui, pentru ca fara El esti nimic; doar o mana de tarana plina de pacat. El e singurul care poate sa faca din tine o fiinta curata inaintea lui Dumnezeu, la fel ca Cel ce te-a creat.

    As putea afirma chiar ca intelepciunea este cea care te face sa Il recunosti pe Dumnezeu in toate caile tale.

  • 208
    Sandu :

    Gabriela cum impaci :
    “FRICA DE DUMNEZEU”
    cu
    “DUMNEZEU ESTE IUBIRE”

    De aceea exista Noul testament ca sa nu-l mai incurcam cu ce-l vechi !

  • 209
    gabriela :

    Stii de ce ma intrebi asta, Sandule? Pentru ca tu nu cunosti dragostea lui Dumnezeu.
    Eu imi iubesc sotul, iar el ma iubeste pe mine. Mie nu mi-e frica de el, dar mi-e frica sa nu il insel. Cum vezi asta? Se poate sa fie frica si dragoste in acelasi timp? Eu spun :da! Tocmai pentru ca il iubesc, mi-e frica sa nu il ranesc.

    Daca spun ca mi-e frica de caini, logica ne indeamna sa intelegem ca frica vine din cauza comportamentului cainelui, dar daca spun ca mi-e frica sa nu gresesc cu ceva, asta se refera la faptul ca , tocmai din grija, am o teama buna sa nu fac un lucru rau.

    Tocmai pentru ca e iubire, Dumnezeu doreste sa Il slujim din iubire, nu de frica de pedeapsa si nici din dorinta de a avea raiul.Dar daca nu Il cunosti pe Dumnezeu cu adevarat, Ii cauti defecte, Il contrazici si Ii rastalmacesti cuvintele. De aici se vede ca nu Il iubesti.

    Frica de Domnul eu cred ca se refera la increderea in El. Dumnezeu se lasa pus la incercare, dar daca alegi toata viata sa Il verifici pe Dumnezeu si nu vei ajunge niciodata sa te increzi cu totul in El, vei pierde. Fara dragostea aceea care te face sa Il iubesti pe Dumnezeu cu toata fiinta ta si pe aproapele tau ca pe tine insuti, nu Il vei putea vedea pe Dumnezeu.

  • 210
    gabriela :

    Vechiul Testament si Noul nu se incurca. Daca tie ti se pare ca se contrazic, e pentru ca tu ai niste conectii gresite. Roaga-L pe Dumnezeu sa iti deschida ochii si inima ca sa poti vedea clar lucrurile si sa poti intelege cu inima. Pana nu reuseste Cuvantul lui Dumnezeu sa iti atinga inima, te vei tot impotrivi . Poti sa Il rogi pe Dumnezeu sa iti schimbe inima de piatra intr-una de carne, pentru ca El poate sa faca asta.

    Cred ca tu ai o mare problema cu inima :e impietrita. Starea asta se datoreaza tuturor murdariilor pe care le-ai acceptat in mintea ta si care ti-au impitrit inima. Asta e starea pe care le-o creiaza diavolul celor care ii accepta voia in viata lor. Din starea de impitrire esti pierdut. Numai Dumnezeu mai poate sa te scape, dar cu o singura conditie:sa iti doresti cu ardoare ajutorul Lui.Pana inca strigi ca esti pe picioarele tale si nu ai nevoie de Dumnezeu, nimic nu se va schimba in viata ta.

    Vezi ce inseamna sa iubesti? Sa accepti ca celalat sa aleaga, nu sa il fortezi tu, chiar daca e spre binele lui. Dumnezeu e dragoste si El ne-a iubit intai, dar si noi trebuie sa ii raspundem cu dragoste.Dragostea nu sileste pe nimeni.Ea doar rabda totul, sufere totul, iarta totul, acopere totul…, este indelung rabdatoare si plina de bunatate, nu pizmuieste si nu se umfla de mandrie…, dragostea nu va pieri niciodata.
    Oamenii vor pieri daca nu vor avea dragostea adevarata in inimile lor.

  • 211
    misu :

    Gabriela
    Bravo! nota 10
    Cu mult Respect MISU.

  • 212
    misu :

    Sandule cred ca ai o problema .
    De ce amesteci lucrurile?
    Dumnezeu este iubire ,dragoste ,bunatate,speranta ca el vine, ne a dat in schimb viata lui ptr noi (vezi ioan 3,16)
    Frica de Domnul este compareata cu dragoste .

  • 213
    misu :

    Sandule cred ca ai o problema?
    De ce amesteci lucrurile?
    Dumnezeu este iubire ,dragoste ,bunatate,speranta ca el vine, ne a dat in schimb viata lui ptr noi (vezi ioan 3,16)

  • 214
    misu :

    BH ce mai faci? vrem parerea ta.

  • 215
    Sandu :

    Gabriela:
    - imi plac castravetii tai ,dar sa stii ca de fapt eu i-am “cultivat” ai facut o afirmatie pur olteneasca “imi iubesc sotul dar mi-i frica sa nu-l insel ” nu e vina ta ca ADN-ul tau are microb oltenesc…numai o olteanca 100% putea sa debiteze asa ceva nu-mi dai nr. de telefon al sotului tau sa-i pun doar o singura intrebare ?
    Gabriela ,in iubire este permis totul insa iubirea nu permite orice iar tu ai trecut de la iubirea cu patos la iubirea din obisnuinta din datorie, doar aceasta stare poate creea frica si nu orice frica ci insasi frica suprema ,frica de a-ti trada iubirea si de a trada iubirea insasi ,de a o vinde ori de a o da gratis afirmatia ta loveste ambele extreme …e grav!
    Folosind aceeasi retorica ai putea sa-l iubesti si pe Dumnezeu dar , dat fiind faptul ca nu-l cunosti (personal) pe Dumnezeu ci doar CREZI in EL ar trebui sa existe si aici frica ca ai putea sa-l inseli cu alti Dumnezei!
    Asadar de ce pe mine orb fiind te-ai oferit sa ma calauzesti tu necunoscand insa nici calea legandu-te si la ochi dar incurajandu-ma tot timpul ca sunt pe maini bune si ca sunt in singuranta mai e nevoie sa asteptam sa se intunece ca sa ne apuce panica ca exista posibilitatea de a cadea in gropi ?
    Da ai dreptate ,nu cunosc dragostea lui Dumnezeu caci daca as fi cunoscut-o acum eram desavarsit insa O INTUIESC !

  • 216
    Sandu :

    o anecdota virgina :
    ” Era odata o tanara care nu se simtea prea bine si mama ei a dus-o la doctor.Mama a sustinut toata conversatia;asa-i era felul.
    -Este insarcinata, zise doctorul dupa ce a examinat-o.
    -Doctore ,aceasta este o prostie! Fata mea nici macar nu a sarutat vreodata pe cineva ,nu-i asa draga?
    -Nu mama,nici macar nu am tinut un baiat de mana!
    Doctorul isi parasi fotoliul ,se duse la fereastra si privi fix cerul.A urmat o tacere lunga ,apoi mama intreba:
    -Este ceva in neregula acolo, doctore?
    -Deloc!Numai ca ultima data cand s-a intamplat asa ceva a aparut o stea la rasarit si de data asta am vrut s-o vad si eu!

  • 217
    Sandu :

    Gabriela:
    aceasta anecdota ti-o dedic…
    Un barbat sosi la chirurgie plin de sange si vanatai.
    -Ce s-a intamplat ? zice doctorul.
    -Sotia mea…inca unul din cosmarurile ei.
    -Nu vorbi prostii ,omule!Ea te-o fi lovit poate cu piciorul ,dar nu ti-a putut face toate aceste rani.
    Asculta doctore ,ea a avut din nou unul din cosmarurile ei ;a strigat:”Iesi ,repede;sotul meu vine acasa!Si eu fiind pe jumatate adormit ,am sarit pe fereastra.

  • 218
    gabriela :

    Ce bune sunt glumele tale pentru cei care sunt ca tine!Oricum parerea mea e ca ai cam sarit calul cu afirmatiile despre o persoana pe care nu o cunosti aproape de loc. Ar trebui sa ma simt ofensata, dar stiind ce spui despre un Altul mult mai mare decat noi, ar trebui sa ma simt chiar bucuroasa.

    Vorbesti despre datorie, obligatie sau obisnuinta.Despre principii sanatoase ce spui?
    Aud tot timpul slogane de genul”sotiile miros a ceapa prajita si nu mai sunt femei”, “barbatii se satura de neveste si isi iau amante, iar daca nu o fac, sigur si le doresc” si multe altele de genul asta. Probabil ca sunt in mare parte adevarate pentru ca traim intr-o societate degradata. Nu e o noutate aceasta pacatosenie cum nici ideile asemanatoare celor pe care le ai tu sunt vechi de cand lumea. Dar intotdeauna au fost si oameni care au ales sa traiasca diferit, sa se puna deoparte pentru Dumnezeu.

    La fel cum colegii mei de liceu sau facultate ma credeau o tipa deplasata pentru ca nu radeam la glumele deochiate si nici nu mergeam cu ei la chefuri.Mie nu mi-a pasat de ce spune lumea, ci de ceea ce spune Dumnezeu despre mine.
    Ideile mele ti se par pur oltenesti iar mie prostia ta tipic moldoveneasca, dar asta e doar legea actiunii si reactiunii.Cel mai bine ar fi fost sa iti tii parerile nefondate pentru tine si atunci eu le-as fi tinut pe ale mele pentru mine.

    In ce priveste ideile tale sau religia inimii tale afirm cu cea mai mare seriozitate ca nu au nici o legatura nici nu locul nasterii tale si nici cu nivelul de inteligenta: sunt dracesti. Tu, categoric il ai ca tata pe diavolul si asta ar trebui sa te puna pe ganduri, dar pe tine probabil te-a anesteziat diavolul atat de tare incat vei muri in starea asta. Eu te indemn totusi sa mai incerci, poate reusesti sa te trezesti la viata.

  • 219
    gabriela :

    Eu nu pot sa te calauzesc, dar stiu ca exista lumina suficienta in Biblie ca sa mergi drept pe calea lui Dumnezeu. Singura chestie e ca ar trebui sa deschizi ochii. In timp ce tu mergi cu ochii inchisi si te ratacesti singur, sunt unii care fac ceva diferit de tine.

    Sotul meu e mai oltean decat mine, asa ca nu ati avea prea multe de discutat. In ce priveste inclinarea femeilor spre pacatul la care te referi, sa facem o mica diferenta intre oltence si moldovence; stim cu totii ce cuvant e sinonim cu cel de moldoveanca. Asa, ca, mai incet ca ai intrat pe un teren minat.

    Iti doresc sa fii iubit asa cum iti doresti tu, sa nu fii inselat, asa cum speri tu si sa fie sotia ta atat de credincioasa cum sper eu; pentru ca in cazul in care e moldoveanca si nu ar fi prea credincioasa, in timp ce tu iti pierzi timpul pe internet ea sigur l-ar fructifica asa cum tu nici nu vrei sa concepi. Nu de alta, dar e fire pacatoasa, la fel ca oricare dintre noi.

  • 220
    Sandu :

    Gabriela DE CE SUNT ZGARIATI LA OCHI OLTENII A DOUA ZI DUPA REVELOIN ?

  • 221
    Sandu :

    PTR.Gabriela :
    Din moment ce taticul meu e dracul ,am sa-l rog fierbinte sa-ti trimita cadou ceva cosmaruri noaptea …

    BAU …BAU…GABRIELA !

  • 222
    Sandu :

    ptr. Gabriela :
    daca te simti …ceea ce de fapt nu esti ,
    de ce-ti place sa invoci si sa provoci demonii?

  • 223
    virginica ! :

    virginitatea..tot c are mai d pret o fata

    intr-adevar…virginitatea e tot ce are mai de pret o fata.si e bine sa gandim atunci cand suntem tentate s-o pierdem.trebuie sa fie un moment special de care sa ne amintim cu placere. nu trebuie facut pasul ca sa fim in ritm cu moda.cel cu care vrem sa facem pasul trebuie sa fie foarte special pentru noi…si mai ales foarte indragostit, sa existe o daruiere totala din partea la amandoi…numai asa simti cu adevarat placere…nu se planifica acest moment. el vine de la sine. nu se observa nici o schimbare pe dinafara.din cotra…atunci cand iubesti si dragostea iti este impartasita si de partenier e o mare fericire si radierzi de frumusete…succes fetelor!

  • 224
    virginica ! :

    Oare noi, ca femei, indiferent cat de mult ne-am iubit partenerul, am ezitat vreodata sa privim un barbat chipes? Si probabil ca la auzul acestei fraze, foarte multe reprezentante ale sexului feminin vor sari ca arse sau vor ridica mana frumos si educat ca la scoala pentru a ne spune ca Nu! Ele niciodata nu au ridicat privirea spre alt barbat. Indiferent cat de aratos era acela! Vor lua postura lor preferata, aceea de victima si vor incerca sa dea cu piatra doar in barbati si eventual in altele. Putine vor fi cele care vor recunoaste ca, de-a lungul relatiei, a mai existat cel putin un barbat ca le-a captat atentia, pe care l-au admirat, l-au placut si, de ce nu, chiar l-au dorit! Femeile, unele dintre ele, au aceasta capacitate de a se martiriza. Ele nu pot recunoaste niciodata un asemenea fapt, pentru ca in acest caz nu le-ar mai putea da cu poseta in cap domnilor iubiti sau soti cand se uita cu patos dupa alte femei. Ele trebuie sa ramana vesnic imaculate! Chiar daca in mintea lor se petrec scene fierbinti de amor cu un alt barbat.

  • 225
    BH :

    numai atat !

  • 226
    mircea :

    VIrginitatea este peceta puritati s e x u a l e !. AnaMaria ,Gabriela sunt persoane care gandesc si actioneaza sanatos. Bh suna jalnic. Un om care ne inunda cu versete din scripturi dar lipsit de morala crestina. El crede ca virginitatea este doar pentru genul frumos. Am spus in alta parte ca acest om nu miroase a pocait. Acum pot sa spun fara rezerva ; este lupul imbracat in piei de oi . Camuflajul este insa incomplect . Privindu-l mai atent poti sa observi duhoarea mentalitati crestinului de parada, lumesc , cunoscator in ale scripturi dar ratacit si fara Hristos in inima lui .
    Virginica este abonata la revista Ele . Nu stie de unde vine si nici unde merge .

  • 227
    gabriela :

    Eu provoc demonii, Sandule? Cum ai ajuns la concluzia asta? S-au simtit provocati cei din inima ta cand mi-ai citit comentariile?

  • 228
    gabriela :

    Stiu bancul despre oltenii care manaca la revelion cu furculita. Si ce e cu asta? Asta se potrivea in secolul XIX cand oamenii de la tara mancau cu lingura de lemn.Moldovenii cum sunt? Te simti diferit? Stiu multe bancuri si despre mizeria proverbiala a moldovenilor. Toate sunt doar bancuri si nu isi au rostul intr-o discutie serioasa.

    Tu cand nu mai ai replici, treci la bancuri? Probabil te uiti apoi in oglinda si spui”Mama, ce-mi plac glumele mele!”

    De suflet inca tot nu te ingrijesti? Mai incearca! Isus e inca la usa inimii tale!

  • 229
    mircea :

    Gabriela fii cuminte si fati slujba la care te-a chemat Dumnezeu . Sandu se pare a fi un om care a avut sansa sa se pocaiasca , a auzit evanghelia dar a respins chemarea lui Dumnezeu .

  • 230
    BH :

    mircea

    multumesc pt. cuvintele frumoase !

    ESTI UN SFANT !

  • 231
    cars :

    com.122

    Dumnezeu nu are nimic cu nelamuririle noastre ,El nu ne lasa in dubii atat timp cat suntem sinceri in cautara nostra,dar nu trebuie sa batjocorim cuvantul Domului doar pentru ca nu-l intelegem ,ci trebuie sa ne aratam dorinta curata de a intelege
    intr-un mod respectuos.La Isus au venit saducheii ,cu fatarnicie sa-l intrebe despre viata eterna.Isus a avtut raspuns.Apoi le-a zis „va rataciti pentru ca nu cunoasteti nici scripturile nici puterea lui Dumnezeu.Matei 22:23-33
    Aceste fete fecioare urmau sa devina sotiile tinerilor evrei.
    Raspunsul il gasesti in Deuteronom 22:13-21.

    sus

  • 232
    online :

    Da, probabil, de aceea este

Tu ce părere ai?